Impresia generala: 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (60 voturi, media: 4.02 din 5)
Loading ... Loading ...
110,845 vizualizari

promotie toamna 2014 cosma husqvarna Promotiipromotie toamna 2014 cosma husqvarna 2 Promotiipromotie toamna 2014 cosma husqvarna 3 Promotii

    Comentarii

    • Roman.boghy pe 15 Octombrie 2014 at 12:20 pm

      Buna ziua am o Husqvarna 137 si am o problema la ea dupa ce tau cu ea 10 min incepe si se tureaza ea singura nu sta nici la relant,merge turata tot timpu vreun sfat? Multumesc.

      • Cosma pe 17 Octombrie 2014 at 11:29 am

        Pot fi mai multe cauze: vacuum in rezervorul de carburant, sistem de alimentare infundat sau simeringuri uzate, de aceea va recomandam sa mergeti sa un service pentru a verifica de unde apare problema.

    • Florin pe 6 Septembrie 2014 at 12:16 pm

      Buna ziua, HUSQVARNA 135 sau 240 mai sunt la reducere?

      • Cosma pe 8 Septembrie 2014 at 3:20 pm

        Preturile afisate pe fluturasul de mai sus au fost valabile pana la data de 30.06.14. Urmatoarele promotii vor aparea in jurul datei de 15 septembrie.

    • cosmina pe 25 August 2014 at 3:52 pm

      buna ziua!!!as dori sa va adresez o intrebare…..de ce drujba in momentul in care este oprita si misti de lant…antreneaza si motorul??

      • Cosma pe 26 August 2014 at 8:55 pm

        Daca, in momentul in care miscati lantul, acesta invarte motorul s-ar putea sa fie o problema cu ambreiajul.

    • george pe 30 Mai 2014 at 1:46 pm

      va rog frumos cum pot gasi un cilindru echipat pentru drujba partner 842?va multumesc

      • Cosma pe 3 Iunie 2014 at 9:59 am

        Puteti comanda la orice magazin Husqvarna, inclusiv la noi. Cilindru = 207 lei, piston = 138 lei.

    • daryus pe 25 Februarie 2014 at 2:06 pm

      Buna am o Husqvarna 40 si nu stiu cum se scoate mercul de la ulei .Vrea sa schimb rulmenti si semering

      • Cosma pe 25 Februarie 2014 at 3:43 pm

        Buna ziua,
        se scoate cu o presa speciala.

    • gabriel pe 15 Februarie 2014 at 6:00 pm

      am o husqvarna 327 rx motocoasa si cand o pornesc se aude un zgomot la transmisia dintre motor si trimmer. care este cauza?

      • Cosma pe 17 Februarie 2014 at 7:29 pm

        Buna ziua,
        trebuie sa ajungeti la un service zonal inainte de a mai folosi-o,poate fi carcasa amreiaj desurubata,componente ambreiaj uzate sau rupte,tija transmisie uzata,etc.

    • ionut pe 12 Februarie 2014 at 12:30 pm

      ma puteti informa ?? va multumesc

      • Cosma pe 13 Februarie 2014 at 1:03 pm

        Preturile variaza intre 2299 lei si 3599 lei, deoarece si caracteristicile motoferastraielor sunt diferite. Va recomandam modelul Husqvarna 365 X-torq care are sina de 45cm, 4.9 cai putere si se afla in promotie de pret acesta costand 2399 lei (TVA inclus)

    • ionut pe 12 Februarie 2014 at 12:27 pm

      salut ..vreau o drujba cu lama de 45 cm cat costa??

      • Cosma pe 13 Februarie 2014 at 9:22 am

        Preturile variaza intre 2299 lei si 3599 lei, deoarece si caracteristicile motoferastraielor sunt diferite. Va recomandam modelul Husqvarna 365 X-torq care are sina de 45cm, 4.9 cai putere si se afla in promotie de pret acesta costand 2399 lei (TVA inclus).

    • ionesc ruben pe 12 August 2013 at 6:27 am

      domnule Cosma. am o intrebare daca se poate… Mai este valabil pachetul husqvarna 236+ 122LD? MULTUMESC ANTICIPAT

      • Cosma pe 12 August 2013 at 9:46 am

        Da, promotia la pachetul Gospodar este inca valabila.

    • vasile pe 12 Iunie 2013 at 5:14 pm

      As dori sa stiu cat costa o pompa de ungere pentru lant pentru Husqvarna 235 x-torq.Si o trimiteti peste tot in tara?

      • Cosma pe 13 Iunie 2013 at 3:08 pm

        Pompa ulei H235 = 56 lei. Putem trimite contra-cost cu Fan Courier oriunde in tara.

    • sorin88 pe 5 Iunie 2013 at 5:10 pm

      am o motocositoare grifon 515 s si as dori sa stiu daca se pot poate repara ambreiajul,pt ca sa cumpar altul nou treb sa scot ceva banuti din buzunare.ea e foarte buna dar mai mult de o campanie nu ma tine ambreiajul

      • Cosma pe 6 Iunie 2013 at 8:24 am

        Din pacate importatorul nu comercializeaza piese de schimb din interiorul ambreiajului, deci, nu poate fi reparat.

    • Ciureanu pe 13 Mai 2013 at 9:53 am

      am un mcculloch mac 538 si sa blocat pistonu lam desfacut si era spart lam schimbat si acum nu mai porneste drujba ce sa fac aveti set de motor pe aceasta drujba sau ce sai fac?

    • Ciureanu pe 7 Mai 2013 at 10:02 pm

      bunaziua am gasit o husqvarna 142 la 400 lei si el zice ca nui sta in relanti zice ca porneste dar trebuie so tin accelerata si car avea probleme vu o garnitura de la carburator si ca trebuie curatat acesta
      sau sa fie alceva ma puteti ajuta?

      • Cosma pe 8 Mai 2013 at 1:58 pm

        Este posibil, insa fara a vedea utilajul nu putem spune ce probleme are.

    • Ciureanu pe 7 Mai 2013 at 4:15 pm

      cum pot achizitioana o husqvarna 240 in rate (daca se paote si pe ce perioada si cat costa lunar)

      • Cosma pe 8 Mai 2013 at 2:24 pm

        Ratele variaza in functie de venit si perioada de creditare. Trebuie sa veniti la unul din magazine. Daca nu sunteti din Bucuresti adresati-va unui magazin din zona in care locuiti (conditiile de creditare difera in functie de firma).

    • Ciureanu pe 7 Mai 2013 at 4:14 pm

      bunaziua am un mcculloch mac 538 mi sa blocat demaroru si daca dau capacu jos se imvarte cand trag de ata nu se mai imvarte si numi baga ulei pompa este foarte buna si mia zis cineva ca poate fi de la melc nu atinje pompa si no imvarte ma jautati si p[e mn cu un sfat

      • Cosma pe 8 Mai 2013 at 2:32 pm

        Daca demarorul nu antreneaza motorul, pot fi uzuri la tamburul demaror sau la clichetii de pe volanta. Pompa de ulei este compusa din mai multe piese care pot avea uzuri. Va recomandam sa mergeti la service pentru a verifica exact piesele uzate.

    • Marin ionut pe 4 Martie 2013 at 8:01 pm

      Buna ziua.Ma intereseaza daca aveti sau puteti comanda un cos colector pt tractoras cth 180xp si la ce pret.

    • marian pe 24 Februarie 2013 at 4:49 pm

      doresc un capac demaror pt mccculloch pro mac 650 aveti?sau unde ma pot adresa

      • Cosma pe 27 Februarie 2013 at 2:27 pm

        Din pacate nu va pot aduce acest demaror. Este un model vechi (1987)iar piesele pentru el nu mai sunt disponibile.

    • ovi pe 15 Februarie 2013 at 10:40 am

      diametru cap piston este de 45 mm

    • ovi pe 15 Februarie 2013 at 10:38 am

      buna pot sa va intreb ceva despre o drujba???la modele contrafacute potriveste piston s-au cilindre originale??

      • Cosma pe 15 Februarie 2013 at 4:48 pm

        Nu, iesele originale Husqvarna nu se potrivesc la utilajele contrafacute.

    • andrei pe 23 Ianuarie 2013 at 8:58 pm

      aqm odrujba husqvarna 137 care se opreste la relanti imediat ce o pornesc cat si in turatie dupa 30 40 secunde

      • Cosma pe 24 Ianuarie 2013 at 12:14 pm

        Intai verificati/inlocuiti filtrele de aer si de carburant, daca tot nu functioneaza corect trebuie verificat/reglat carburatorul.

        • ovi pe 15 Februarie 2013 at 10:45 am

          imi puteti da raspuns?multumesc

        • ovi pe 15 Februarie 2013 at 10:54 am

          la drujba contrafacuta potriveste cilindru original?s-au un piston de 45mm diametru pe cilindru contrafacut

          • Cosma pe 15 Februarie 2013 at 4:47 pm

            De la utilajele originale nu se potrivesc piesele la cele contrafacute.

    • naiva pe 28 Noiembrie 2012 at 7:01 pm

      Va salut! Care este unghiul de ascutire in plan orizontal si vertical la un 357 xp? Multumesc.

    • Ion pe 19 Noiembrie 2012 at 6:32 pm

      Va salut!Am citit printre comentarii si ati spus ca motoferastraul sa nu fie lasat la relanti mai mult de 30 secunde.Din ce cauza?

      • Cosma pe 20 Noiembrie 2012 at 4:22 pm

        Aceste utilaje au motoare in doi timpi racite cu aer. Daca stau mai mult timp la ralanti, motorul nu se raceste corespunzator si exista riscul supraincalzirii (motorul este racit de o piesa – volanta, care la ralanti nu se invarte suficient incat sa raceasca motorul).

    • iulian pe 31 Octombrie 2012 at 7:07 pm

      multumesc pt raspuns

    • iulian pe 30 Octombrie 2012 at 11:02 am

      E VALABILA PROMOTIA BUY BACK SI DACA E STE STRICATA DRUJBA?SE POATE FOLOSI DE EX SI LA ACHIZITIONAREA DE LANTURI SAU SINE?

      • Cosma pe 31 Octombrie 2012 at 12:18 pm

        Promotia Buy Back este valabila doar pentru anumite modele (adica H135, H140, H450 si H372XP) si consta in faptul ca daca aduci un motoferastrau vechi (orice marca, chiar si nefunctional, dar complet) primesti o reducere de pret (intre 200 si 300 lei in functie de model).

    • iulian pe 24 Octombrie 2012 at 12:23 pm

      sall, la promotia cu lanturi uzate,daca vreau sa cumpar un lant nou, dau unul vechi si am 10 lei reducere sau pot da de exemplu 7 lanturi uzate in schimbul unui nou?

      • Cosma pe 25 Octombrie 2012 at 2:47 pm

        Reducerea se aplica doar pentru un lant: dai un lant vechi si primesti unul nou redus cu 10 lei (nu poti da mai multe lanturi vechi pentru un lant nou).

    • viorel pe 20 Octombrie 2012 at 12:30 pm

      vreau sa adauga asta comentariului de mai devreme : am desfacut carburatorul in pompa de amorsare este o sita rotunda care avea ceva rumegus acolo ,am spalat bine tot carburatorul cu benzina dupa ce l-am montat am incercat iar reglaj L si H a functionat insa nu merge prea rotund motorul uneori parca s-ar inneca sau nu se alimenteaza iar dupa 15-20 min se opreste ,este de vina setul de garnituri ( menbrane ) trebuie sa cumpar acel kit sau ce imi puteti spune.
      Va multumesc anticipat !

      • Cosma pe 23 Octombrie 2012 at 5:03 pm

        Pare a fi o problema de alimentare. Daca si filtrele (de aer si de carburant) si carburatorul sunt curate si tot nu functioneaza corect, mergeti la un service sa verifice mai in amanunt. Da, posibil sa fie setul de garnituri (sa se fi deformat membranele).

    • viorel pe 20 Octombrie 2012 at 12:18 pm

      am o husqvarna 236 care a functionat super fara a fi dusa la reglat dupa ce am consumat 10 rezervoare de benzina insa de la un timp a inceput sa se opreasca taind cu ea intr-o parte acum nu functioneaza mai mult de 15-20 min ca se opreste si nu mai vrea sa pornesca ,inainte sa se opreasca incepe si scade turatia si nu mai are viata motorul apoi daca vreau sa o las la relanti se opreste daca o turez mai merge cateva min si gata. imi puteti spune ce are ,benzina am bagat numai de la OMV 99carera ulei de Husqvarna 3% adica 30ml la L.

    • ady pe 14 Octombrie 2012 at 5:48 pm

      miam luat o husvarna este vreo diferenta antre sthil ca putere forta

      • Cosma pe 17 Octombrie 2012 at 1:06 pm

        Pentru a va da seama de diferente trebuie sa comparati doua modele similare (care sa aiba acceasi putere). Se pare ca Husqvarna este putin mai “rapida”.

    • stanica bogdan pe 7 Octombrie 2012 at 1:18 pm

      modelul 135 este mai bun decat modelul240e sau 236

      • Cosma pe 8 Octombrie 2012 at 4:44 pm

        Intre H236 si H135 diferentele sunt nesemnificative (accesul la filtrul de aer este mai rapid la H135 datorita sistemului de prindere cu cleme), ca putere a motorului ambele au 1.9 cp. H240 are 2 cp fata de H135 care are 1.9 cp.

    • berneanu adi stefanita pe 6 Octombrie 2012 at 7:56 pm

      as vre sa iau o drujba in rate,se poate ?dak da kare st criteriile de de a lua in rate astept raspuns

      • Cosma pe 8 Octombrie 2012 at 10:24 am

        Daca nu sunteti din Bucuresti va trebui sa va adresati unui magazin local, deoarece conditiile de creditare pot fi diferite.

    • guran iulian pe 18 Septembrie 2012 at 10:11 am

      buna ziua am si eu o H236 si cand tai cu ea vreo2-3 lemne dupa ce o scot din lem drujba se opreste brusc .ma puteti ajuta va rog?

      • Cosma pe 20 Septembrie 2012 at 5:29 pm

        Daca nu sta la ralanti aproximativ 30 de secunde, trebuie verificate reglajele carburatorului.

    • andrei pe 17 Septembrie 2012 at 1:16 pm

      aveti piese de schimb pentru husqvarna 235 xtorq – cilindru piston si rulmenti ambielaj?

      • Cosma pe 17 Septembrie 2012 at 8:13 pm

        Cilindrul si pistonul nu sunt in stoc, fiind piese care se schimba rar, se aduc la comanda. Rulmentii de la ambielaj de obicei sunt in stoc.

    • florin pe 29 August 2012 at 4:31 pm

      buna ziua am o intrebare se poate gripa pompa de ulei? pentru ca nu mai facea ungerea si am duso la un service si acel mecanic mia zis ca sa gripat pompa vreau sa stiu daca se poate si cam cat ar costa o inlocuire la husqvarna 340

      • Cosma pe 31 August 2012 at 12:45 pm

        Pompa de ulei se poate uza sau bloca. La H340 sistemul de ungere este format din mai multe piese, insa probabil ca pistonul pompei (41 lei) sau cilindrul pompei (17 lei) sunt problema.

    • Alex pe 3 August 2012 at 9:21 am

      Buna, imi spuneti a rog daca tai cu vreo 2 rezervoare(doar atat) fara a pune ulei de amestec, doar benzina, risc sa stric ceva? Multumesc! Stima.

      • Cosma pe 3 August 2012 at 4:29 pm

        Nu puteti taia nici macar un minut fara ulei de amestec in benzina! Ungerea pieselor din motor se face cu uleiul din benzina, daca dvs nu puneti acest ulei, motorul se va bloca, deci il veti distruge. Uleiul de amestec este foarte important sa fie de calitate si in proportia corecta (30ml ulei/1l benzina).

    • alex pe 2 August 2012 at 10:31 am

      buna ziua .as avea si eu o intrebare ,mi-am cumparat de o saptamana un motoferastrau husqvarna 236 si dupa 2 litri de combustibil consumat ,la un moment dat s-a rupt carcasa ambreajului .am fost la magazinul de unde am cumparat utilajul (unde exista si service) si mi s-a spus ca trebuie sa sun eu la un numar de telefon si sa intreb daca piesa care s-a stricat este in garantie .parerea mea este ca ei trebuie sa stie ce piese sunt in garantie si ce nu , va rog sa ma lamuriti in privinta asta .

      o zi buna

      • Cosma pe 2 August 2012 at 11:22 am

        Ne-am lovit si noi de aceasta problema. In mod normal carcasa de ambreiaj este considerarta “piesa consumabila” si nu face obiectul garantiei (lucru mentionat si pe pagina a doua a Certificatului de Garantie), insa avand in vedere ca defectul a aparut destul de rapid si fara ca utilizatorul sa-l provoace in vreun fel, piesa poate fi considerata cu defect de fabricatie. In ceea ce priveste procedura de service, unitatea de service autorizata trebuie sa faca o constatare care sa insoteasca piesa defecta la importator care decide daca se acorda sau nu garantie pentru defectiunea respectiva. Probabil cei la care ati fost v-au dat numarul de telefon de la importator pt a vorbi dvs direct cu ei (tinand cont de faptul ca piesa este consumabila)… Puteti suna la service-ul importatorului pt a explica situatia, insa tot la un service local va trebui sa ajungeti, pt ca nu puteti desface dvs piesa.

    • vasi pe 22 Iulie 2012 at 2:22 pm

      cat costa o carcasa de ambreiaj ptr o motounealta mcculloch BD435B?.MULTUMESC

      • Cosma pe 27 Iulie 2012 at 1:58 pm

        Nu am gasit in documentatia tehnica modelul BD435B, ci BC435B. Pt modelul BC435B carcasa de ambreiaj costa 258 lei (TVA inclus), insa nu se afla in stoc.

    • Mihai pe 6 Iunie 2012 at 3:36 pm

      buna ziua.Drujba care este in oferta 799 are si un chit de ascutire bonus?

    • barascu pe 4 Iunie 2012 at 2:58 pm

      doresc sa stiu daca husqvarna are reprezentant si in craiova

    • alexandru pe 25 Mai 2012 at 9:24 pm

      Buna ziua! Am o motocoasa McCuloch al carei cilindru e distrus datorita respectarii amestecului 40 la 1. Ma puteti ajuta cu informatia asupra pretului estimativ al cilindrului si conditiilor de livrare? Multumesc!

      • Cosma pe 29 Mai 2012 at 10:32 am

        Piesele sunt diferite de la un model la altul, in consecinta si preturile sunt diferite. Va rog spuneti-mi ce model este unealta si va spun pretul exact si termenul de livrare.

    • dany pe 5 Mai 2012 at 11:43 am

      buna ziua,la ce pret este modelul 262 xp?

      • Cosma pe 14 Mai 2012 at 9:18 pm

        Acest model nu se mai fabrica de aproximativ 10-15 ani.

    • Robert pe 8 Aprilie 2012 at 11:44 pm

      Salut.Am si eu o problema,am achizitionat acum 4 luni o H236 pana la un moment dat am fost foarte multumit de ea..rodajul a fost facut corect, dar dupa o perioada de timp a inceput sa faca figuri ,ba oprindu-se motorul stand la relanti,ba imediat ce l-am scos din sarcina sa se opreasca brusc..si apoi sa fie treaba treaba nu mai avea putere se oprea in sarcina taia cu greu,problema nefiind lant neascutit bine sau ceva de genul,si am zis sa nu o mai fortez sa nu ii distrug motorul.

      • Cosma pe 9 Aprilie 2012 at 1:55 pm

        Dvs ii puteti verifica filtrele (cel de aer se spala, se usuca si se pune la loc; cel de carburant daca este maroniu se inlocuieste) si sita de la toba (se desface piulita de la toba si sub acea placuta este o sita care se poate infunda, o curatati si o puneti la loc). Lantul daca nu este ascutit (corect), utilajul nu va avea forta in sarcina. Daca problemele se mentin, va trebui sa ajungeti la service pt ca utilajul sa fie verificat mai amanuntit.

        • Robert pe 10 Aprilie 2012 at 2:19 pm

          cel de aer l-am spalat,la cel de carburant si toba nu m-am uitat,dar am zis sa nu imi bag nasul drujba fiind in garantie si facand asta acas sa nu pierd garantia sau mergand cu drujba la ei sa zica ca nu o mai repara pt umblarea mea la ea..oricum multumesc foarte mult de sfat si pt o eventuala nelamurire voi mai reveni.

    • nelutu pe 10 Martie 2012 at 7:30 pm

      Buna ziua am o husqvarna 357xp cu care am lucrat si am cam fortato, iar a doua zi nu a mai pornit.Care este cauza si ce pot eu sa fac. Iti multumesc

    • ciprian pe 16 Februarie 2012 at 3:20 pm

      mai poate fi scos un jigler de benzina dupa ce a esta sa rupt in carburator?

      • Cosma pe 20 Februarie 2012 at 10:40 am

        In principiu da,fiecare caz are insa particularitatea sa,trebuie sa ajungeti la un service autorizat,pt.un raspuns concret.

    • ciprian pe 15 Februarie 2012 at 9:02 pm

      salut am o husqvarna 371 xpg si am urmatoarea problema; o pornesc (porneste foarte usor) tai cu ea circa 1 metru ster de lemne dupa care incepe sa faca ca si atunci cand se termina benzina si chiar se opreste. cand incerc sa o repornesc, porneste dar foarte greu si continua sa mearga imtrerupt. pe langa asta se mai aude si un zgomot ca si cand ar bate fier pe fier. ce poate sa fie? va multumesc anticipat.

      • Cosma pe 21 Februarie 2012 at 4:01 pm

        Din ceea ce spuneti, par a fi probleme de etansare a motorului care apar in momentul in care utilajul se incalzeste (uzuri la motor: segment, rulmenti/ simeringuri ambielaj). Recomandarea este sa mergeti la un service pt o constatare completa.

    • tudor pe 8 Februarie 2012 at 1:34 pm

      salut
      am avut un 235e , pe care dupa o folosinta de 2 ani l-am vandut.
      in foloseam pt taieri ocazionale la tara , dar ma eneva caruratorul ca se deregla destul de des.
      vreau sa evoulez la un h55, as vrea o parere despre , este ok sau este prea mult pt ce am eu nevoie.imi place sa am unelte durabile
      merci

      • Cosma pe 10 Februarie 2012 at 12:09 pm

        Buna ziua,
        este o diferenta mare intre cele doua produse, H235 era cel mai mic motoferastrau de la Husqvarna (1.8cp), modelul H55 este cel mai mare din gama semiprofesionala (3.4cp).
        H55 este un model de mult timp in piata, extrem de robust si fiabil, singurul din categoria sa care are carter de magneziu (la fel ca profesionalele).
        Acum este la un pret redus, fiind cea mai buna alegere (pret/calitate) din reteaua noastra.
        Pret redus 1749lei(TVA inclus).

        • Cosma pe 13 Februarie 2012 at 12:47 pm

          Multumesc pentru informatii,
          am inteles ca va fi scos din fabricatie(aveti idee cand?)-am obsevat ca modelul pe care il inlocuieste costa vreo 2100-2200ron.
          1749ron e pretul promotional?
          multumesc anticipat.

          • Cosma pe 13 Februarie 2012 at 1:02 pm

            Nu va pot spune cand va iesi din fabricatie acest model. Da acesta este pretul promotional, incepand de astazi 13.02.2012 preturile se vor modifica.

    • nelutu pe 6 Februarie 2012 at 5:21 pm

      Buna ziua va mai solicit cu o intrebare, as dori sa cumpar o drujba de ocazie husqvarna 357xp si as vrea sa va intreb cum imi dau seama daca este oridinala sau nu. Astept raspuns si va multumesc.

      • Cosma pe 8 Februarie 2012 at 4:06 pm

        Toate utilajele Husqvarna au o placuta din aluminiu nituita pe carter cu datele de identificare (la acest model este sub manerul de mana stanga, in capatul sinei).

    • Alex pe 2 Februarie 2012 at 9:18 pm

      Salutare.Am o problema cu o drujba Husqvarna 440 ,cand nu e in sarcina merge normal ,dar cand e in sarcina nu duce…nu face fata….ma puteti ajuta cu un raspuns eu banui ca ar fi carburatorul de vina .Daca ar fi carburatorul cam cat ma ajunge sa il schimb . Multumesc

      • Cosma pe 7 Februarie 2012 at 12:26 pm

        Pana sa inlocuiti carburatorul, verificati filtrele (cel de aer se spala, cel de carburant se inlocuieste daca nu mai este alb). Daca se pastreaza problema, trebuie verificat carburatorul (se poate sa fie doar murdar). Carburator H440 = 362 lei.

    • hanc cornel pe 2 Februarie 2012 at 7:53 pm

      buna ziua
      am un stihl ms 230 si asi dori sa imi cumpar un chit power sharp va rog sa imi spuneti daca aveti si cum il pot comanda
      va multumesc anticipat

      • Cosma pe 7 Februarie 2012 at 12:16 pm

        Pentru a va putea da informatiile corect, va rog comunicati-ne (pe mail sau la telefon 0724742307) date despre sina cu care este echipat utilajul dvs. (lunginea sinei, pasul de lant, grosimea canalului de glisare care pot varia). Deocamdata Power Sharp-ul este doar pentru utilajele ehipate cu lant cu pas 3/8 mini.

    • nelutu pe 2 Februarie 2012 at 5:38 pm

      Va multumesc frumos pentru raspuns si va doresc o zi buna si multa sanatate.

    • nelutu pe 2 Februarie 2012 at 5:35 pm

      Va multumesc frumos pentru raspuns si va doresc o zi buna si multa sanatate.

    • nelutu pe 31 Ianuarie 2012 at 5:23 pm

      Multumesc pentru raspuns.
      Am acasa si masina de ascutit cumparata de pe net si am ascutit lantul la 30 de grade si am facut dintii egali ca lungime,dar situatia s-a repetat. din cate mi-ai spus trebuie sa cumpar lant nou dar vreau sa te intreb care lant este mai bun cel de la husqvarna sau de la stihl.Nu folasesc motofierastraul la padure, poate conteaza.iti multumesc din nou.

      • Cosma pe 2 Februarie 2012 at 4:40 pm

        Din ce spuneti, lantul este ascutit corect. Poate fi uzura la sina. In mod normal o sina se foloseste cu trei lanturi, apoi ar trebui schimbata. Lanturile care echipeaza motoferastraiele Husqvarna sunt produse de Oregon care este cel mai mare producator de sine, lanturi si piese de schimb, deci sunt de calitate. In ceea ce priveste calitatea celorlaltor producatori nu va putem da detalii, fiind in necunostinta de cauza.

    • nelutu pe 31 Ianuarie 2012 at 4:06 pm

      Am o husqvarna 357 xp si cand tai trage intr-o parte.Ce trebuie sa fac.
      Astept raspunsul si va multumesc.

      • Cosma pe 31 Ianuarie 2012 at 4:26 pm

        Pentru inceput trebuie sa ascutiti lantul corect (de preferat intr-un atelier care il poate ascuti la masina, pt a respecta unghiurile), daca problema se mentine trebuie inlocuit intai lantul si apoi, daca tot taie stramb, si lantul si sina, deoarece uzurile pot fi combinate.

        • petrica pe 23 Septembrie 2012 at 9:13 pm

          schimba lama(una noua),se uzeaza pe o parte,iar lantul tinde sa traga catre partea mai uzata.

    • marius pe 26 Ianuarie 2012 at 5:54 pm

      vreau sa comand o drujba pe net se poate

    • Augustin pe 17 Decembrie 2011 at 1:14 pm

      Buna ziua, am cumparat recent o drujba husqvarna 236 si cand sa-i fac rodajul tinand-o pornita 30 min. la relanti, cand am ridicato jumatate de ulei din rezervor era curs jos. Este normal asa ceva? Ce imi recomandati, este ceva defect?

      • Cosma pe 19 Decembrie 2011 at 10:46 am

        Va recomandam sa NU mai lasati utilajul sa functioneze la ralanti mai mult de 30 de secunde. Rodajul se face in sarcina, taind lemne subtiri (max 30 cm diametru) primele doua plinuri.
        Este normal sa gasiti picaturi de ulei sub utilaj, avand in vedere ca l-ati lasat sa functioneze in gol o perioada mare, este normal sa gasiti o pata mai mare de ulei.

      • Augustin pe 19 Decembrie 2011 at 11:31 am

        La un litru de benzina am pus 15ml de ulei functionand 30 de min facandui rodaju.Ia cauzat ceva motorului chestia asta sau pe viitor? Multumesc pentru raspuns la intrebarea anterioara.

        • Augustin pe 6 Februarie 2012 at 4:29 pm

          La un litru de benzina am pus 15ml de ulei functionand 30 min facandui rodaju ii va cauza aceasta chestie pe viitor? Va multumesc.

          • Cosma pe 8 Februarie 2012 at 3:39 pm

            Exista posibilitatea ca deja sa fi aparut niste uzuri mai mari decat este cazul (zgarieturi pe piston). Amestecul trebuie sa contina 30 ml ulei, iar rodajul nu se face la ralenti, ci taind lemne subtiri (15-20 cm diametru) primele doua plinuri, fara ca utilajul sa fie turat la maxim.

    • marian pe 7 Decembrie 2011 at 3:03 pm

      buna ziua, am si io o drujba husqvarna luata de la cineva acum cateva zile si nu tine relantiul si cand o turez se aude un zgomot ciudat, un barait ceva de genu, am observat ca daca o tin pe o parte merge perfect, ma puteti ajuta cu un un sfat va rog frumos.

      • Cosma pe 8 Decembrie 2011 at 5:12 pm

        Acestea sunt simptome de uzuri ale rulmentilor de la ambielaj. Solutia este sa-i inlocuiti.

        • marian pe 8 Decembrie 2011 at 7:17 pm

          va multumesc frumos pentru sfat

    • Marinica pe 6 Decembrie 2011 at 10:07 pm

      Cat cost kitul de ascutire power sharp?

      • Cosma pe 8 Decembrie 2011 at 1:54 pm

        Momentan acest kit poate fi folosit doar pt utilajele echipate cu lant cu pas 3/8 mini (canal sina de 1.3mm).
        Sina 16″ (40cm)+dispozitiv ascutire=131 lei
        Lant+piatra=112 lei.

    • marius pe 2 Decembrie 2011 at 3:46 pm

      buna ziua,

      a, cumparat ohusqvarna 236 si nu stiu cat treb sa-i fac rodajul! ma poate ajuta cineva? am auzit ca vreo doua plinuri si pe ruma sa o bag la treaba :D

      • Cosma pe 5 Decembrie 2011 at 8:57 pm

        Rodajul se face in sarcina. Primele doua plinuri se taie lemne subtiri (20 cm diametru) si nu se tureaza la maxim. In niciun caz nu trebuie lasata sa mearga la ralenti (nu-si face racirea si se poate gripa).

    • dragos pe 30 Noiembrie 2011 at 2:26 pm

      bunasziua am o husvarna 51 si am o problema la ea o pornesc cu socu daca o accelerez merge 2 3 secunde si se opreste are toane cate o data merge struns , iar daca o pornec cu socu si o las cu sacu tras sta la relantiu pana se termina benzina daca ii iau socu se opreste imediat ca si cum nu sar mai alimenta puteti sa imiuspuneti ce are multami

      • Cosma pe 7 Decembrie 2011 at 9:53 am

        Din ceea ce spuneti pare sa fie o problema de alimentare cu carburant. Trebuie verificat filtrul de carburant, apoi reglarea sau curatarea carburatorului.

    • ANDREI pe 29 Noiembrie 2011 at 1:02 pm

      CAT COSTA KITUL DE ASCUTIRE POWERSHARP

      • Cosma pe 6 Decembrie 2011 at 12:00 pm

        Momentan acest kit poate fi folosit doar pt utilajele echipate cu lant cu pas 3/8 mini (canal sina de 1.3mm).
        Sina 16″+dispozitiv ascutire=131 lei
        Lant+piatra=112 lei.

        • alex pe 14 Februarie 2012 at 12:25 pm

          buna,pentru modelul 236 exista si dispozitivul powersharp cu lama de 35 ? si cam de cate ori pot ascuti lantul cu acest dispozitiv,banuiesc ca se uzeaza si el

          • Cosma pe 15 Februarie 2012 at 5:53 pm

            Da, la H236 se potriveste acest dispozitiv. Deocamdata el este produs decat pt motoferastraiele cu lant hobby, tocmai pentru a veni in ajutorul utilizatorilor casnici.
            Recomandarea producatorului este sa se inlocuiasca intodeauna impreuna lantul si piatra. In ceea ce priveste uzura lantului, este greu de normat cat poate taia un lant, pt ca sunt foarte multi factori care o pot influenta (cantitatea de lemne taiata, duritatea lemnului, cat de curat este lemnul). Lantul acestui dipozitiv se comporta ca un lant normal, doar ca il poti ascuti mult mai usor si comod.

    • Daniel pe 26 Noiembrie 2011 at 3:03 pm

      Am o drujba Partner p4-18xt si as dori sa stiu cat ma costa o constatare la ea ?si unde as putea gasi o lista cu componentele acestei drujbe , bineinteles cu un pret aproximativ .
      Mentionez ca drujba am cumparat-o de la cineva….deci este sh si stiu ca cel care a folosit-o nu a prea avut deaface cu drujbele . Ideea este sa vad daca functioneaza in parametri normali .

      O zi buna tuturor

      • Cosma pe 29 Noiembrie 2011 at 3:55 pm

        Daca o aduceti la service vi se poate face o constatare completa, vi se comunica ce piese sunt uzate si cat ar costa reparatia. Daca doriti sa o reparati se plateste contravaloarea pieselor, daca doriti doar constatarea costa 20 lei.

    • oprescu pe 23 Noiembrie 2011 at 12:48 pm

      pret cilindru,piston.segmenti pentru drujba mculoch

      • Cosma pe 6 Decembrie 2011 at 10:17 am

        Pentru a va putea spune preturile trebuie sa stim modelul utilajului deoarece piesele si preturile difera de la un model la altul.

      • oprescu pe 6 Decembrie 2011 at 10:25 am

        mcculloch 61 pro mac : pret set motor

        • Cosma pe 6 Decembrie 2011 at 1:14 pm

          Piesele nu au fost importate in Romania (probabil nici utilajul nu a fost cumparat din Romania), pot fi aduse doar la comanda (termen de livrare min 4-6 saptamani d la data comenzii).

    • plesa dorin pe 12 Noiembrie 2011 at 3:09 pm

      am o H235 si am nevoie de pompa deulie pt lantas vrea sa stiu si un pret.multumesc

      • Cosma pe 16 Noiembrie 2011 at 4:29 pm

        Pompa de ulei pt acest model costa 60 lei, se afla in stoc.

    • Doru pe 8 Noiembrie 2011 at 10:36 pm

      Buna am si eu o drujba husquvarna 142 si am probleme la motor s-a defectat si nu isi mai face compresie deloc, sigur segmenti sunt gata de ei si trebuie schimbati acuma nu stiu ar trebui si set motor nou, as dori sa stiu cat costa piesele ca am fost la un centru autorizat husquvarna si mi-au spus ca nu mai este rentabil sa o repar mai bine sa imi cumpar una noua. drujba o functionat foarte bine am lucrat mult timp cu ea anu trecut i-am schimbat ambielajul si alte probleme nu am avut. acuma chiar nu stiu ce sa fac astept un raspuns de la d-voastra multumesc.

      • Cosma pe 10 Noiembrie 2011 at 5:36 pm

        Nu va putem spune ce trebuie schimbat la motor, decat daca vedem utilajul respectiv. Depinde de cat de uzate sunt partile motorului. E posibil sa fie nevoie doar de segment si rumenti ambielaj sau de tot motorul. Cilindru H142 cu rulmentii de la ambielaj=403 lei, piston=169 lei, segment=37 lei.
        Ar trebui evaluat corect, deoarece odata desfacut utijajul, cu siguranta vor mai fi piese uzate (garnituri, furtune) care vor ridica costul reparatiei.

    • emy pe 3 Noiembrie 2011 at 7:10 pm

      cat costa rotita care antreneaza lantul si garnitura de la esapament la o husqvarna 55

      • Cosma pe 6 Decembrie 2011 at 10:15 am

        Rotita antrenare=32 lei, garnitura toba=11 lei.

    • cosmin pe 29 Octombrie 2011 at 5:22 pm

      Am achizitionat un motoferastrau Partner 842 si vreau sa stiu daca gasesc la dumneavoastra piese de schimb ,si daca le gasesc trebuie comandate sau le avati pe stoc.M-ar interesa cat costa un set motor pt acest model?
      Multumesc pt raspuns.

      • Cosma pe 31 Octombrie 2011 at 5:10 pm

        Cilindru=366 lei, piston=147 lei. Preturile contin TVA, iar piesele se aduc la comanda.

    • adina pe 29 Octombrie 2011 at 9:41 am

      Va rog sa ma ajutati si pe mine, cum desfac pinionul de la drujba ca sa il inlocuiesc?

      • Cosma pe 29 Octombrie 2011 at 12:21 pm

        Buna ziua,
        Nu este o operatiune simpla. Se blocheaza motorul cu un dispozitiv special care se monteaza in locul bujiei, se desface ambreiajul cu o cheie speciala (in functie de model), si se inlocuieste carcasa sau pinionul de antrenare. Filetul ambreiajului este pe partea stanga (se desface invers decat un filet normal). Atentie ca am avut cativa clienti care au distrus pisonul sau chiar si cilindrul incercand sa demonteze.
        Mai bine apelati la un service pentru inlocuire. Costa 10 lei manopera si dureaza maxim 20 minute.

      • alin pe 30 Octombrie 2011 at 8:13 pm

        am un motoferastrau 236 si mi se pare ca consuma cam mult are cam 3 ore de functionare . ar treb sa o duc la un service autorizat sau la cineva care are cunostinte pentru a o regla

        • Cosma pe 31 Octombrie 2011 at 5:28 pm

          Volumul rezervoarelor ar trebui sa se consume aproximativ in acelasi timp. Un plin este normat (cu aproximatie) la 50 minute de utilizare. Daca plinurile nu acopera perioada mentionata, trebuie vericate reglajele de la carburator (daca va referiti la consumul de carburant) sau pompa de ulei.
          Recomandarea ar fi sa mergeti la un service autorizat, cu atat mai mult daca utilajul este in perioada de garantie.

    • Vamvu Alexandru pe 16 Octombrie 2011 at 1:09 pm

      Buna ziua!am achizitionat si eu un motoferastrau husqvarna 236 de 2 saptamani, a functionat impecabil pana acu 2 zile cand a inceput sa se opreasca dupa ce taiam cate un lemn,akm nu se accelereaza bine si scoate mult fum si motorul scoate un sgomot ciudat ca si cand ar fi innecat,i-am curatat si filtrul si degeaba cepoate sa aiba?
      Multumesc!

      • Cosma pe 21 Octombrie 2011 at 9:39 am

        Pot fi mai multe motive pt care un motoferastrau functioneaza “inecat”, insa avand in vedere ca este in garantie, cel mai bine ar fi sa mergeti la reprezentanta pt verificare.

    • viorel pe 2 Octombrie 2011 at 7:11 pm

      Posed un motoferestau husqvana model 240 si nu stiu care este cantitatea corecta de ulei care se pune la 1(unu) L de benzina. Va multumesc

      • Cosma pe 4 Octombrie 2011 at 4:05 pm

        La un litru de benzina (fara plumb 95) se pun 30 ml ulei amestec Husqvarna. Amestecul benzina-ulei trebuie folosit in maxim 30 zile, deci nu faceti cantitati.

        • virgil pe 5 Octombrie 2011 at 4:39 pm

          la 1 litru de benzina se pune 35ml ulei verde de la husqvarna

          • Cosma pe 6 Octombrie 2011 at 4:30 pm

            Recomandarea producatorului (cea pe care o veti gasi si in manualele de utilizare) este de 1:50 adica 2% respectiv 25 ml, insa tinand cont de calitatea benzinei din Romania (care nu este intotdeauna cea mai buna) s-a facut o recomandare “speciala pt Romania” de a se folosi 1:33 adica 3% respectiv 33 (30) ml ulei la un litru de benzina. Deci, oricum se pun cativa ml de ulei in plus. Punand mai mult ulei in amestec urmarile sunt: pe termen scurt – utilajul va scoate mai mult fum, iar pe termen lung – vor aparea depuneri de calamina pe piston care pot afecta motorul.

      • ionut pe 11 Octombrie 2011 at 9:29 am

        buna ziua, va rog sa imi spuneti cum se comporta dispozitivul de intindere a lantului la 240 (nu prea am incredere in plastic, pare firav). sunt pe cale sa achizitionez o husqvarna cu care sa tai doar ocazional. 240 pare ok pentru ce am eu nevoie, dar plasticul ala ma face sa ma mai gandesc. va multumesc.

        • Cosma pe 12 Octombrie 2011 at 4:33 pm

          Primele modele 235E si 240E au avut intr-adevar probleme cu partea din interior a rotitei care se uza. Ulterior aceasta parte a fost inlocuita cu una din metal.
          Mare parte a problemei o constituie si faptul ca utilizatorii nu slabesc suficient piulita care tine capacul, inainte de a incerca sa regleze lantul.

    • rotar virgil pe 23 Septembrie 2011 at 3:20 pm

      am o drujba husqvarna 435 ieri am taiat lemne si am oprito exact cand sa terminat benzina dar nestiind am ancercat sa o repornesc dar nu a pornit cand am verificat benzina nu avea am bagat dar nu mai porneste de loc curent are ce altceva ar potea avea cine ma poate ajuta va roc am mare nevoie de drujba va multumesc

      • Cosma pe 28 Septembrie 2011 at 10:55 am

        Este posibil sa fie inecata. Incercati sa o porniti tinand acceleratia la maxim. Daca nu porneste va trebui sa ajungeti la un service.

      • mihai bebe pe 29 Noiembrie 2011 at 9:35 pm

        salut virgil vezi sa nu oi fi anecato ok ????????

    • Bogdan pe 31 Mai 2011 at 2:33 pm

      Buna ziua,
      am achizitionat de la Dvs. o motocoasa Hisqvarna 128 R. sunt foarte multumit de ea, atunci cand utilizez capul trimmy. cand montez cutitul mi se pare ca motorul are un zgomot ciudat: daca turez mai tare apar vibratii (trepidatii) foarte puternice, are putere mai mica (se blogheaza). senzatia mea e ca atunci cand o turez si las libera acceleratia parca cutitul impinge din inertie motorul. banuiala mea e ca de acolo se aude zgomotul ciudat. daca nu turez prea tare si o accelerez mai putin cred ca functioneaza normal. e o defectiune. cand are pus cutitul are un alt regim de functionare? daca ma putei lamuri. multumesc.

      • Cosma pe 31 Mai 2011 at 3:58 pm

        Buna ziua,
        cand se foloseste discul metalic, utilajul accelereaza si decelereaza mai lent datorita masei inertiale a discului.
        Daca sunt corect montate toate elementele de prindere (flansa, saiba, piulita) si discul nu a fost lovit, vibratiile la utilizare nu sunt cu mult mai mari decat la folosirea cu cap trimmy.
        Daca aveti posibilitatea, va rugam sa veniti la o verificare, lasand utilajul montat.

    • claudiu pe 31 Mai 2011 at 11:29 am

      Bună ziua!
      Sunt posesorul unui motoferastrău H346 xp. Vă rog să imi spuneţi care este raportul ulei-benzină având în vedere că folosesc ulei xp şi benzină de 99 fara plumb. Cei de la reprezentanţă mi-au recomandat 30% dar pe flacon scrie 1:50. Vă rog sa imi mai spuneti şi care este unghiul la care se ascute lantul pentru motoferastraul mai sus mentionat. Pasul cred ca este 325 iar lungimea sinei de 38.
      Mulţumesc

      • Cosma pe 31 Mai 2011 at 1:03 pm

        Proportia corecta ulei/benzina este de 30 ml ulei/1l benzina (3%) indiferent de ulei (pe ambalajele suedeze este mentionat 2%, insa calitatea benzinei romanesti nu este intotdeauna cea mai buna si de aceea s-a facut recomandarea de a folosi ulei mai mult pt a proteja motorul).
        Lantul se ascute la de 30 grade.

        • Gelu pe 10 Februarie 2012 at 5:10 pm

          Poti ascuti de la 30, 35 de grade cu inclinatie de 10 grade. Apropo daca vreti sa faceti rodajul la o husqvarna noua puneti lantul pe invers, nu va speriati..(sunt unele dezavantaje) si incercati sa taiati un lemn mai gros, desi nu-l va taia si va iesi mult fum in sarcina, se va incinge repede, timp de 30 min, ca si cum ati taia lemne. Avantajul este ca controlati bine motorul la 3/4 din capacitate. Plus mergeti constant cu turatia, apasarea acesteia pe lemn nu pune probleme. (e ca rodajul al masina). Pot sa zic ca de cand o am porneste la rece accelerandu-se singura indiferent de temperatura exterioara ca e 30 sau -5 grade si nu am avut niciodata probleme cu ea. Nu recomand acest experiment decat celor pasionati de drift in drujbe.
          Cred ca si cu urmatoarea drujba o sa fac la fel.

          • Cosma pe 14 Februarie 2012 at 10:18 am

            Haideti sa ne gandim… cu tot respectul.

            1. Lantul se ascute la 30 grade in plan orizontal si 10 grade in plan vertical daca este pas 325 sau 3/8 (corect).
            2. Sub nicio forma rodajul nu se face punand lantul invers, decat daca vreti sa aruncati acel lant (si poate si sina de ghidaj).
            3. Un rodaj corect se face taind lemn de esenta moale, cu diametrul maxim de 20 cm, fara a tura motorul la maxim (turatia motorului se controleaza din acceleratie, nu din apasarea pe lemn). In niciun caz rodajul nu se face lasand motorul sa functioneze la turatia de ralenti.

            Astept si alte pareri pe aceasta tema.

            • alin pe 16 August 2012 at 8:47 pm

              parerea mea e ca gelu nu a vazut o husqvarna in realitate, el se uita pe youtube si isi da cu parerea aici.

    • enache marian pe 26 Martie 2011 at 1:19 pm

      am mai multe drujbe una dintre ele este 142 e model mai vechi dar destul de usor si fiabil.recent mai precis pe 23 am fost cu ia le reprezentanta constanta pt o constatare si repararea ei,simtomele ei erau avea un zgomot ne la locul ei si nu mai avea vlaga .dupa ce mi sa inlocuit la ea rulmentii,segmentul,tubul impuls,pompa de ulei,melcul,pinionul,mi-sa garantat functionare ai fara probleme.porneste se accelereaza dar tot nu are vlaga ,moare in sarcina,Un sfat va rog

      • Cosma pe 29 Martie 2011 at 9:58 am

        Avand in vedere ca rulmentii si segmentul sunt noi, poate fi vorba de o dereglare a carburatorului (pot aparea diferente intre reglajele facute “pe banc” si cele facute “in sarcina”).

    • Catalin pe 24 Martie 2011 at 4:25 pm

      Buna ziua,

      La un 365 cu lama de 45cm si pas 3/8 cat este unghiul de ascutire?

      Multumesc.

      • Cosma pe 24 Martie 2011 at 5:27 pm

        Acest model de lant se ascute la unghi de 25 de grade.

    • Octavian pe 20 Martie 2011 at 3:02 pm

      Buna ziua,

      As dori sa ma ajutati in alegerea drujbei. Pentru taieri ocazionale pe langa casa si in toamna taierea catorva remorci de lemne de foc ce recomandati? Ma uitam la o Husqvarna 235 sau 236. Ar fi potrivite sau e nevoie de ceva mai puternic?
      Multumesc!

      • Cosma pe 21 Martie 2011 at 5:33 pm

        Modelele alese de dvs sunt incadrate in gama Hobby, recomandata pt taieri ocazionale.
        Ambele modele pot fi folosite la ce aveti dvs nevoie.
        Diferentele constau in puterea motorului, lungimea sinei si sistemul de intindere a lantului.
        H235 are 1,8 cp, sina de 33 cm si intinzator “fara scule” (o piulita care se desface fara cheie si o rotita de la care se intinde lantul).
        H236 are 1,9 cp, sina de 35 cm si doua piulite care trebuie desfacute pt a putea intinde lantul.

    • alexandru pe 19 Martie 2011 at 7:07 pm

      multumesc mult

    • alexandru pe 17 Martie 2011 at 7:15 pm

      m-ar interesa daca 440e se poate achizitiona in rate si daca da unde se poate face asta

      • Cosma pe 18 Martie 2011 at 6:20 pm

        Orice produs se poate achizitiona in rate.
        Lucram cu Garanti Credite de Consum (fost Ralfi IFN SA). Va trebui sa ajungeti in magazinul nostru pt a lua adeverinta de venit pe care trebuie sa o aduceti completata.

    • dede pe 3 Martie 2011 at 2:01 pm

      As dori sa cumpar un motofierastrau husqvarna 365 si sunt curios daca se ofera ceva in plus pe langa acesta (lant, sina, ulei etc)
      va multumesc

      • Cosma pe 3 Martie 2011 at 4:31 pm

        Acest model beneficiaza pana pe 30.04.2011 de o reducere de pret in valoare de 190 lei (conform fluturasului de mai sus), deci nu mai este valabila promotia veche in care se ofereau produse drept promotie.

    • capitanu marian pe 23 Februarie 2011 at 5:24 pm

      multumesc pt raspunsuru

      o ultima nelamurire

      ati spus ,,motoferastraiele hobby sunt livrate cu lant cu pas 3/8 mini, cele semiprofesionale cu lant .325″, iar cele profesionale cu lant cu pas 3/8.,,

      321EL e trecuta totusi in categoria HOBBY – pe siteul dvs

      dupa afirmatia dvs – referitoare la dimensiunea lantului – rezulta k e o scula profesionala

      cum sa inteleg asta?

      • Cosma pe 24 Februarie 2011 at 11:50 am

        Lantul cu pas 3/8 MINI este diferit de cel 3/8.
        La 321EL lantul are dintele taietor mai mic, lantul 3/8 echipeaza motoferastraie ca 372XP sau 365 care au motoare de capacite mare si sine de ghidaj intre 38 si 70 cm.

    • dobrica pe 22 Februarie 2011 at 6:14 pm

      buna seare,la modelul t85hx se poate atasa o remorcuta ? ii trebuie un sistem special de atasare si inca ceva as dori un utilaj care sa aiba 2 viteze inainte pentru o deplasare mai rapida . Multumesc anticipat o seara buna

      • Cosma pe 23 Februarie 2011 at 11:30 am

        Nu este recomandata atasarea unei remorci la acest model (T85HX).
        Motocultivatoarele Ferrari (importate tot de Husqvarna) au viteze variabile (modelul 330 – 3+2R, iar modelul 340 – 4+3R).

    • tudor pe 21 Februarie 2011 at 5:29 pm

      doresc sa stiu daca exsista lant care tae pe lungimea lemnului

    • capitanu marian pe 17 Februarie 2011 at 8:32 pm

      multumesc pt raspunsuri

      doresc inca cateva lamuriri

      oregon ofera spre cumparare 3 lanturi – in functie de calitate care e pe stele (pretul e pe masura)

      1- standard(*)………. cca 8-12 euro (depinde de unde cumpari)
      2- halbmeissel(**)………15-20 euro
      3- multicut(***)………….25-35 euro

      intrebarea mea: cu care dintre aceste lanzuri vine echipata ,,din fabrica,, o drujba 321 EL(ectrica)?

      si pt ca intentionez sa mai achizitionez o drujba cu motor, asi vrea sa stiu daca acestea vin echipate cu lanturi de calitate diferita – in functie de categoria din care fac parte (hobby, profesional, semiprofesinal)

      totodata vreau sa stiu si daca sina/sabia e tot pe calitati , cam la cate lanturi folosite e nevoie de sina/sabie noua si cum imi dau seama ca e uzata si trebuie schimbata?

      ps
      pt cei interesati de cumparerea unei drujbe electrice:
      inainte de a cumpara 321 EL, am probat si 317 EL
      cine isi permite sa investeasca inca cca 35 euro in 321 EL(fata de pretul lui 317) face o afacere buna!!

      • Cosma pe 23 Februarie 2011 at 11:21 am

        Toate motoferastraiele sunt livrate cu lant standard.
        Lanturile difera in functie de categoria din care fac parte motoferastraiele pe care le echipeaza, nu din punct de vedere al calitatii. Asa cum puterea motorului difera si tipul lantului difera – motoferastraiele hobby sunt livrate cu lant cu pas 3/8 mini, cele semiprofesionale cu lant .325″, iar cele profesionale cu lant cu pas 3/8. Diferenta consta (pt utilizator) in dimensiunea dintelui taietor.
        Acelasi lucru se poate spune si despre sinele de ghidaj.
        In mod normal pe o sina pot fi folosite aproximativ 3 lanturi.
        Uzurile sinei pot fi observate relativ usor si fara a folosi unelte speciale: canalul de glisare a lantului este largit, muchiile exterioare devin proeminente, de-a lungul sinei apar coloratii albastre, sina este deformata in zona varfului, pinionul de antrenare din varful sinei se inverte greu.

    • capitanu marian pe 17 Februarie 2011 at 2:02 pm

      ca sa nu incurc borcanele, pun separat inca o intrebare

      am (si) o husqvarna 235 R

      in prospect scrie ca, dupa 8-10 ,,plinuri,, de carburant, e nevoie de o reglare a carburatorului
      motivatia firmei este k motorul trebuie ,,rodat,, si din acest motiv e nevoie de un anumist raport aer/benzina

      dupa ,,rodaj,, trebuie reglat carburatorul cu un alt raport aer/benzina pt ,,functionare normala,, – spune firma

      intrebare: pot face eu singur acest reglaj acasa (si cum) sau e nevoie de o ,,vizita,, la o reprezentanta a firmei?

      pt cazul ca e nevoie de a regla carburatorul ,,la firma,, – asi vrea sa stiu daca acest reglaj se face cu cjutorul unui calculator (prin intermediul unui software, ca la autoturisme -de ex)

      multumesc

      • Cosma pe 17 Februarie 2011 at 5:01 pm

        Recomandarea noastra este sa mergeti la un service autorizat. Pentru reglarea carburatorului nu se foloseste un calculator, ci un tahometru (aparat special pentru masurarea turatiei motorului).

    • capitanu marian pe 17 Februarie 2011 at 1:34 pm

      am o husqvarna 321 EL/sabia de 40 cm

      vreau sa cumpar un lant

      pe internat ti se cer tot felul de date tehnice pt a cumpara ceea ce ai nevoie

      din informatiile mele, husqvarna nu produce singura lanzurile(ca stihl – de ex)

      cine e producatorul de lanturi pt husqvarna si ce caracteristici are lantul

      am vazut de ex 325/ 0,325 , 3/8, 1,3 etc ce inseamna astea?

      sabie nu -mi trebuie inca(chiar ar fii culmea la o husqvarna sa schimb si sabia o data cu lantul), dar m-ar interesa cateva amanunte tehnice/candva tot o sa-mi trebuiasca

      multumesc

      • Cosma pe 17 Februarie 2011 at 4:09 pm

        Husqvarna 321 cu sina de 40cm este suficient pt a va recomanda lantul potrivit – 16″ lungime, pas 3/8″, 1.3 mm grosime.
        Lanturile care echipeaza motoferastraiele Husqvarna sunt facute de Oregon (Canada) – cel mai mare producator de lanturi si piese de schimb pt utilaje Husqvarna si nu numai.
        0.325″, 3/8″ reprezinta pasul de lant (distanta dintre oricare trei nituri consecutive impartita la doi).
        1.3mm sau 1.5mm reprezinta calibrul lantului (grosimea eclisei de antrenare la nivelul canalului sinei de ghidare)

    • pilval pe 29 Ianuarie 2011 at 3:58 pm

      Doresc sa cumpar si eu un motofierastrau pentru uz gospodaresc (curatat gradina si lemne de foc, max. 5 mc anual) si habar nu am ce sa iau. Poate cineva imi da o mana de ajutor. Pretul undeva la 1000-1200 lei – max.
      Multumesc!

      • Cosma pe 31 Ianuarie 2011 at 10:27 am

        Puteti achizitiona modelul H240e care este cel mai mare (2 cp, sina de 35 cm) din gama hobby (gandita pt ce aveti dvs nevoie – taieri ocazionale).
        Momentan acest model beneficiaza de o promotie de pret, fiind redus de la 1287 lei la 1099 lei.
        Urmatorul superior este modelul H435e care este primul model de semiprofesional (2,2 cp, sina de 38 cm), beneficiaza de promotie in produse, insa depaseste bugetul dvs – 1547lei.

        Ambele modele pot fi achizitionate din magazinele noastre sau de pe site.

    • sabau marius pe 25 Ianuarie 2011 at 4:58 pm

      Va rog sa-mi spuneti daca detineti motounealta cu troliu. Am vazut asa ceva si cred ca era marca husqvarna, arata ca un motoferastrau doar ca avea un tambur lateral pe care se infasura cablul. Daca aveti va rog sa-mi spuneti pretul si caracteristicile tehnice. Va multumesc.

      • Cosma pe 31 Ianuarie 2011 at 10:44 am

        In programul pt Romania nu exista asa ceva.
        Daca ne puteti spune unde ati vazut-o sau chiar ne puteti trimite o poza daca ati vazut-o pe net, ne interesam.

    • marian popescu pe 21 Ianuarie 2011 at 3:28 pm

      Buna Cosma

      Motocoasa pe care am cumparat-o de la tine anul trecut este foarte buna;
      am folosit si firul si discul pentru buruieni lemnoase inalte de peste 1 m.

      O zi buna

      Popescu Marian – icsit titan ; simtex

    • Alexandru pe 18 Ianuarie 2011 at 9:44 pm

      Buna ziua am si eu o drujba Husqvarna 136 si as vrea sa ii fac si eu segmentarea … as vrea sa stiu si eu cat costa … segmentii piston colivie etc …. plus manopera… multumesc

    • alex pe 5 Ianuarie 2011 at 6:14 pm

      buna ziua;
      imi cer scuze ca revin, dar in manualul de utilizare pentru masina de taiat iarba 128R , este mentionat amestecul 1:50 adica 20ml la 1litru benzina pg.39
      nu mai spun ca daca intrebi “specialistii ” fiecare are o varianta
      deci cum ar fi corect?
      cu stima,

      • Cosma pe 19 Ianuarie 2011 at 8:56 pm

        Proportia recomandata de producator este cea mentionata in manualul de utilizare, insa calitatea benzinei din Romania nu este aceeasi cu cea suedeza, lucru care a dus la “emiterea” unei recomandari speciale pt Romania de a se folosi mai mult ulei (30 ml) in amestec, tocmai pt a compensa lipsurile benzinei.

    • alex pe 5 Ianuarie 2011 at 12:20 pm

      care este amestecul recomandat pentru combustibil (ulei benzina )?
      depinde de tipul motorului husqvarna ?
      dar de unealta ?
      cu multumiri si urari de un an mai bun !

      • Cosma pe 5 Ianuarie 2011 at 5:13 pm

        Amestecul corect este de 30 ml ulei la 1 litru benzina 95 fara plumb.
        Anumite motoare (cele XP ) se utilizeaza cu ulei Husqvarna XP. Acest ulei este un ulei recomadat motoarelor in 2 timpi care depasesc in fuctionare 13000 turatii/min.

    • Gh.Bilga pe 27 Decembrie 2010 at 1:33 pm

      as vrea sa-mi cumpar cel mai ieftin, de aici si cel mai mic model probabil, de motoferastrau. va rog sa-mi spuneti care este acel model, daca-l aveti sau trebuie comandat si care este pretul. multumesc anticipat!

      • Cosma pe 27 Decembrie 2010 at 4:19 pm

        Cel mai mic si cel mai ieftin model de motoferastrau este H235E, pret 799 lei. Modelul este in stoc, poate fi comandat pe site si trimis cu Fan Courier sau poate fi achizitionat din ambele magazine.

    • Mihai pe 17 Decembrie 2010 at 6:37 pm

      Salutare . Am si eu o intrebare legata de motofierastraele din seria 200. Am inteles ca toate sunt made America , firma poulan. Sunt interesat de o swedeza adevarata cum ar fi un 435,mar interesa si cateva comentarii la adresa fierastraului stima

      • Cosma pe 22 Decembrie 2010 at 2:07 pm

        Produsele din gama hobby sunt asamblate in Statele Unite.
        Modelul H435 este produs si asamblat in Suedia si este cel mai mic model din gama semiprofesionala. Principalul sau avantaj este ca este cel mai usor motoferastrau de la Husqvarna (mai usor si decat cele din gama hobby). Detalii tehnice gasiti pe site la acest model.

    • silviu slavoaca pe 5 Decembrie 2010 at 9:21 pm

      am 3 sine de ghidare uzate si vreau sa mi iau una noua voi primi cite 10 lei pentru fiecare

      • Cosma pe 6 Decembrie 2010 at 10:26 am

        Pentru fiecare sina primiti 10 lei reducere la achizitionarea alteia noi. Deci, daca aveti 3 sine vechi, puteti cumpara 3 sine noi, fiecare cu 10 lei reducere (cei 10 lei nu se cumuleaza). Dai o sina veche si cumperi o sina noua cu 10 lei mai putin.

    • Tutunaru petre pe 28 Octombrie 2010 at 5:05 pm

      Buna ziua,
      de ce nu introduceti si dvs programul rabla, pentru orice fierastrau nou achizitionat sa se poata primi o reducere daca se preda unul vechi, similar cu cel penutr parcul auto.
      eu unul as fi interesat sa predau fierastraul vechi si sa imi cumpar unul nou.
      ar fi o idee destul de buna pentur ambele parti tanand cont ca foarte multi folosesc piese sh sau contrafacute pentru reparatii dacta sa cumpere de la producator.
      Multumesc

      • Cosma pe 28 Octombrie 2010 at 7:06 pm

        Nu este o idee rea, ne vom gandi la o politica de genul acesta. Problema este ca nu poate fi acordata o valoare fixa , la fel ca in cazul autoturismelor. Evaluarea ar trebui facuta in functie de produsul returnat si de cel pe care clientul doreste sa il achizitioneze.

    • ioan sorin stet pe 26 Iulie 2010 at 8:05 pm

      m-ar interesa o husqvarna 359 daca aveti vreo oferta cu accesorii si ce accesorii ,pret si cum o pot comanda ,as vrea sa o pot comanda telefonic sa discut cateva detalii , locuiesc la 600 km de bucuresti.

      • Cosma pe 27 Iulie 2010 at 8:29 am

        Motoferstraul H359 are pretul redus in aceasta perioada, 2350 lei (TVA inclus). O puteti comanda direct pe site sau sunand la tel 0724742307.

    • mirceabumbac pe 26 Mai 2010 at 12:26 pm

      unde gasesc duze pentru pulverizator ciffareli?f

    • Petrache Cornel pe 16 Martie 2010 at 10:37 pm

      la modelul husqvrna 365,accesorii gratuite in valoare de 190 ron.cam ce accesorii se da ?cam peste o luna si ceva cred ca o sa mi cumpar una,ce credeti preturile vor scadea,vor ramane la fel sau vor creste ?
      se poate comanda online (sau telefonic) cu plata la primire prin curier (locuiesc la 60 km de bucuresti)? multumesc

    • ene pe 1 Februarie 2010 at 12:27 pm

      drjba 240E care este pretul si unde in bucuresti (magazine) o gasim

      • Cosma pe 9 Februarie 2010 at 4:15 pm

        Motoferastrau Husqvarna 240E – 990 lei (TVA inclus)

        O puteti achizitiona din magazinele noastre:

        Bd. Iuliu Maniu 109, bl E, parter (punct reper: Turbomecanica, statia de autobuz: Master SA).

        Sos. Alexandriei 117A (punct reper: Romconstruct, capat tramvai 32)

    • Adrian pe 30 Octombrie 2009 at 3:09 pm

      Cat costa lantul pt.o drujba einhell cu sina de ghidaj de 38 cm?

      • Cosma pe 19 Ianuarie 2010 at 1:58 pm

        Lantul la un ferastrau cu sina de 38 cm costa 50.00 sau 55.00 RON TVA inclus in functie de modelul de lant.

    • gabriel.afloarea pe 1 Iunie 2009 at 12:28 pm

      vreau preturile la motosapatori

      • Cosma pe 19 Ianuarie 2010 at 1:57 pm

        Momentan avem in stoc Husqvarna T 85 HX la pretul de 2700.00 RON TVA inclus

    • gabriel.afloarea pe 1 Iunie 2009 at 11:40 am

      scrieti preturile,banuiesc ca nu este secret

      • Cosma pe 19 Ianuarie 2010 at 1:55 pm

        Preturile nu sunt afisate pe site deoarece lucram la o varianta cu vanzari online.
        Cat de curand va functiona.

    Log-in
    [x]