Impresia generala: 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (37 voturi, media: 4.30 din 5)
Loading ... Loading ...
24,728 vizualizari

Proiectat pentru a face fata cu usurinta celor mai dificile situatii si pentru operarea in conditii solicitante pe perioade indelungate, motoferastraul 372 XP X-Torq combina multiple avantaje, cum ar fi sisteme de reducere a vibratiilor, prin amortizarea acestora chiar de la carburator, carterul si ambielajul deosebit de rezistente, capabile sa faca fata fara probleme unor solicitari extreme, precum si puterea mare a motorului X-Torq, capabil sa utilizeze eficient carburantul.

Acest motoferastrau, prin constructia sa, se adreseaza utilizatorilor profesionisti.

Caracteristici:

• Motor X-Torq cu consum redus si emisii scazute datorita jetului de aer care asigura evacuarea optima a gazelor arse din incinta cilindrului.

• Air Injection – sistem centrifugal performant pentru curatarea aerului, dispus in amonte de filtrul de aer, si care are scopul de a prelungi viata acestuia si de a asigura functionarea corespunzatoare a motorului.

• LowVib– amortizare eficienta a vibratiilor pentru a asigura o prindere comoda a manerelor, fara vubratii transmise de la acestea catre incheieturile mainilor operatorului, ceea ce permite utilizarea pe perioade indelungate a acestui echipament, cu aceeasi precizie de taiere.

• Carter din magneziu, deosebit de rezistent si fiabil, creste durata de viata a intregului ansamblu.

• Valva decompresie Smart Start care usureaza demarajul, scazand in acelasi timp tensiunea in firul demaror cu circa 40%.

• Capac peste cilindru usor demontabil, avand posibilitatea de a verifica / schimba eficient in timp scurt bujia.

• Filtru de aer usor demontabil, ceea ce usureaza operatia de verificare sau inlocuire a acestuia.

• Dispozitiv exterior de tensionare a lantului, accesul la acesta fiind usor, datorita pozitionarii lui exterioare laterale.

• Pompa de ulei reglabila, care asigura necesarul optim de ulei in functie de conditiile de mediu si de sarcina care trebuie indeplinita de catre motoferastrau.

• Carburator cu amortizoare de vibratii. pentru eliminarea problemelor generate de acestea , in carcasa si in incheieturile operatorului.

• Frana de lant activata inertial, are rolul de a mari protectia operatorului in cazul unor socuri inertiale mari, oprind miscarea lantului in timp foarte scurt.

• Ambielaj construit din 3 piese forjate, cu rezistenta mare in timp, in conditii de exploatare intensa si pe material lemnos cu duritate mare.

 

Date tehnice:
Motorul
Cilindree 70.3 cm³
Putere 5.6 CP/4.1 kW
Turatia maxima recomandata 9600  rpm
Turatia la ralanti 2700 rpm
Volum rezervor combustibil 0.77 l
Volum rezervor ulei 0.40 l
Tip pompa ulei Debit reglabil
Debit pompa ulei 4-20 ml/min
Echipamentul de taiere
Pas lant 3/8
Lungimea recomandata a sinei 38-71 cm
Lungimea standard a sinei 45 cm
Viteza lantului la turatie maxima  22.7 m/s
Ergonomia
Emisii de zgomot la urechea operatorului 108 dB(A)
Emisii zgomot 119 dB(A)
Nivel vibratii echivalent (ahv, eq) maner fata/spate 4 m/s² / 5.4 m/s²
Dimensiuni globale
Greutate (fara echipament de taiere) 6.4 kg

 

produse husqvarna 2 Motofierastrau Husqvarna 372 XP X TORQ REDUCERE 5%!poza text husqvarna2 Motofierastrau Husqvarna 372 XP X TORQ REDUCERE 5%!

pin it button Motofierastrau Husqvarna 372 XP X TORQ REDUCERE 5%!
Pret (TVA inclus): 3,419.00 Lei
Buc

Comentarii

  • maian pe 22 Martie 2014 at 8:28 pm

    buna seara dl cosma am si eu o intrebare am si eu o drujba partner cu un singur segment ce ulei de amestec m-ati sfatui sa ai pin?

    • Cosma pe 24 Martie 2014 at 3:24 pm

      La motoferastraiele cu motor in doi timpi (indiferent cati segmenti au) se foloseste ulei de amestec Husqvarna in proportie de 30 ml ulei/ 1L benzina.

  • Grigore pe 18 Martie 2014 at 7:33 pm

    cat costa o galerie admisie husqvarna 365 model patrat la cilindru

    • Cosma pe 19 Martie 2014 at 12:20 pm

      Ca sa va pot raspunde corect scrieti-mi va rog datele de pe placuta cu seriile motoferastraului.

  • dany pe 26 Februarie 2014 at 10:09 pm

    Buna ziua.Domnule cosma imi puteti spune daca drujbele husqarna profesionale sunt cu doi segmenti sau cu unu.va multumesc anticipat

    • Cosma pe 28 Februarie 2014 at 9:54 am

      Buna ziua,
      motoferastraiele profesionale Husqvarna sunt cu un segment sau cu doi segmenti, in functie de model.

      • cristi pe 9 Martie 2014 at 10:04 pm

        buna ziua! domnule cosma detin un fierastrau husq 372 xp din pacate dupa pornirea lui aproximativ 2-3 sec la relantiu imi crapa pistonul in prtea de jos spre galerie spre uimirea mea cilindru nu este avariat nici ambielaju (mentionez ca fierastrau nu este nou iar setul motor are in jur de doi ani) pistonul nu prezinta zgarieturi in exterior ! care ar putea fi cauzele ??

        • Cosma pe 10 Martie 2014 at 10:05 am

          Buna ziua. Inteleg, din ceea ce imi scrieti, ca ati pus piston nou si acesta s-a spart in primele secunde de functionare?

  • stefan pe 4 Februarie 2014 at 4:38 pm

    Dl Cosma acest model are 1 singur segment?

    • Cosma pe 6 Februarie 2014 at 10:50 am

      Husqvarna 372 XP X-torq are 2 segmenti.

  • FLORIN19 pe 30 Noiembrie 2013 at 9:33 am

    AM UN STHIL MAI VECHI 025 CATI CAI ARE

    • Cosma pe 2 Decembrie 2013 at 11:50 am

      Nu cunoastem foarte mlte detalii despre alte marci de motoferastraie. Modlul mentionat de dvs are aproximativ 2,5/3 cp.

  • ciprian pe 11 Iulie 2013 at 11:25 am

    domnu cosma imi puteti spune unde sunt fabricate si asamblate modelele 365xt si 372xp.

    • Cosma pe 12 Iulie 2013 at 2:18 pm

      Modelele semiprofesionale si profesionale sunt fabricate in Suedia.

      • vlad pe 10 Septembrie 2013 at 4:21 pm

        buna ziua , as dori sa cumpar si eu acest model de motofierastrau, cum se face rodajul , pot taia 15 m3 pe zi cu ea ? cat costa un lant de rezerva pt ea !
        Multumesc !

        • Cosma pe 11 Septembrie 2013 at 1:49 pm

          Buna ziua,
          acest model poate fi trimis cu Fan Courierul cel mai devreme luni 16.09.13(in urma unei comenzi ferme on-line),rodajul se face in sarcina usoara 2 rezervoare de carburant.
          Se pot taia cu acest model 15mc/zi,lantul de rezerva este 83lei.

  • stefan pe 13 Martie 2013 at 3:55 pm

    De ce la aceeasi cilindree exista o diferenta de 0,8cp intre 365xtrq si 372xtr?

    • Cosma pe 14 Martie 2013 at 8:50 am

      Diferenta de putere este data de diferentele de carburatie, constructie cilindru si raport de compresie.

      • gabriel pe 9 Ianuarie 2014 at 1:01 pm

        D-le Cosma cum pot fi diferente la carburatie, compresie,cilindru cand la modelele 372,365 xtorq se potrivesc perfect piesele de la una la alta. Carburatorul e perfect identic, galeria de admisie identica, cilindru identic aceleasi porturi de transfer, iar pistonul si segmenti se vand in reprezentante acelasi model pentru amandoua. La conferinta nu s-a lamurit problema asta? Pentru mine singura diferenta e la bani si e mare. Am crezut ca difera suprafata de sus a pistonului adica, ca e putin bombat si modifica compresia micsorand camera de ardere. Va rog sa-mi raspundeti daca se poate.

        • gabriel pe 12 Ianuarie 2014 at 10:58 am

          D-le Cosma sa inteleg ca si tacerea e un raspuns. Chiar am crezut ca imi puteti da niste explicatii dat fiind faptul ca sunteti dealer autorizat. Inseamna ca ce am scris eu e real pentru ca nu ati venit cu o explicatie plauzibila. Si in ceea ce priveste segmentii celor doua modele 365,372 xtorq va spun eu ca sunt 2. Nu ma intelegeti gresit dar chiar nu ma asteptam sa nu primesc nici un raspuns.

          • Cosma pe 14 Ianuarie 2014 at 2:19 pm

            Buna ziua,
            nu este o tacere, ci o intarziere in a raspunde la fel de prompt ca de obicei, datorata volumului de e-mailuri si comentarii adunate in perioada sarbatorilor, perioada in care noi nu am lucrat.
            Am studiat desfasuratoarele tehnice de la sfarsitul lui 2013 ale ambelor modele de mai sus si va pot spune ca singura diferenta intre cele doua modele, in ceea ce priveste piesele, este cilindrul.De aceea pot sa spun ca raportul de compresie poate fi diferit.
            O alta diferenta poate fi data de reglajele carburatorului.
            Cu prima ocazie cand voi avea posibilitatea sa demontez ambele modele in acelasi timp, voi studia mai atent si poate, voi mai avea si alte detalii. In acest moment singura sursa de informatii sunt desfasuratoarele tehnice pe care le am la dispozitie.

  • ilie pe 27 Februarie 2013 at 9:43 am

    am o pensie de 500 ron si as vrea sa iau pe 5 ani un 372.se poate?si cit miar pica pe luna>?

    • Cosma pe 27 Februarie 2013 at 12:20 pm

      Buna ziua,
      Daca doriti sa achizitionati Husqvarna 372XP in rate pe o perioada de 5 ani fara avans rata lunara prin Garanti credite de consum va fi de 151 lei.

      • daniel pe 15 Noiembrie 2013 at 5:21 pm

        referitor la :”Daca doriti sa achizitionati Husqvarna 372XP in rate pe o perioada de 5 ani fara avans rata lunara prin Garanti credite de consum va fi de 151 lei” >> nu vi se pare ca dobanda este enorm de mare adica 151x12x5=9060:3199(pret afisat)=2.83 ori mai mult??

        • Cosma pe 18 Noiembrie 2013 at 11:09 am

          Buna ziua,
          ba da dobanda este mare,sunt insa singurii din piata cu care am putut face o colaborare de finantare a clientilor.
          Este de retinut ca Sc Cosma Instalatii SRL nu face finantari ale clientilor.

          • daniel pe 20 Noiembrie 2013 at 4:11 pm

            OK. Am inteles ca nu firma d-voastra face finantari (dar, mi s-a parut o dobanda uriasa pentru a ajuta pe cineva care nu isi permite sa cumpere o drujba mai buna cu cash). Cu multa stima! Daniel

  • andei b pe 29 Decembrie 2012 at 9:05 pm

    va salut ,am o husqvarna 372 si scrie pe demarou x-torq pe tablita ai cu seri scrie ca ii din 2012 si cati cp are ,si cate kg cand ii alimentata .as vrea sai pun o lama mai mica si sa mearga lant cu pasul mic ,se poate schimba sproketu sa pun unu cu pas mic .ca ii mai ieftin la lanturi si sa pun numa 32 de dinti .acuma am lantu pas 3,8 si 34 de dinti si lama standard .si lantu ista ii cam scump .la ce pret aveti dispozitiva care se foloseste la taiat limitatorii .multumesc mult

    • Cosma pe 2 Ianuarie 2013 at 2:50 pm

      Nu puteti face aceasta modificare, pentru acest model nu exista pinion cu pas mic (pas .325). Limitatorii nu se taie, ci se pilesc cu ajutorul lerei din setul de ascutire (care costa 64 lei).

  • andrei pe 14 Decembrie 2012 at 7:48 pm

    ce lama sa pun pe 372 .lungimea ,si daca aveti voi cu cap lamei de se desface ,si carei pretu ? ??

    • Cosma pe 18 Decembrie 2012 at 1:43 pm

      Lungimea recomandata pentru acest model este intre 38-71cm, standard utilajul este livrat cu sina de 45cm. Momentan nu avem in stoc sina cu varf detasabil.

  • andrei pe 6 Decembrie 2012 at 11:40 pm

    ce imi puteti supune despre 372 ca vreau sami cumpar una si ce info imi oferiti sau modelu 357 sau 356 ce ne spuneti ???

    • Cosma pe 10 Decembrie 2012 at 2:14 pm

      Modelele H372XP si H365X-torq sunt profesionale, gandite pentru utilizare intensiva (doborare si fasonare). Ambele sunt fiabile si dau randament foarte bun. Modelul H357XP nu se mai fabrica.

      • andrei pe 10 Decembrie 2012 at 4:31 pm

        multumesc mult miam luat 372 xp x torq ce ulei de ungere imi recomandati ,si cate ml la 1 l de amestec sa pun ,am pe ea lama de oregon de 45 cm si lantu de 34 de dinti ,ii ok cu lama asta sau sa schimb ,trebuie so las sa-si faca rodaj pornita si cam cate rezervoare ..va multumesc mult pentru timpul acordat

        • Cosma pe 10 Decembrie 2012 at 4:48 pm

          Uleiul de amestec (cel care se amesteca cu benzina) trebuie sa fie Husqvarna XP si se pun 30 ml ulei la 1l benzina, la lant se poate folosi ulei T90. Poate fi folosit cu sina standard fara probleme. Rodajul se face taind primele doua plinuri lemne subtiri (max 20 cm diametru). RODAJUL NU SE FACE IN GOL!

          • andrei pe 11 Decembrie 2012 at 2:06 pm

            va multumesc foarte mult domnule cosma …

  • george pe 4 Decembrie 2012 at 10:05 pm

    Sa traiti domnu Cosma!am si eu o intrebare as vrea sa achizitionez o drujba in rate! am 61 de ani sunt pensionar si am 1500 ron pensie. m-ar interesa cat avans ar trebui sa dau la o 365 si cat ar fi rata lunara pe doi ani sau la 372.daca puteti sa-mi dati un raspuns! va multumesc

    • Cosma pe 6 Decembrie 2012 at 10:38 am

      Pentru suma de 2799 lei (H365), pe o perioada de doi ani, fara avans, rata lunara ar fi aproximativ 175 lei.
      Pentru suma de 3649lei (H372XP), pe o perioada de doi ani, fara avans, rata lunara ar fi aproximativ 225 lei.

  • alin pe 3 Octombrie 2012 at 6:18 pm

    domnu cosma ce lungime are sina si lanturiile din promotie?

    • Cosma pe 4 Octombrie 2012 at 12:22 pm

      Sina si lanturile din promotie au lungimea standard: 45 cm.

  • Andrei pe 23 August 2012 at 12:55 pm

    Buna ziua . Pretul de pe site este cel din magazin ? Am vazut diferente mari de pret intre site-uri si nu stiu care este corect. Multumesc.

    • Cosma pe 28 August 2012 at 4:09 pm

      Pretul actual al acestui model este de 3649 lei (TVA inclus). Urmeaza sa apara si in Romania modelul cu motor X-Torq.

      • Marius pe 17 Octombrie 2012 at 3:14 pm

        imi puteti spune si mie cum ne dam seama care are motor x-torq si care nu? la 372 ma intereseaza in special, are vreo descriere in plus? respecte

        • Cosma pe 18 Octombrie 2012 at 2:37 pm

          Scrie pe eticheta de pe demarorul utilajului, jos in dreapta: X-TORQ.

  • ionica pe 5 Iulie 2012 at 11:54 pm

    H372 sunt mai multe modele care ii diferenta dintre ele (putere pret turati )

    • Cosma pe 7 Iulie 2012 at 11:19 am

      In Romania este distribuit un singur model de H372, cu caracteristicile si pretul de pe site.

  • Bita Bogdan pe 4 Iulie 2012 at 7:18 am

    Buna ziua! Imi puteti face si mie o oferta pentru: cilindru,piston, segmente?
    Ma intereseaza pretul. Multumesc!

    • Cosma pe 7 Iulie 2012 at 11:12 am

      Cilindru H372XP (livrat complet cu piston si segment): 1017 lei.

  • ciprian pe 1 Iunie 2012 at 9:48 pm

    Salut! as dori sa achizitionez o drujba husqvarna 357xp dar la mana a doua si imi e teama sa nu iau teapa cu ea imi poate spune cineva cum pot deosebi o facatura de una originala???

    • Cosma pe 6 Iunie 2012 at 5:10 pm

      Orice utilaj original Husqvarna are o placuta pe care sunt trecute seriile. La acest model se afla sub capacul de ambreiaj, langa maner. Ar trebui sa verificati utilajul, nu numai faptul ca este sau nu original.

    • Ciceu-Felix pe 13 Iunie 2012 at 11:14 pm

      Intai dai jos ,,esapamantul,, si te uiti pe gaura de evacuare .Te uiti ca pistonul sa nu aiba nici macar o zgarietura nici cat un fir de par.Apoi pui la loc,,esapamentul,, si ti drujba in aer de sfoara de pornire.Trebuie sa coboare incet si sacadat.Asa inseamna ca are compresie.Apoi daca poti sa o bagi putin in lemn nu ar fi rau.Si numai dupa aceea sa o cumperi.

      • ciprian pe 14 Iunie 2012 at 10:02 pm

        Multumesc pentru sfaturi !! daca stiti un motofierastrau husqvarna 357xp in stare perfecta de functionare , fara urme mari de uzura si la un pret mai mic de 1400 ron va rag sa imi trimeti un e-mail la adresa: cip.thebest@yahoo.com .

  • marianbolache pe 28 Mai 2012 at 7:27 pm

    372 xp cel mai tare eu folosesc acest model de multi ani si am taiat industrial cu ea dar folosita cum trebuie nu am avut probleme

  • danut pe 23 Mai 2012 at 10:05 am

    ce parere aveti despre 562 xp??

  • stoleriu Radu pe 14 Februarie 2012 at 4:36 pm

    Va rog unde pot accesa saitul cu ptese originale de huskv 372xp, 365 ?Va multumesc!

    • Cosma pe 15 Februarie 2012 at 6:15 pm

      Puteti comanda piese pentru orice model Husqvarna la noi, trebuie sa ne spuneti ce anume va intereseaza.

  • S.Vali pe 6 Februarie 2012 at 11:13 am

    Am primit oferta dumneavoastra si va multumesc.
    Totusi nu mi-ati raspuns,daca TOATE reperele ofertate,sunt ORIGINALE HUSQVARNA(OEM).
    NU cumpar decat piese schimb ORIGINALE HUSQVARNA(OEM).Mi-au prezentat si altii piese de schimb ca fiind ORIGINALE,dar ele erau aftermarket.
    Multumesc pentru intelegere!
    Cu stima,
    S.Vali

  • S.Vali pe 2 Februarie 2012 at 12:16 pm

    Buna ziua,
    M-ar interesa pentru un motofierastrau Husqvarna 372XP urmatoarele repere ORIGINALE(OEM)HUSQVARNA:
    Ambielaj complet (ambielaj,rulmenti ambielaj,semeringuri,rulment ace biela,pana volanta)
    Cilindru complet (cilindru,segment,bolt,piston,sigurante bolt)
    Set garnituri etansare.
    Doresc oferta pret.
    Cu stima,
    S.Vali

    • Cosma pe 3 Februarie 2012 at 10:34 am

      V-am trimis oferta pe adresa de mail.

  • marko-mix pe 15 Decembrie 2011 at 11:47 am

    am al treilea fierastrau din aceasta gama ,doua au fost 371 iar cel de al treilea este 372xp,pot spune ca nu am avut niciodata probleme cu ele ,indiferent de conditiile in care le-am utilizat ,nu m-au lasat in pana niciodata ,ultima o am de aproximativ 5 ani ,am cumparat-o noua ,celelalte le-am vandut instare de functionare si inca mai sunt functionabile .aceasta din prezent…la cat am putut numara ,am peste 25 de litri de ulei de amestec folosit cu ea ,fara nici cea mai mica reparatie ,asa ca…recomand cu toata increderea acest tip de fierastrau ,multumesc

  • seby pe 26 Noiembrie 2011 at 9:08 am

    mi-am luat si eu o 372xp…pot sa spun ca este o drujba super buna!!!! o recomand cu placere!

  • gabi pe 18 Octombrie 2011 at 7:18 pm

    sunt propietarul a doua motoferastraie Husqvarna una ,una 572XPsi cealalanta un350 de care sunt tare multumit,si le recomand cu mare plcere

  • bela fulop pe 10 Octombrie 2011 at 11:15 pm

    D-nu Cosma la modelele 372xp si 365 au o piesa din relon alb(este fixact pe un dinte subtire si lung) in partea interiora de la capacul exterior dreapta (ala cu piulitele de fixare).Intrebare: ce trebuie facut ca lantul sa nu mai ,, roada” din el?In plus era sa-l pierd la un moment dat daca nu verificam,ce se intimpla daca pica de acolo?Nu stiu ce a-ti propune in cazul acesta dar eu am dat jos capacul l-am curatat si am lipit piesa aia de relon cu picatura de atunci am pace ,intretimp am comandat piesa la dealaru local sper sa si vina.Mentionezi ca am achizitionata de noua si dupa PRIMA UTILIZARE la intretinerea si curatirea mecanismului de taiere etc…,mi s-a parut suspect ca o puteam demonta manual fara mare efort foarte usor si sub ea era plin de rumegus marunt ,sau de fiecare data cand faceam itretinerea periodica la mecanismul de taiere
    Va multumesc anticipat Bela
    P.S.In rest sunt multumit de ea sincer e superbuna lemne sa fie si chef de lucru.

    • Cosma pe 12 Octombrie 2011 at 4:20 pm

      Se pot uza piesele din capacul de ambreiaj daca taiati in pozitie orizontala (doborari sau curatari la nivelul solului). In functionare lantul se slabeste si poate agata piesele din capacul de la ambreiaj. Noi am intalnit cazuri la modelele mai mici in care, deoarece curatau pomii la baza (lastarii crescuti in jurul pomilor din livada), lantul a agatat capacelul de la intinzatorul de lant sau placa de protectie de pe pompa de ulei.

      • bela fulop pe 12 Octombrie 2011 at 10:25 pm

        Am inteles fenomenu ,desi eu nu am taiat lastari dar tin minte ca am sectionat lemn de foc in poztii mai ,,ciudate” similar descrierii de mai sus .
        MULTUMESC FRUMOS ,SALUTARI BELA

    • seby pe 20 Octombrie 2011 at 6:26 pm

      dv. aveti modelul 372xp??….puteti sa-mi spuneti ce parere aveti despre el, vad ca aveti probleme??…as vrea sa achizitionez si eu un model!

      • Cosma pe 21 Octombrie 2011 at 12:19 pm

        Avand in vedere si experienta serice-ului, putem spune fara probleme ca H372XP este un motoferstrau fiabil care isi face treba cu brio. Nu are nici o problema, in conditiile in care este utilizat corespunzator (la acest model trebuie folosit uleiul de amestec XP) si ingrijit din cand in cand (desigur operatiunile care sunt ii recomandate utilizatorului).

        • seby pe 23 Octombrie 2011 at 1:27 pm

          Dupa cat m-am tot documentat pe forumuri, aveti dreptate. Are partile din interior foarte rezistente, magneziu, un fel de dur- aluminiu, biela foarte rezistenta (13500 de turatii), nu are plastic atat de mult in comparatie cu STHIL, decat rezervorul de benzina si capacul cu rotita de pornire, greutatea redusa apropate cu 200 de gr, sistemele de vibratie sunt pe arcuri. Ce as vrea sa mai aflu daca pot sa-i pun doua tipuri de lanturi ca la 357xp (0,325 si 3,8)? In rest sunt foarte bune acum nu-mi ramane decat sa aleg intre 372xp si 357xp, ma gandesc la greutate aici ai pusa greutatea fara lant, benzina, ulei, va multumesc!

  • marian pe 3 Octombrie 2011 at 8:14 pm

    ma intereseaza sa achitionez si eu o drujba Huqvarna 372 si mar interesa si pe mine unde aveti magazinu sau depozitu .Si mar interesa si pe mine un nr ceva de contact daca se poate .Va multunesc

    • Cosma pe 6 Octombrie 2011 at 1:37 pm

      Magazinele noastre se afla in Bucuresti in sectorul 6 si sectorul 5: Magazin Militari: Tel. 0724.742.307
      Magazin Rahova: Tel. 0733.190.078

  • iulian pe 14 Iulie 2011 at 8:57 am

    Spuneti-mi aveti minimenghina pentru tinut sina portlant, cand se ascute lantul . Va multumesc.

    • Cosma pe 14 Iulie 2011 at 2:26 pm

      Momentan nu se afla in stoc, poate fi adusa la comanda. Pret TVA inclus 49 lei.

  • iulian pe 28 Iunie 2011 at 8:10 am

    va rog spuneti-mi pentru uleiul de amestec xp sa respect raportul de 1:50 (2%) sau 25 ml tinand cont de benzina de la noi. Multumesc anticipat.

    • Cosma pe 28 Iunie 2011 at 9:49 pm

      Recomandarea “speciala pt Romania” de a folosi 30 ml ulei/1l benzina, a fost facuta tocmai din cauza calitatii benzinei noastre. Avand in vedere ca este vorba de un ulei performant (XP) puteti folosi 25 ml/l (20ml doar daca sunteti 100% sigur de calitatea buna a benzinei).

      • iulian pe 29 Iunie 2011 at 8:07 am

        Va multumesc .

  • Cosma pe 22 Martie 2011 at 2:27 pm

    Destul de ciudate simptomele… In toba ar putea sa ajunga ulei daca functioneaza inecata (se strange uleiul in toba, apoi se scurge dedesupt) solutia ar fi reglaj de carburator.
    Alta solutie ar fi verificarea carterului – sa nu aiba fisuri sau garnitura sa fie ciupita si sa permita scurgerea uleiului.

  • Ciceu- Felix pe 20 Martie 2011 at 9:50 pm

    Domnule Cosma ce puteti spune de noul model 372xp cu motor x-torque,si modelele 555,560 si 562 xp.
    Vor aparea pe piata Romaneasca.?
    Am o husqvarna 357 xp .Am utilizat-o cam 3 saptamani si acum am pus-o la hibernat si nu stiu cand o sa o ma scot la taiat.Am golit rezervoarele am lasat-o sa mearga pana sa terminat benzina din carburator si i-am turnat in capul pistonului o lingurita de ulei de amestec tragad apoi de sfoara de pornire.
    Oare e bina ca din cand in cand sa o mai pornesc?Pot sa utilizez ulei de amestec Stihl hp -ultra?
    Multumesc.

    • Cosma pe 31 Martie 2011 at 4:10 pm

      Inca nu stim despre momentul in care modelele acestea vor fi vandute si in Romania.
      In ceea ce priveste conservarea motoferastraului ati procedat corect. Nu este nevoie sa o mai porniti decat daca aveti nevoie sa o folositi, este bine sa o depozitati intru-n spatiu ferit de umezeala si cu temperatura constanta.
      Nu cunosc caracteristicile uleiului Stihl HP ultra; Husqvarna recomanda utilizarea uleiului de amestec XP (pentru toate modelele XP) deoarece acestea depasesc in functioanare turatia de 13000 rpm.

  • nicu pe 20 Martie 2011 at 1:26 pm

    are pierderi de ulei sub esapament dupa 2 ani de utilizare moderata.Ce motiv ar avea?…model 372 xp

    • Ciceu- Felix pe 22 Martie 2011 at 10:39 pm

      Asa cum spune Cosma.Carburator dereglat si de aici o ,,ardere,, incompleta,,.
      Sau mai mult ulei in benzina dar nu prea ar fi asta un smen ci fumaraie .
      Solutia.La service bujie noua filtrul curatat bec ,filtrul de la rezervorul de benzina curatat sau nou si pe bancul de reglaj cu tahometrul.

      • bela fulop pe 26 Mai 2011 at 10:49 pm

        Nu te supara frate cum putem lua legatura ?nu dai pe emailul meu tel tau si te sun eu sa mai facem un schimb de exprienta ,o intrebare etc ce o mai fi .Esti de la Ciceu?
        Eu vb maghiara . M-a bucurat cand am citit com. tale (372xp) observ ca le stii ………,admir meseriasii si oamenii priceputi chiar daca nu se arata ….!

        • Ciceu-Felix pe 8 Iunie 2011 at 1:39 pm
          • romica pe 10 Septembrie 2012 at 2:55 pm

            vreau sa stiu daca ar merge un motor de 372 pe o drujba 365

          • Cosma pe 17 Septembrie 2012 at 7:54 pm

            Se poate monta cilindrul cu piston de H372XP pe carterul de H365.

    • Cosma pe 31 Martie 2011 at 4:12 pm

      Destul de ciudate simptomele… In toba ar putea sa ajunga ulei daca functioneaza inecata (se strange uleiul in toba, apoi se scurge dedesupt) solutia ar fi reglaj de carburator.
      Alta solutie ar fi verificarea carterului – sa nu aiba fisuri sau garnitura sa fie ciupita si sa permita scurgerea uleiului.

      • bela fulop pe 28 Mai 2011 at 10:54 pm

        Azi am trecut prin garaj si am vazut sub 372 e o balta mica de ulei .Am verificat de unde este si am ajuns la concluzia ca e de la surub reglare ungere .DAR EL ERA in pozitia in care a fost lasat de fabrica ,ok nu am lucrat de 2 luni cu ea , o stat si 3 luni dar nu s-a intimplat fenomenu asta ,am golit rez de ulei a fost in el cca 150
        ml , sa fie oare din cauza ca s-a incalzit afara brusc???????
        Mentionez ca folosesc ulei t90 de calitate tocmai pt a evita uzura prematura si altele ,si uite ce patesc .
        Respecte Bela (372sta pe un plan orizontal perfect pe un raft)

Log-in
[x]