Impresia generala: 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (55 voturi, media: 4.36 din 5)
Loading ... Loading ...
48,351 vizualizari

motoferastrau husqvarna 365 X torq 300x162 Motofierastrau Husqvarna 365 X TORQ PRET REDUS 2399 LEI! Pentru proiectarea si realizare acestui model s-a luat in cosiderare parerea profesionistilor in domeniu si s-a urmarit imbunatatirea performantelor, a eficientei si a manevrabilitatii motoferastraului, in conditii de siguranta si precizie, chiar si atunci cand este necesara efectuarea unor sarcini dificile, pe perioade mari de timp. Motorul robust, face din acest echipament o unealta multifunctionala, cu multiple aplicatii practice in domeniul forestier.

Emisia scazuta de noxe in mediul inconjurator, se datoreaza in special motorului X-Torq, cu care acest motoferastrau este echipat.

Caracteristici:

• Motor X-Torq cu consum redus de carburant si implicit cu emisii scazute de gaze arse in mediul inconjurator.

• Air Injection – sistem centrifugal de curatare a aerului, prelungeste fiabilitatea filtrului de aer, aduce cu sine o curatare suplimentara a aerului necesar arderii si ca atare, prelungeste viata motorului.

• Low Vib® – amortizare eficienta a vibratiilor care ajung in manerul motoferastraului si drept urmare, face mult mai confortabila utilizarea acestuia pe perioade mari de timp.

• Pompa de ulei cu debit reglabil, permite dozarea uleiului in functie de conditiile specifice operatiunii pe care v-ati propus-o si a conditiilor de mediu.

• Carter rezistent, confectionat din magneziu cu fiabilitate mare, asigura cresterea perioadei de functionare intre doua reparatii consecutive.

• Tensionare rapida si usoara a lantului, prin dispozitivul lateral.

• Maner frontal montat in unghi pentru o priza mai buna.

• Filtru de aer cu sistem de fixare rapid, permite reducerea timpului alocat operatiunii de verificare , respectiv inlocuire a acestuia.

• Usor de intretinut datorita capacului fitrului de aer cu deschidere rapida.

• Sistem Smart Start® pentru o pornire usoara, in conditii optime a motorului, reducerea tensiunii in snurul demaror fiind de 40%.

• Siguranta sporita datorita franei lant activata inertial, care reuseste oprirea lantului in cel mai scurt timp.

• Ambielaj realizat din 3 piese forjate, deosebit de rezistent si de efficient.

• Design deosebit de compact, ergonomic, manerul superior fiind orientat oblic fata de axa motoferastraului pentru manevrabilitate superioara.

Date tehnice:

Motorul
Cilindree 70.7 cm³
Putere 4.9 CP/3.6 kW
Turatia maxima recomandata 13300  rpm
Turatia la ralanti 2700 rpm
Volum rezervor combustibil 0.77 l
Volum rezervor ulei 0.40 l
Tip pompa ulei Debit variabil
Debit pompa ulei 4-20 ml/min
Consum carburant 430 g/kWh
Echipamentul de taiere
Pas lant 3/8″
Lungimea recomandata a sinei 38-70 cm
Lungimea standard a sinei 45 cm
Viteza lantului la turatie maxima 20.7 m/s
Ergonomia
Emisii de zgomot la urechea operatorului 102.5 dB(A)
Emisii zgomot 112 dB(A)
Nivel vibratii echivalent (ahv, eq) maner fata/spate 3.6 m/s² / 3.5 m/s²
Dimensiuni globale
Greutate (fara echipament de taiere) 6.4 kg

 

produse husqvarna 2 Motofierastrau Husqvarna 365 X TORQ PRET REDUS 2399 LEI! poza text husqvarna2 Motofierastrau Husqvarna 365 X TORQ PRET REDUS 2399 LEI!

Pret (TVA inclus): 2,399.00 Lei
Buc

Comentarii

  • George pe 28 Octombrie 2014 at 10:10 am

    Buna ziua, am achizitionat de curand un 365 as dori daca se poate sa imi spuneti daca are un singur segment sau doi? Si cat ulei trebuie bagat la amestec de unde am cumparato mi- a zis ca trebuie 20 ml la litru mentionez ca am cumparato de la dealer husqvarna caransebes. Va multumesc

    • Cosma pe 28 Octombrie 2014 at 10:57 am

      Buna ziua,
      modelul Husqvarna 365 X-torq are doi segmenti,se foloseste amestec 30ml ulei/1L benzina.

  • ciprian pe 20 Octombrie 2014 at 2:16 pm

    domnu cosma pot folosi suport oregon de ascutit lant pt un stihl ms170?pas 3/8 1,3mm folosind pila de 4,5mm

    • Cosma pe 20 Octombrie 2014 at 4:50 pm

      Lantul de 3/8 cu 1,3 se ascute cu pila rotunda de 4 mm. Sablonul de ascutire pentru 3/8 se potriveste la acest lant.

  • daniel pe 17 Octombrie 2014 at 7:24 pm

    La ce pret ar ajunge un motofierastrau husqvarna 365 plus o lama si 2 lanturi de rezerva

    • Cosma pe 20 Octombrie 2014 at 4:28 pm

      Pretul total al reperelor despre care ma intrebati este 2649.00 RON TVA inclus. Sina si lanturi produse de Oregon.

  • Daniel pe 2 Octombrie 2014 at 4:00 pm

    buna ziua.as dori sa achizitionez o drujba si stau in dubii husqvarna 365 sau 560.mentionez ca o sa tai busteni de minim 50 cm diametru.
    ce imi recomandati?

    • Cosma pe 7 Octombrie 2014 at 9:09 am

      Buna ziua
      Motoferastraul Husqvarna 560 XP este un model din gama noua de ferastraie, are avantajul greutatii mai mici (aprox 800 grame), a fortelor giroscopice mai mici datorita volantei micsorate, reprizelor de acceleratie mai rapide. Avantajul modelului Husqvarna 365 consta in pretul mai mic si puterea mai mare (cu 0,2 cp). Ambele ferastraie fac fata la regimul de lucru specificat de dvs. Daca lucrati perioade mai lungi de timp, s-ar putea sa va avantajeze mai mult Husqvarna 560.

  • Daniel Filip pe 2 Octombrie 2014 at 3:58 pm

    Buna ziua

  • lulusa daniel pe 29 Septembrie 2014 at 10:19 pm

    Buna
    Va rog sa-mi spuneti ce dimensiune trebuie sa aiba pila pentru modelul H365.
    Multumesc mult!!

  • ciprian pe 21 Septembrie 2014 at 11:19 am

    domnule Cosma as vre sa-mi spuneti si mie daca se poate ascuti lant de Stihl cu suport de pila Oregon ,mentionez ca am un Stihl MS170 lant pas 3/8 mini canal 1.3mm .Astept raspuns !Multumesc anticipat!

    • Cosma pe 22 Septembrie 2014 at 12:05 pm

      Buna ziua,
      poate fi ascutit cu sablonul Oregon potrivit pt lantul Dvs. care costa 31lei.

  • costel pe 8 August 2014 at 9:32 pm

    Sa traiti.Domnule Cosma.Ce preturi au rulmenti si semeringurile.Va multumesc.

    • Cosma pe 11 August 2014 at 3:59 pm

      Buna ziua,
      simering 1 – 31lei
      simering 2 – 32lei
      rulment 1 – 41lei
      rulment 2 – 41lei

  • costel pe 5 August 2014 at 10:13 pm

    Sa traiti Domnule Cosma .Sa inteleg ca diferenta de putere o da cilindru.Carburatorul se potriveste si la H 365 xp ,H372xp,sau numai la H365 x-torq, H372x-torq .Cand se face o reparatie la motofierastrau {schimbat set , piston, segmenti etc} se schiba si semeringurile sau numai atunci cind este nevoie .Se poate ca din fabrica ,pana de pe volanta sa nu fie la puct sau linie cu se zice si sa faca autoaprindere( rateuri). ma gindesc ca daca o sa-i montez alt set motor sa nu am aceleas probleme ca si la inceput cind motofierastraul a fost nou. Va multumesc.

    • Cosma pe 8 August 2014 at 4:24 pm

      Buna ziua,
      se potrivesc teoretic intre ele doar la modelele X-torq,in mod normal se schimba si simeringurile si rulmenti de ambielaj.
      Daca este fugita volanta de la punct utilajul nu porneste.

  • costel pe 1 August 2014 at 7:49 pm

    Sa traiti Dom cosma Am avut o H365 x-torq care v-am mai cmunicat eu despre ea , ca la pornire imi dadea rateuri ( am schimbat benznia din 95 la 99 cfra octanica , la service mi-au schimbat platoul electonic (bobina) am facut amestecul mai bogat si nimic ) di ce cred eu setul motor a fost def din montare (sau di fabrica cum se spune) cei de la service CALARASI mau aburit si acum motofierastraul a cedat , a iesit stiftul care blocheaza fanta segmentului a facut sant pe oglinda cilindrului si pistonul sa gaurit , Am ramas cu carterul si carburatorul . Ma itereseaza daca pot pune pe carter un motor mai puternic , daca ambielajul rezista si daca pot folosi carburatorul care il am .As vrea sa incerc daca se poate si poate imi dati si niste preturi sa vad daca merita sa investesc.. va multumesc .

    • Cosma pe 5 August 2014 at 4:40 pm

      Buna ziua,

      noi nu am facut probe in sensul asta dar conform desfasuratoarelor puteti pune cilindru de 372XP,carterul,ambielajul,carburatorul,pistonul sunt la fel.
      Diferenta de putere este de 0.7cp(365=4.9cp/372=5.6cp).
      Pret kit cilindru piston H372x-torq = 1218lei
      Pret kit cilindru piston H365x-torq = 1150lei

  • Cosmin pe 10 Iunie 2014 at 9:36 am

    Domnule Cosma, am un 365 special….si as dorii sa stiu daca nu e folosit pe o perioada mai indelungata, trebuie golit rezervorul de ulei si benzina?

    • Cosma pe 11 Iunie 2014 at 3:12 pm

      Buna ziua,
      este indicat daca nu se foloseste motoferastraul pe o perioada mai mare de 30 zile sa fie golit de amestecul carburant.

  • ionut pe 18 Mai 2014 at 8:49 pm

    aveti in stoc 365? daca da cu ce vine in pachet?si inca ceva ,garantia o completati la livrare??

    • Cosma pe 20 Mai 2014 at 12:30 pm

      Buna ziua. Avem Husqvarna 365 stoc. Pachetul contine motoferastraul, sina, lant, teaca, set scule, manual de instructiuni in limba romana. Garantia se completeaza la livrarea pridusului.

  • boby pe 15 Mai 2014 at 6:47 pm

    domnu Cosma am si eu o motocositoare Makita BCM2600 si as vrea sa stiu cat costa un cap reductor.Astept raspuns!Multumesc anticipat!!!

    • Cosma pe 16 Mai 2014 at 1:49 pm

      Buna ziua,
      noi suntem dealeri Husqvarna.
      Nu avem piese pt.Makita.

  • boby pe 14 Mai 2014 at 8:37 pm

    va salut domnu Cosma , as vrea sa stiu daca husqvarna 365 x-torq are 1 sau 2 segmenti?Multumesc!

  • Cosmin pe 25 Aprilie 2014 at 10:06 pm

    Domnule Cosma! Pornirea motoferestraului cu frana lantului actionata are benefici sau dezavantaje asupra motoferestraului?

    • Cosma pe 29 Aprilie 2014 at 9:14 am

      Din punct de vedere tehnic nu exista nici beneficii, nici dezavantaje in ceea ce priveste utilajul. Frana de lant a fost gandita pentru a proteja utilizatorul. Conform manualului de utilizare, producatorul recomanda pornirea cu frana blocata, tocmai pentru a preveni eventuale accidente.

  • Marian pe 23 Aprilie 2014 at 11:59 pm

    Buna ziua!A aparut Power sharp pt 365 x-torq?

    • Cosma pe 24 Aprilie 2014 at 11:55 am

      Nu, pentru acest model nu a aparut dispozitivul PowerSharp.

  • dan pe 14 Martie 2014 at 6:44 pm

    buna,am o drujba 365 si la rece porneste mai greu la rece si nu antreneaza lantu cand porneste,sa fie din bujie?acum o perioada de timp pornea usor,,,si filtru se uda putin cu benzina..,.

    • Cosma pe 17 Martie 2014 at 2:32 pm

      Buna ziua,
      nu are legatura antrenarea lantului cu pornitul usor sau greoi al motoferastraului,mergeti la un service zonal pt. un reglaj de carburator.

  • Silviu pe 8 Martie 2014 at 8:25 pm

    Buna ziua !
    Am vazut la specificatii ca acest model are carter de magneziu. Exista vreun model mai ieftin cu carter de magneziu ?
    Multumesc !

    • Cosma pe 10 Martie 2014 at 10:07 am

      Buna ziua. Cel mai ieftin model cu cartrer de magneziu in acest moment este Husqvarna 55.

    • Cosma pe 10 Martie 2014 at 10:07 am

      Buna ziua. Cel mai ieftin model cu carter de magneziu in acest moment este Husqvarna 55.

  • Gergely Gotthard pe 5 Martie 2014 at 9:13 pm

    Bună seara domnu Cosma…aş vrea să achiziţionet şi eu o husqvarna 365 x-torq…întrebarea mea ar fi, dacă după rodaj mai trebuie s-o duc la reglări ulterioare; – Vă mulţumesc.

    • Cosma pe 6 Martie 2014 at 10:01 am

      Buna ziua,
      producatorul in manualul de utilizare versiune in limba romana la pagina 28 specifica ca dupa ce motoferastraul s-a “rodat” sa fie reglat de un specialist deoarece aceasta reglare fina de carburator necesita un tahometru,urechea si calificarea unui mecanic Husqvarna.
      Dupa aceasta reglare producatorul nu sepecifica prezentarea periodica la un service autorizat ci doar recomanda acest lucru daca aveti probleme care nu sunt prinse in manual.
      Tot in manualul de utilizare(pag36) aveti o lista a operatiunilor de intretinere care se fac de catre Dvs. acasa.

  • cristi pe 10 Februarie 2014 at 6:32 pm

    domnule cozma mar interesa o aparatoare pentru modelul 365 cit costa mentionez ca lama are 45cm

    • Cosma pe 11 Februarie 2014 at 5:24 pm

      Teaca de protectie pentru sina de 45 cm costa 10 lei si se gaseste in stoc in magazinul din Militari.

  • ciprian pe 3 Februarie 2014 at 1:09 pm

    domnu cosma am si eu o H365XT si as vrea sa stiu daca merge sa-i pun pe ea lant STIHL?As vrea sa-mi spuneti ce model de lant imi trebuie , mentionez ca am lama stamdard de 45cm.

    • Cosma pe 3 Februarie 2014 at 3:10 pm

      H365X-Torq este livrata standard cu lant de 45cm, pas 3/8, canal de glisare de 1,5mm, 34 dinti taietori.

  • Marius pe 24 Ianuarie 2014 at 6:16 pm

    Sa traiti domnul Cosma! Am si eu o intrebare in legatura cu un motofierastrau Husqvarna 365 x-torq:furtunul de carburatie-alimentare carburator cu benzina si cel de aerisire al rezervorului s-au subtiat la nivelul capacului de sub carburator,adica unde ies sa se vada cand este dat filtrul de aer jos.Nu exista furtun de alta calitate astfel incat sa nu mai apara aceasta problema?Cu multumiri anticipate pt raspuns,Marius.

    • Cosma pe 28 Ianuarie 2014 at 9:49 pm

      Nu exista mai multe “calitati” ale pieselor (in general). Este posibil ca furtunele sa fi fost pozitionate incorect si de vibratii sa se fi uzat.

  • sorin pe 4 Ianuarie 2014 at 11:14 am

    Buna ziua! Domnu Cosma,vreau sa va intreb si eu ceva cu privire la modelul H. 365, si anume: se mai fabrica si in alta tara un model identic,deoarece am gasit sa cumpar un H.365 la un pret de 1600 ron,ceea ce mi se pare prea putin pentru un model original. Desi in fotografiile postate de vanzator este identica cu una originala. In cazul in care nu este originala la ce ar trebuii sa ma uit ca sa imi dau seama daca este originala s-au nu,iar in cazul in care este o copie perfecta s-ar putea ca piesele de schimb originale sa se potriveasca la acest model? Va multumesc!

    • Cosma pe 7 Ianuarie 2014 at 11:36 am

      Buna ziua,

      toate modelele noastre au o placuta metalica pe care se afla seria utilajului,codul de produs,tara unde este asamblata, in general “copiile”nu au aceasta placuta,cel mai corect este cu acceptul vanzatorului sa ajungeti la un service autorizat unde sa va faca o constatare a starii utilajlui.

  • sorin pe 4 Ianuarie 2014 at 3:01 am

    vreau sa cumpar o H365,si am gasit una la un pret foarte mic (1600 ron) cred ca sigur nu este originala,desi in poze arata exact ca una originala. spuneti-mi exista si modele facute sub licenta si daca sunt perfect identice cu originalul . La ce trebuie sa ma uit mai exact ca sa imi dau seama daca este originala? Si daca pot inlocuii din piese cu cele originale? va multumesc!

    • Cosma pe 7 Ianuarie 2014 at 11:38 am

      Buna ziua,

      toate modelele noastre au o placuta metalica pe care se afla seria utilajului,codul de produs,tara unde este asamblata, in general “copiile”nu au aceasta placuta,cel mai corect este cu acceptul vanzatorului sa ajungeti la un service autorizat unde sa va faca o constatare a starii utilajlui.

  • andrei j pe 23 Decembrie 2013 at 6:53 pm

    istai ii pretu cei scris acuma ,,si cum pot so cumpar .si ce se ofera la ea daca vreau so cumpar si cum imi faceti garantia

    • Cosma pe 24 Decembrie 2013 at 8:26 am

      Pretul de pe site este corect. Puteti face comanda pe site sau la nr de telefon 0747160709. Avand in vedere ca pretul este redus foarte mult (peste 500 lei fata de pretul de lista), acest model nu mai beneficiaza si de alte bonusuri, ci doar de reducere de pret. Deci, este complet cu sina, lant, teaca, dar nu mai primeste nimic in plus. Toate produsele comercializate de noi sunt pornite si verificate, apoi trimise prin curier. Garantia poate fi facuta la orice dealer Husqvarna din tara sau stainatate, puteti merge la cel care va este mai aproape (inclusiv la noi, daca locuiti in apropierea Bucurestiului).

  • Silviu pe 2 Decembrie 2013 at 9:37 pm

    Motofierastraul avea o saiba din plastic, am eliminat-o, sina de ghidare s-a apropiat si nu mai curge uleiul. Motofierastraul functioneaza foarte bine, multumesc!

    • Cosma pe 5 Decembrie 2013 at 9:54 am

      Buna ziua,
      acel distantier compenseaza grosimea sinei pt. a se strange in fabrica capacul franei pe el.
      Nu se pune pe motoferastrau odata cu sina de ghidaj.

  • petrica pe 1 Decembrie 2013 at 4:09 pm

    am cumparat un 365 x-torq noua anul trecut si am taiat foarte putin cu ea! cateodata cand o pornesc la cald da cate un rateu.cand trag de sfoara se aude o bubuitura!imi puteti spune care ar fi problema? la rece porneste foarte bine dar la cald numai cateodata bubuie asa!este cand porneste bine este cand bubuie! va multumesc

  • Silviu pe 28 Noiembrie 2013 at 5:48 pm

    Astazi am primit de la dumneavoastra H 365 X-Torq, am citit instructiunile, l-am pornit dar lantul nu arunca uleiul dupa un minut, dar curge cu picaturi dedesupt. Ce-i de facut?

    • Cosma pe 2 Decembrie 2013 at 11:16 am

      Este normal ca sub utilaj sa apara picaturi de ulei (nu tot uleiul aruncat de pompa este preluat de lant, acesta se strange in carcasa de ambreiaj si se scurge). Cu motorul pornit utilajul trebuie turat de 2-3 si indreptat catre o suprafata curata, astfel veti observa dare de ulei. Acest model are pompa de ulei cu debit reglabil, daca nu este suficienta ungerea, puteti mari debitul.

  • Silviu pe 21 Noiembrie 2013 at 6:10 pm

    Ma intereseaza daca exista in magazin Husqvarna 365 X Torq

    • Cosma pe 25 Noiembrie 2013 at 10:39 am

      Momentan nu avem acest model in stoc.

  • alex pe 16 Noiembrie 2013 at 6:58 pm

    buna domnule Cosma,
    am luat o H365 special,are ceva “special” fata de 365? multumesc

    • Cosma pe 18 Noiembrie 2013 at 1:17 pm

      Buna ziua,
      sunt mici inbunatatiri fata de modelul anterior,carburator montat pe tub admisie de cauciuc,intinzator lant in lateral.

  • GEORGE pe 14 Noiembrie 2013 at 5:08 pm

    D-le cosma cat costa set motor la o h135

    • Cosma pe 18 Noiembrie 2013 at 10:40 am

      Buna ziua,
      set cilindru+piston Husqvarna 135 = 566lei(TVA inclus).

  • Muntean Tiberiu pe 12 Noiembrie 2013 at 9:08 am

    Daca cumpar o bucata H 365 xtorq livrarea este gratuita ? Fac OP in avans ca sa nu mai trebuiasca ramburs…

    • Cosma pe 12 Noiembrie 2013 at 3:01 pm

      Exista costuri de transport chiar daca faceti plata cu OP, coletul este trimis catre dvs cu sau fara rambrs. Diferenta de pret intre a face plata la curier (cu ramburs in cont colector) sau a trimite coletul standard (fara a plati ramburs) este de aproximativ 5 lei. De exemplu: transportul unui colet trimis cu ramburs in cont colector pana la Brasov costa 38.38 bani, acelasi colet trimis standard (fara ramburs) la aceeasi adresa costa 32.18 lei.

  • Vladimir pe 9 Noiembrie 2013 at 7:01 pm

    Salut la toți! Mă bucur că motoferestrăul dat este foarte întrebat că nici eu nu ma văd cu altă drujbă decât Husqvarna. Acum am o intrebare la voi toți. Mi s-a dus pompa de ulei la mine model 137, un servis apropiat n-am de unde să stiu, deaceea intrebarea este: – Cum se poate de schimbat pompa de ulei de sinestătător?

    • Cosma pe 11 Noiembrie 2013 at 12:12 pm

      Buna ziua,

      montajul pompei de ulei in mod normal se face intr-un service autorizat, acasa este mai greu pt. ca implica niste dispozitive speciale care nu le aveti.
      Se blocheaza pistonul cu un dispozitiv special, se desurubeaza ambreiajul (catre dreapta) si se schimba pompa.

  • Muntean Tiberiu pe 4 Noiembrie 2013 at 9:13 pm

    Modelul 365 xtorq este mai ieftin datorita faptului ca puterea a fost diminuata ?

    • Cosma pe 6 Noiembrie 2013 at 1:57 pm

      Puterea modelului H365X-Torq nu a fost diminuata, ci marita (modelul vechi avea 65.1cc/4.6cp, modelul actual are 70.7cc/4.9cp). Pretul este redus deoarece acest model se afla in promotie pana pe 15.12.2013 si beneficiaza de o reducere subtantiala de pret.

  • Muntean Tiberiu pe 4 Noiembrie 2013 at 9:11 pm

    Buna seara. Care este cilindreea corecta la 365 xtorq ?

    • Cosma pe 6 Noiembrie 2013 at 1:54 pm

      Modelul H365X-Torq are 70.7 cc si 4.9 cp.

  • ciprian pe 18 Octombrie 2013 at 8:26 pm

    domnu cosma ce pila trebuie folosita la acest model cea de 5,2 mm sau 5,5 ?astept raspuns !

    • Cosma pe 21 Octombrie 2013 at 9:58 am

      La H365 se foloseste pila de 5,5mm (Husqvarna nu foloseste pila de 5,2).

  • berca george pe 30 Septembrie 2013 at 2:02 am

    D-le cosma h365 la acest pret vine si cu echipamentul de taiere sau nu,va multumesc

    • Cosma pe 1 Octombrie 2013 at 8:24 am

      Da, toate utilajele sunt complete.

  • cozmin pe 21 Septembrie 2013 at 3:31 pm

    daca achizitionez o drujba 365 xp ce mai primesc cand o achizitionez

    • Cosma pe 24 Septembrie 2013 at 9:16 am

      Momentan acest produs nu se afla in stoc la depozit.

  • blacky pe 20 Septembrie 2013 at 2:00 pm

    Buna ziua,
    Am o intrebare : kitul motor(cilindru+ piston) se pot pune de la husqvarna 365 la husqvarna 262xp? rog raspuns. Multumesc!

    • Cosma pe 24 Septembrie 2013 at 9:17 am

      Nu, sunt motoare diferite cu tehnologii complet diferite.

  • Iulian pe 3 Septembrie 2013 at 9:47 am

    Cand veti primi modelul acesta in stoc?

    • Cosma pe 3 Septembrie 2013 at 10:06 am

      Avem stoc modelul Husqvarna 365 X-torq

  • latcu petru emanuel pe 27 August 2013 at 6:32 pm

    domnul cosma daca dau jos frana de pe 365 x torg imi sta blocata tot timpu are intampla ceva spunetim varog

    • Cosma pe 17 Septembrie 2013 at 12:21 pm

      Daca “anulati” sistemul de franare, motoferastraul va functiona normal, insa exista pericolul de accidentare in momentul reculului

  • latcu petru emanuel pe 23 August 2013 at 8:52 pm

    Miam luatat o drujba 365 x torg si sunt foarte multumit de prestatile iei si o cositoare 372 rx sunt multumit fan husqvarna,cate o data nu mi se decupleaza frana de pe lant si merge infranat tot timpu o curatb si mam uitat nu se dechide de tot blocaju adica franan cand o dezactivez ce sa fac so dau jos de tot sau va rog sami spuneti multumesc emy

    • Cosma pe 29 August 2013 at 1:33 pm

      Nu scoateti banda de frana de pe motoferastrau,in cazul unui recul lantul va veni catre Dvs. in miscare,lucru de nedorit.
      Chiar daca pare ca banda de frana atinge carcasa de ambreiaj,daca frana este pe pozitia corecta(trasa catre utilizator)aceasta nu infraneaza lantul.

  • alex pe 17 August 2013 at 1:00 pm

    buna ziu am o drujba Husqvarna 137 si nu mai vrea sa porneasca decat daca ii bag benzina in cap la piston sau la intrare in carburator (pornste dar dupaia de opreste )
    iar astazi am desfacuto sa vad daca gasesc vre-o problema si ma gasit tubul de impuls rupt
    ce rol are acest tub ?
    multumesc frumos

    • Cosma pe 21 August 2013 at 3:36 pm

      Tubul de impuls trimite impulsul la acceleratie. Daca acesta este spart, utilajul trage aer fals in loc de amestec si mai porneste.

  • victor pe 15 August 2013 at 8:23 am

    buna ziua

    ma intereseaza pretul actual pentru modelul 365 si in cat timp se poate livra la Timisoara, pe firma

    • Cosma pe 16 August 2013 at 10:44 am

      Pretul de pe site este valabil, insa momentan acest model nu este in stoc la depozit (urmeaza sa ajunga din nou in stoc dupa 1 septembrie).

  • Maftean Ilie pe 8 August 2013 at 6:04 pm

    Bună ziua ,ăm intrat in posesia unui motoferastrau jonsered 49 sp dar trebue reglată de oarece nu prea funcționează in sarcina mă puteți ajuta va rog sa o reglez cum trebuie

    • Cosma pe 12 August 2013 at 9:29 am

      Va putem ajuta daca aduceti utilajul la service si constatatm ce defecte are.

  • nelu pe 7 August 2013 at 9:38 pm

    Buna seara domnul Cosma . Nu reusesc sa reglez relantiul la husqvarna 365 special . Nu sunt nou utilizator de drujba . Am schimbat recent carburatorul , iar in ultimile zile nu i-mi mai sta relantiul . Adica o pornesc ,iar la relanti se accelereaza si decelereaza singura . Sa fie cazul sa schimb semeringurile ? ( drujba o am de 7 ani ) . Prind aer fals pe la semeringuri ? Am verificat furtunele si sunt ok . Reglaje cu L si H am incercat in toate pozitiile,,,dar nimic ….la relanti nu o mai pot controla . Putere are si compresie . Va rog un sfat . La service o duc oricum ..doar ca nu as vrea sa cumpar si ce nu trebuie ca nu am cu ce . Cu multa stima . O seara buna .

    • Cosma pe 8 August 2013 at 3:57 pm

      Carburatorul fiind nou, probabil sunt probleme de etansare ori la cilindru (are 4 suruburi care de la vibratii se pot slabi), ori la simeringuri.

      • nelu pe 9 August 2013 at 11:39 am

        Multumesc pentru promptitudinea in a raspunde Domnul Cosma . O zi buna .

  • Cosmin pe 5 August 2013 at 7:55 pm

    pot aparea cv probleme la motor ? daca folosesc ulei de stihl ca stiu pe cineva are husqvarna 560 XP si foloseste si ulei de stihl si mi-a zis sa folosesc si eu k nu e nici o problema… si am zis sa cer parerea unui expert

    • Cosma pe 6 August 2013 at 12:05 pm

      Pentru a fi sigur ca nu aveti probleme, folositi uleiul de amestec Husqvarna LS+. Proportia este de 30ml ulei / 1L benzina, iar amestecul benzina/ulei nu trebuie folosit dupa 30 zile de la data amestecarii.

  • mihai pe 3 August 2013 at 2:56 pm

    CARBURATORUL DE LA HUSQVARNA 365 SPECIAL SE POTRIVESTE SI LA JONSERED 2165? SI LA CE PRET IL AVETI?
    MULTUMESC

    • Cosma pe 5 August 2013 at 9:47 am

      Din desfasuratoare reiese ca se potriveste. Pretul este 387 lei (TVA inclus).

  • Cosmin pe 1 August 2013 at 7:52 pm

    Dl Cosma detin un motoferestrau Husqvarna 365 special, daca folosesc ulei rosu de stihl pt amestec e vreo problema daca nu e verde de Husqvarna??

  • Cosmin pe 1 August 2013 at 1:02 pm

    Dle Cosma, detin un motoferestrau husqvarna 365 SPECIAL, e vreo problema daca folosesc la amestec ulei rosu de stihl ? si nu verde de husqvarna ???

    • Cosma pe 5 August 2013 at 9:18 am

      Producatorul recomanda sa folosirea uleiului Husqvarna, in cazul in care nu gasiti puteti folosi ulei cu indicativul JASO FD/ISO EGD.

  • mihai pe 31 Iulie 2013 at 4:34 pm

    domnu cosma cat poti taia cu o husqvarna 365 special intro zi?

    • Cosma pe 5 August 2013 at 9:14 am

      Producatorul nu normeaza nici ca timp, nici ca volum, insa, fiind vorba de un motoferastrau profesional, poate fi utilizat intr-un regim de lucru intens.

  • florian pe 29 Iulie 2013 at 8:18 am

    salut! as vrea sa stiu si eu in ce tara este fabricat modelul 365 si ce pret are. multumesc!!

    • Cosma pe 30 Iulie 2013 at 2:44 pm

      Acest model este fabricat si asamblat in Suedia.

  • iulian pe 21 Iulie 2013 at 4:30 pm

    domnu cosma cat costa o sina de ghidaj 45 cm cu pas 3/8″?si daca merge montata pe o H365.

    • Cosma pe 22 Iulie 2013 at 10:32 am

      Sina de ghidaj 18″3/8 Oregon = 128 lei sau Husqvarna = 144 lei. Da, este potrivita pentru H365.

  • dorel pe 9 Iulie 2013 at 4:52 pm

    domnu cosma cat costa 1L de ulei de amestec Husqvarna LS???

  • taranu costica pe 9 Iulie 2013 at 8:46 am

    buna ziua,am mai multe drujbe husquarna cu care lucrez,de 20 ani,la un h365 sa consumat lama numai pe o parte,bineinteles schimbando periodic de pe o parte pe alta,acum am schimbat si lama si lantul,care ar fi motivul de sa consumat inegal,deci taia stramb?nu a avut ulei de ajuns si sa decalit,defect de fabricatie sau a luat vreo lovitura si sa strambat lama.MULTUMESC MULT!

    • Cosma pe 11 Iulie 2013 at 8:55 am

      Nu va putem da un raspuns concret in necunostinta de cauza, toate motivele enumerate de dvs pot fi cauza uzarii sinei.

    • Cosma pe 11 Iulie 2013 at 8:55 am

      Nu va putem da un raspuns concret in necunostinta de cauza, toate motivele enumerate de dvs pot fi cauza uzarii sinei.

  • ionut pe 4 Iulie 2013 at 9:04 am

    buna ziua domnu cosma ,am cumparat si eu acum 4 zile o drujba Husqvarna 365 X-Torq si 1L de ulei de amestec Husqvarna LS si pe ambalaj scrie ca la 1L de benzina trebuie pus 20ml de ulei.Dar am citit in cartea tehnica a motofierastraului ca trebuie facut un amestec de 33ml ulei la 1L de benzina , acum sunt nelamurit si su stiu ce proportie este cea corecta.Va rog sa ma ajutati si pe mine si sa imi spuneti procentuajul corect. Multumesc anticipat!

    • Cosma pe 4 Iulie 2013 at 3:38 pm

      Proportia corecta ulei/benzina este cea scrisa in manualul de utilizare – 33mlulei/1l benzina.

      • vlad pe 10 Septembrie 2013 at 4:22 pm

        buna ziua , as dori sa cumpar si eu acest model de motofierastrau[drujba], cum se face rodajul , pot taia 15 m3 pe zi cu ea ? cat costa un lant de rezerva pt ea !
        Multumesc !

        • Cosma pe 11 Septembrie 2013 at 1:46 pm

          Buna ziua,
          acest model, nu este stoc in acest moment la depozitul central,va veni f.curand,rodajul se face in sarcina usoara 2 rezervoare de carburant.
          Se pot taia cu acest model 15mc/zi,lantul de rezerva este 83lei.

          • cristi pe 8 Februarie 2014 at 2:59 pm

            buna ziua ! detin un fierastrau husqvarna 365 sp si doresc sa il modific in 372 din cate am inteles nu e nevoie doar de piston si cilindru ca in rest toate piesele de pe 365 si 372xp sunt indentice carter etc .. doar am dubi in privinta carburatorului ar fi posibil astept ceva sfaturi de la dvs ! iar un set de motor 365 si 372xp cat ar costa si de ce firma este produs ? Va multumesc !!

          • Cosma pe 10 Februarie 2014 at 11:35 am

            Buna ziua,
            carburatorul este acelasi.
            Set cilindru+piston Husqvarna 365 – 1149lei
            Set cilindru+piston Husqvarna 372 – 1149lei
            Producator Mahle

    • cristy pe 18 Septembrie 2013 at 6:59 pm

      buna ziua domnu cosma cat costa o bobina de inductie si un piston pentru modelu de husqvarna 40 . si livrarea produselor se poate face prin posta romana .Va multumesc !!

      • Cosma pe 19 Septembrie 2013 at 12:59 pm

        Modul aprindere=242 lei, piston=136 lei. Produsele pot fi aduse la comanda si livrate cu Fan Courier.

    • Lazar pe 20 Septembrie 2013 at 12:44 pm

      Buna ziua, imi puteti recomanda un model de drujba care ar fi practica pentru un depozit de lemn de foc ? Vor fi taiate diferite esente si dimensiuni. Dintre modelele 365 si 365 x-torq pe care il recomandati? Va multumesc mult.

      • Cosma pe 24 Septembrie 2013 at 9:24 am

        Modelul catre care v-ati orientat este potrivit pentru acest domeniu de utilizare. In gama actuala de produse, este comercializat modelul H365 X-Torq care inlocuieste modelul H365. Diferenta dintre cele doua este data de motorul X-Torq care ofera un cuplu mai mare la turatii joase, emisii reduse si consum mic.

  • radu pe 29 Iunie 2013 at 8:36 am

    domnu cosma are ceva daca folosesc ulei de amestec marca Sthil HP la o drujba Husqvarna 365 X-Torq.Mentionez ca este ulei original , m-a costat 32 Ron litrul si folosesc 30ml /1l de benzina .

    • Cosma pe 3 Iulie 2013 at 6:57 am

      Pentru orice motoferastrau Husqvarna puteti folosi ulei de amestec cu specificatia JASO FC, ISO EGD. Daca uleiul pe care il folositi are aceste spcificatii, atunci va face fata regimului de lucru, bineinteles respectand proprtia de amestec recomandata de producator.

  • taranu costica pe 28 Iunie 2013 at 3:33 pm

    buna ziua,m-ar interesa,daca mai gasesc,o drjba din seriile:ranch 460,h365,cu motor vechi,NU XTORQ,si care ar fi pretul,motoarele xtorq sint mult mai slabe .MULTUMESC!

    • Cosma pe 3 Iulie 2013 at 7:02 am

      Modelele despre care intrebati nu se mai fabrica decat cu motoare X-Torq deoarece regulamentele privind emisiile de noxe au facut necesara introducerea acestui tip de motor.
      Nu stiu de ce spuneti ca motoarele X-Torq sunt mai slabe, in ce sens?

    • ionut pe 6 Iulie 2013 at 8:42 am

      Motorul X-Torq nu este mai slab decat celelalte motoare gen Xp ,etc.
      Acest tip de motor iti permite sa folosesti motofierastraul la turatii mai scazute ,dar cu un cuplu mare de putere.La motoarele xp ,regimul de lucru se face la turatii mari .Ca sa iti dau un exemplu eu detin 2 drujbe marca Husqvarna , un 365 SP si un 365 cu motor x-torq, intr-o zi am facut o comparatie intre ele , vreau sa spun ca cu 365 SP am incercat sa tai un bustean de 40cm in diametru cu parghia de acceleratie la jumatate si dabea mergea si se mai si oprea in lemn, H365 x-torq am taiat un bustean asemanator tot cu parghia la jumatate si mergea struna .

  • mihai pe 26 Iunie 2013 at 6:56 pm

    buna ziua. domnu cosma imi puteti spune si mie care este reglajul la carburator la Jonsered cs 2165 ?in sarcina functioneaza perfect dar nu sta la relantiu mai mult de 7,8 secunde dupa care se opreste. Imi puteti spune si mie care este problema?

    • Cosma pe 28 Iunie 2013 at 11:01 am

      Ralanti-ul se regleaza rotind surubul T catre dreapta fara ca motoferastraul sa antreneze lantul.

  • Vali pe 21 Aprilie 2013 at 1:46 pm

    domnule cosma, va rog sa-mi recomandati care drujba ar fi mai utila pentru la tara deoarce in timpul iernii am de taita pentru uz propriu lemne de foc cam 20 m3 pe iarna, m-am gandit la 365 x-tork sau la 555, inclin totusi spre 365 x-tork!
    va rog desemnea sa-mi spuneti daca si 365 X-Tork are carburator controlat electronic ca la 555, mie personal tot ce este controlat electronic imi pare mai complicat si mai scump la intretinere!
    Deasemnea daca aveti o alta propunere mai ieftina si tot profi va rog sa ma consiliati.
    Va rog deasemenea sa-mi spuneti daca drujba 365 X-tork vine cu lant si lama incluse si la ce dimensiune. Cat costa un lant de rezerva?. Multumesc!

    • Cosma pe 23 Aprilie 2013 at 4:57 pm

      Modelul H365 X-torq este potrivit pentru cantitatea mentionata de dvs. Nu are carburatorul asistat electronic si va putem spune ca este un model fiabial. Da, este echipat cu lant si sina de ghidaj de 45 cm. Lantul de rezerva costa 83 lei.

  • mirel pe 6 Aprilie 2013 at 12:38 pm

    domnu cosma as avea o intrebare sa va adresez: De ce acest model H365 x-torq (model profesional) are un pret asa de apropiat cu al altor modele mai mici cum ar fi H455 sau H346xp care are un pret chiar mai mare de aprox 2600 RON.Multumesc !

    • Cosma pe 8 Aprilie 2013 at 11:06 am

      Modelul H365 are o reducere mai mare de pret deoarece se afla in promotie.

  • andrei pe 2 Aprilie 2013 at 10:26 pm

    domnu cosma motoferastraiele din gama profesionala cat si din cea semi sunt fabricate in Suedia sau in S.U.A???

    • Cosma pe 3 Aprilie 2013 at 12:15 pm

      Modelele semiprofesionale mici (H435, H440) sunt asamblate in SUA, semiprofesionalele mari (de la H445 in sus) sunt fabricate si asamblate in Suedia, H55 este asamblat in Brazilia.

  • costel pe 22 Martie 2013 at 12:45 pm

    domnu cosma cat costa o toba de esapament pt o husqvarna 365 x-torq???
    astept raspuns,multumesc!!!

    • Cosma pe 22 Martie 2013 at 3:27 pm

      Toba esapament H365 = 179 lei (TVA inclus).

  • Marian pe 12 Martie 2013 at 8:43 am

    Buna ziua,referitor la acest model 365 x-torq as vrea sa-mi spuneti daca e recomandat pentru taierea unor busteni mai grosi (peste 1metru in diametru).Multumesc!

    • Cosma pe 13 Martie 2013 at 1:23 pm

      Da, puteti folosi acest model la taierea unor busteni cu diametre mari, insa, va trebui sa achizitionati o sina mai lunga decat cea standard care are 45cm.

      • Marian pe 13 Martie 2013 at 11:56 pm

        Multumesc pt amabilitate,sper sa o cumpar curand.

  • alex pe 24 Februarie 2013 at 10:10 pm

    Am o alta intrebare la H262XP a mea, fiind veche anul fabricatiei 1991 si neffiind cumparata de noua(a fost adusa de bunicu ca lucra la padure cu dastea) ii lipseste injectia de aer,Se poate gasi separat Injectie de aer pt ea sau nu mai exista:D Multumesc pt raspunsuri

    • Cosma pe 27 Februarie 2013 at 2:20 pm

      Nu inteleg la ce va referiti cand spuneti ca lipseste injectia de aer. Daca este vorba despre cele doua piese din plastic care au rolul de a conduce curentul de aer, atunci acele piese pot fi aduse.
      Astept confirmarea.

  • alex pe 17 Februarie 2013 at 10:11 pm

    Buna ziua domnilor 365 nu a fost copiat dupa modelul 262xp?.Cam asa pare are cam aceiasi forta ;) si io mereu as alege motofierastraiele mai vechi gen 359 357xp 262xp 55,51 mi se par foarte bine realizate .Chiar ieri tatal meu sia cumparat un 455 rancher.Mi se pare o prostie pe langa fosta drujba 262xp…in orice caz husqvarna mi se pare cea mai de calitate firma pt drujbe ;)

    • Cosma pe 18 Februarie 2013 at 10:20 am

      Modelul 365 nu este o copie a modelului 262xp. Au aceesi putere, dar costructiv sunt diferite. 262xp este model profesional care are tehnologie XP. Husqvarna 455 Rancher este un model semiprofesional, de aceea nu poate fi comparat din start cu 262 XP. Multumim pentru aprecierea de marca.

      • alex pe 18 Februarie 2013 at 4:22 pm

        Miam dat seama ca nu se compara cu 262xp stiu si eu ca este profesioanal dar zik asa pt ca mia spus cineva ca 365sp a fos copiat dupa 262 cam aceias cilindree si de aceea am in trebat :D multumesc pt raspuns ;)

    • gabriel pe 18 Februarie 2013 at 3:21 pm

      Alex, la fel cum spune si d-nul Cosma H365 si H262 au cam aceasi putere numai ca 365 nu face parte din categoria XP ca si 262. E ca si in cazul 365 cu 372, 372 are cilindreea putin mai mare si beneficiaza de tehnologia xp. Diferenta cand lucrezi cu ele nu e foarte , dar se simte:)). EU am lucrat cu H55 de care mentionezi tu si pot afirma ca este un model foarte reusit desi nu e din categoria profesionale. Modelu 455 desi este in aceasi categorie(semiprofesionale)cu H55 ar trebui totusi sa se ridice putin peste, deoarece din cate stiu beneficiaza de un motor X-torque putin mai mare in cmc decat 55. Iar in ceea ce priveste CALITATEA,FIABILITATEA,ERGONOMIA HUSQVARNA …..JOS PALARIA!!!!!! HUSQVARNA FOREVER:)))))

  • vasile pe 22 Ianuarie 2013 at 4:57 pm

    cum se fixeza modulu de aprindere???multumesc

    • Cosma pe 24 Ianuarie 2013 at 2:46 pm

      Daca va referiti la distanta dintre modulul de aprindere si volanta, aceasta trebuie sa fie de 0,3mm.

    • mihai pe 8 Februarie 2013 at 6:23 pm

      ma intereseaza un set motor hus 365 sp dar cilindru sa fie de provenienta mahle si cat costa ? va multumesc!!

      • Cosma pe 9 Februarie 2013 at 11:32 am

        Pretul setului motor pentru Husqvarna 365 Special este de 881.00 lei TVA inclus.
        Setul contine cilidru, piston, segment, bolt, sigurante bolt si rulment cu ace bolt.

  • vasile pe 21 Ianuarie 2013 at 8:11 pm

    salut! cat costa bobina de inductie pentru 365??

    • Cosma pe 22 Ianuarie 2013 at 2:15 pm

      Modul aprindere H365=246 lei (TVA inclus).

  • Andrei pe 23 Noiembrie 2012 at 4:01 pm

    Dl cosma cat costa un carburator de husqvarna 40?

    • Cosma pe 26 Noiembrie 2012 at 1:17 pm

      Avem in stoc la pretul de 221 lei.

  • vasile pe 17 Noiembrie 2012 at 2:15 pm

    buna! a_m o husqvarna 365 imi da rateuri si se ineaca imi puteti spune ce are???

    • Cosma pe 20 Noiembrie 2012 at 3:21 pm

      Rateurile apar cand amestecul carburant nu este aprins – cauze pot fi bujia, fisa, aprinderea. Motorul se poate ineaca din cauza unui carburator dereglat, uzat sau cu membrane deformate.

  • Adrian pe 31 Octombrie 2012 at 5:52 am

    Am o husqvarna 236 si in momentul in care vreau sa o pornes pinionul se invarte odata cu ambreajul.sugesti?inca este in garantie

    • Cosma pe 31 Octombrie 2012 at 12:37 pm

      Daca utilajul este cu jumatate soc tras, este normal sa antreneze lantul, daca la ralanti lantul se invarte, trebuie sa ajungeti la un serice pt a verifica ambreiajul.

  • nucu marcel pe 16 Octombrie 2012 at 6:14 pm

    asi vrea si eu un 365 daca se poate in rate si care is regulile

    • Cosma pe 17 Octombrie 2012 at 1:48 pm

      Daca nu sunteti din Bucuresti, ar fi mai bine sa va adresati unui magazin din zona in care locuiti, deoarece firmele de rate cu care colaboram pot fi diferite si conditiile impuse pot fi diferite.

      • cristy pe 22 Octombrie 2012 at 3:47 pm

        am un 365 sp si din prostie am bagat benzina ne amestecat am taiat aproximativ jumatate rezervor pana mi-am dat seama de prostie .apoi imediat am bagat 50 de ml la litru am dat jos esapamentu sa vad starea cilindrului si pistonului.am fost surprins sa vad ca cilindru si pistonu sunt in perfecta stare fara nici o zgarietura .pe vitor ma pot astepta la neplaceri si daca aceasta gafa va afecta performanta motorului pe viitor sau a altor componnent.si cat mar costa un set motor.

        • Cosma pe 23 Octombrie 2012 at 3:49 pm

          Se pare ca ati avut noroc, daca nici pe cilindru, nici pe piston nu sunt zgarieturi, in mod acestea sunt piesele afectate in mod direct de lipsa uleiului din amestec. Cilindru complet de H365 costa 881 lei.

          • cristy pe 23 Octombrie 2012 at 6:58 pm

            va multumesc frumos

  • nucu marcel pe 8 Octombrie 2012 at 7:41 pm

    dar am vazut pe un sait undeva la2350 si ma gindeam ca o gasesc mai eftina

    • Cosma pe 11 Octombrie 2012 at 10:06 am

      2350 lei este un pret mai vechi, probabil ca acel site nu este actualizat.

  • nucu marcel pe 7 Octombrie 2012 at 10:08 am

    vreau si eu un 365 care este cel mai bun pret la ora actuala

    • Cosma pe 8 Octombrie 2012 at 10:23 am

      Modelul H365 este in promotie: in pretul de 2799 lei primesti cadou inca 2 lanturi si o sina de ghidaj.

  • doru pe 23 Septembrie 2012 at 5:54 pm

    Buna

    As dori si eu un motofierastrau pt.acasa. Puteti sa-mi recomandati ceva pana in 1000 lei ?
    Multumesc

    • Cosma pe 25 Septembrie 2012 at 4:35 pm

      Pt acasa puteti folosi unul dintre modelele hobby: H236 si H240. Ambele sunt gandite pentru gospodarie – curatat pomi, lemne de foc. Ambele modele se afla deja in promotie si in pret primesti inca un lant cadou. H236 costa 899 lei si H240e costa 1149 lei.

  • cosmin pe 18 August 2012 at 2:42 pm

    Dl Cosma. am cumparat o husqvarna 365 special. Si as dori sa i schimb sina de taiere cu una mai mare.imi puteti recomanda o anumita lungime pe care o suporta motoferestraul?

    • Cosma pe 21 August 2012 at 3:32 pm

      Standard acest model este livrat cu sina de 45 cm, producatorul recomanda sina de maxim 70 cm, insa, intre cele doua exista si sina de 60 cm. Recomandarea este sa utilizati sina de 60 cm si daca se poate ocazional.

      • Marius pe 19 Octombrie 2012 at 11:41 pm

        domnul cosma imi puteti spune si mie care este diferenta dintre un h 365 normal si un h 365 special? stima

  • andrei pe 3 August 2012 at 9:09 pm

    cat costa la ora actuala o husqvarna 365

    • Cosma pe 7 August 2012 at 1:35 pm

      Modelul nou, H365X-torq, costa 2499 lei (TVA inclus).

  • cristy pe 24 Iulie 2012 at 8:26 pm

    buna am o problema porneste dar nu sta la relanti trebuie sa stau cu mana pe acceleratie daca imi spuneti va rog care este surubul de reglat relantiul T L SAU H

    • gabriel pe 30 Iulie 2012 at 11:05 pm

      salut. reglajele carburatorului sunt T-H-L. DACA VREI SA REGLEZI RELANTIUL TREBUIE SA O FACI CU REGLAJUL INSEMNAT CU T, DEOARECE CELELALTE DOUA SUNT DE LA AER (H-L) SI NU ITI RECOMAND SA LE DEREGLEZI:))))) PENTRU CA O SA AI O MARE SURPRIZA LA CONSUM. ORICUM SI DACA REGLEZI RELANTIUL SI IL FACI PREA MIC NU O SA-TI MAI PORNEASCA CUM TREBUIE. ASA CA CEL MAI BINE MERGI CU EA LA UN SERVICE HUDQVARNA SI NU O SA MAI AI PROBLEME. DUREAZA 5 MINUTE SA O REGLEZE. SPER DIN SUFLET SA NU FI UMBLAT LA REGLAJELE INSEMNATE CU H SI L PENTRU CA ALEA SE REGLEAZA DUPA DECIBELI CU UN APARAT SPECIAL. SALUTARE!

  • ciprian pe 17 Iulie 2012 at 9:29 am

    husqvarna 365 e buna la doborat arbori cu diametru de 50-70 de cm? ca am si eu un 365 si am taiat numai lemne pana in 50 de cm.Multumesc

    • Cosma pe 26 Iulie 2012 at 3:05 pm

      Da, poate taia cat cuprinde sina sau dublul sinei daca tai de jur imprejurul trunchiului.

  • Iacob pe 5 Iulie 2012 at 10:38 am

    Salutare, care este pretul la H365 si ce accesorii are in dotare. Va multumesc.

    • Cosma pe 7 Iulie 2012 at 11:15 am

      H365 costa 2299 lei (promotia s-a prelungit pana la sfarsitul lunii iulie). Standard este livrat cu setul de accesorii pt utilaje profesionale (gresor, vaselina, imbusuri).

  • juravle.ilie pe 29 Iunie 2012 at 11:21 am

    am cumparat un motofierestrau 365:)

  • juravle.ilie pe 24 Iunie 2012 at 9:16 am

    cat costa in euro un motofierestrau 365

  • juravle.ilie pe 24 Iunie 2012 at 9:11 am

    cat costa inainte un motofierestrau 362 si cati cp avea?

    • Cosma pe 25 Iunie 2012 at 4:42 pm

      Noi nu am comercializat acest model (nici nu cred ca a fost adus in Romania), deci nu va putem da prea multe amanunte date despre el (model profesional situat astazi “pe langa” modelele H365, H372XP).

  • jony pe 23 Iunie 2012 at 8:20 pm

    care e diferenta intre 372xp si372xpw si care ii mai buna si daca puteti sa -mi spuneti si preturile (cemi recomandati)

    • Cosma pe 25 Iunie 2012 at 4:07 pm

      H372XPW este modelul comercializat in SUA. W vine de la WRAP, iar diferenta dintre ele este data de maner (modelul american are manere pe ambele parti, nu doar pe stanga ca cel european). In Romania este comercializat doar modelul H372XP care costa 3408 lei.

  • juravle.ilie pe 21 Iunie 2012 at 8:49 am

    care imi poate spune daca motofierestraul 362 mai este pe piata sau nu si cat costa?

    • Cosma pe 22 Iunie 2012 at 2:25 pm

      Acest model nu se mai afla pe piata din Romania.

  • andrei pe 20 Mai 2012 at 7:22 pm

    Salut,imi puteti zice si mie care drujba este mai buna H365 sau H562XP CARE AITI LUCRAT CU ELE .VA MULTUMESC

    • gabriel posa pe 20 Mai 2012 at 10:06 pm

      salut andrei. ce pot eu sa-ti spun este ca am lucrat cu 365 si 372, in schimb nu am lucrat cu 562, dar deocamdata nu am incredere in ea.si sa-ti spun de ce : in primul rand daca te uiti la specificatiile tehnice o sa-ti dai seama ca e mult mai mica ca si celelalte doua, iar in al doilea rand la noi a aparut abia in octombrie anul trecut, d eci nu cred ca a fost testata indeajuns incat sa se poate spune ca e mai buna decat 365 sau 372, eu sunt fan husqvarna 1000%:))) dar lucrez cu 365, 372 de aproape 10 ani si amandoua sunt extraordinare, mi-e greu sa cred ca le poate intrece. sper sa faci o alegere buna! sal.

  • Iacob pe 7 Aprilie 2012 at 7:01 pm

    Salutare 365 are carter din magneziu? Sau doar 365 x-torq?

    • Cosma pe 9 Aprilie 2012 at 12:14 pm

      Da, toate utilajele profesionale au carter din magneziu.

  • Korossy Attila pe 12 Martie 2012 at 5:38 pm

    Multumesc pentru parere,salutari Atti

  • Korossy Attila pe 10 Martie 2012 at 2:19 pm

    Model 365 avantaj la pret-600 ron necesita intretinere mult maj putina , iar casi calitate SINT foarte apropiati, iar dezavantaj cele 600 de gramme, si inca arfi ceva ?Eventual ar fi si un al 3 -lea model ideal ,Dupa cite am inteles modelul 365ar face fata , suficient pentru cerintele mele, Cu multumiri ATTILA

  • Korossy Attila pe 10 Martie 2012 at 10:52 am

    Varog sami dati sfaturi as vrea sa cumpar o drujba dar nu stiu care miar fi corespunzator, las folosi la taiat lemne de foc deci lemne de diferite marimi cum vine dela padure si ca cantitate cam 10 metri ster pe zi as dori sa am o scula cit mai buna puternic si rezistent, din catalog miar place modelul , 365 sau 562xp, la folosirea motoferestraului sint incepator dar find timplar am experienta mare in folosirea corecta a uneltelor , va astept sfatul dumneavoastra cu respect .

    • Cosma pe 10 Martie 2012 at 1:15 pm

      In ceea ce priveste cele doua modele despre care imi spuneti sunt din gama profesionala. Cantitatea de lemn de taiat (10 metri ster/zi) este mare, deci ar trebui ales un model usor, puternic si manevrabil, de aceea eu as inclina spre 562XP, dar diferenta de pret intre cele doua modele este destul de mare. Ambele sunt in promotie acum. 365 este un ferastrau puternic, dar un pic mai greu si functioneaza la turatie de maxim 12000 ture, Husqvarna 562XP este un pic mai puternic si mai usor decat Husqvarna 365, are motor X-Torq, este un pic mai pretentios la intretinere deoarece este mai turat (functioneaza cu ulei de amestec XP)

    • gabriel posa pe 12 Martie 2012 at 4:29 pm

      Salut Attila! acuma iti spun parerea mea si sincer am inceput sa lucrez cu o drujba acum 4 ani. in prezent lucrez cu 365 si 372 xp modele extraordinare care daca sunt intretinute cum trebuie nu te lasa niciodata.in ceea ce priveste cantitatea de 10 steri /zi nu mi se pare mult(adica un camion). eu am taiat si 56 de steri intr-o zi cu 365 si crede-ma ca mai putea numai ca eram eu terminat:))). asa ca ca pentru ce iti trebuie tie 365 este perfect, iar diferenta de pret dintre 365 si 372 este foarte mare, singura diferenta dintrele ele este ca 372 are cilindreea un pic mai mare. in ceea ce priveste 562 xp este un model nou, intradevar mai usor dar mie greu sa cred ca va depasi vreodata 372xp si chiar 365 pentru ca si eu am fost interesat de acest model si adevarul e ca arata bestial,dar inca mai astept sa fie testata in conditii de lucru intense ca si 365 si 372. sper sa te hotarasti si sa o folosesti sanatos oricare o sa o cumperi. husqvarna forever!!!!!!!!!!!

  • Aditza pe 15 Noiembrie 2011 at 7:55 pm

    Aveti set scule si gresor pentru husqvarna 365?

    • Cosma pe 17 Noiembrie 2011 at 1:51 pm

      Daca prin set de scule va referiti la cheile imbus livrate in pachetul utilajului, acelea sunt livrate doar cu utilajele noi. Daca va referiti la setul de ascutire a lantului, este in stoc si costa 57 lei. Gresorul este in stoc si costa 11 lei.

      • Aditza pe 17 Noiembrie 2011 at 10:44 pm

        Cum putem face cu gresorul? il trimiteti prin posta?

  • andrei pe 22 Octombrie 2011 at 4:05 pm

    Buna ziua. As dori sa stiu lungimea lamei cu care este livrat modelul 365 si ce accesorii mai primesc la ea.

    • Cosma pe 25 Octombrie 2011 at 11:49 am

      Buna ziua,

      Lungimea sinei cu care vine echipat standard Husqvarna 365 este de 45 cm, iar in perioada aceasta (pana la 15 decembrie) primiti odata cu ferastraul 2 sine, 3 lanturi, manual de instructiuni, set de scule si gresor (promotia consta in 2 lanturi si 1 sina de ghidaj).

  • viorel pe 15 Octombrie 2011 at 8:13 pm

    salut am o husqvarna lama. 27.,de aproape 5 ani si nu am avut nikio problela pana akum dar ia venit ziua unde se pot gasi pompe de ulei mai ieftine

    • Cosma pe 18 Octombrie 2011 at 12:16 pm

      Pentru a va putea spune preturile pieselor trebuie sa stiu modelul motoferastraului pt ca piesele difera de la un model la altul.

  • marius pe 23 August 2011 at 10:59 am

    Buna ziua,

    Am cumparat o drujba husqvarna si a functionat foarte bine timp de 3 luni, apoi au aparut problemele la mecanismul de ungere al lantului. La relanti acest mecanism se comporta foarte bine dar in momentul cand folosesc drujba pentru a taia efectiv lantul nu se mai unge corespunzator si inevitabil lantul se incalzeste. Mentionez ca drujba e cumparata din austria si nu are garantie in romania. Ce parere aveti?
    Multumesc

    • Cosma pe 23 August 2011 at 12:32 pm

      Daca aveti certificat de garantie, acesta este international. Veti putea face reparatii in garantie si in Romania.
      Este posibil sa fi aparut uzuri la pompa de ulei, iar in momentul in care motorul este turat sa nu mai faca ungere. La o constatare se poate determina cauza acestui defect (de fabricatie sau de utilizare). Orice lant se va incalzi in momentul taierii, temperatura acestuia este foarte mare (nu se poate tine mana pe el). Temperatura lantului poate creste si daca acesta nu este ascutit corespunzator.

    • sasa pe 24 August 2011 at 3:34 pm

      Cred ca aveti o husqvarna 136 sau137,142.
      La modelele astea totdeauna are probleme cu ungere si cu relantina pentru ca daca trageti tare suruburile care tine lama atuncia indoaie blocul (carterul).Intre carburator si cilindru are un furtunas (tub impuls) care nu tine mult si de aia nu tine relantina.

      • Cosma pe 25 August 2011 at 11:16 am

        Modelele 136-142 au probleme cu ungerea lantului in cazul in care in pompa de ulei ajung impuritati din uleiul de ungere, sau daca se lucreaza cu ulei ars. Intr-adevar problemele de ralanti apar daca motorul nu este etans (tub de impuls, jocuri la rulmenti sau cilindru slabit)

  • gabriel posa pe 30 Iulie 2011 at 12:05 pm

    d-le cosma am si eu o intrebare. care este diferenta dintre o sina normala si una cu varful “flexibil”(nu stiu cum se numeste) dar probabil stiti despre ce vorbesc.exista pentru toate modelele sau doar pentru cateva. multumesc

  • mihai pe 27 Mai 2011 at 5:55 pm

    nu sunt rautacios dar asta e adevarul sunt fan husquvarna,mai ales modelul 365f buna chiar azi mi-am luat inca un modelde la vasicos din pit,dar asta e adevarul,la prima drujba dupa 2 ani mi-a cazut carburatorul walbro si l-am inlocuit cu unul zamacare dupa 4 ani de zile de exploatare a inceput sa-mi faca probleme.in acest anunt vreau sa fac cunoscut ca motoarele sunt f rezistente si fiabile in schimb carburatoarele sut mica problema.am 365 aprox de 7 ani f multumit de ea si de aceea am ales din nou husquvarna 365,sper ca la asta sa nu mai am probleme cu carburatorul,oricum ca motofierastrau profesional calitate pret e cel mai bun mai ales ca e la oferta acum

    • gabriel posa pe 30 Iulie 2011 at 11:22 am

      mihai….eu am inceput cu modelul 55, bineinteles cu un carburator zama , am taiat 2 ani lemne la greu si nu am avut nici cea mai mica pb. vreau sa spun ca desi este un model standard am fost super multumit de ea, dar dupa fiecare folosire am curatato.eu sunt de parere ca orice model merge daca este ingrijit si cel mai important are o racire buna, un lant bine ascutit…etc.acum sunt foarte mandru de mine ca detin un 365 special.sincer debordeaza de putere si are carburator walbro, dar nu am nici o pb cu ea. husqvarna pt totdeauna:))!!!!!!!!! salut

  • mihai pe 26 Mai 2011 at 9:20 pm

    am fost azi la service la husqvarna,dupa 4 ani de zile dupa ce am schimbat carburatorul mi-au zis ca si cu actualulare si asta probleme.si nu garniturile sunt problema,astea se schimb,mi- zis ca agata cv si nu se poate repara.sunt f bune drujba ca si calitate pret singurul defect care il vad eu la ele carburatoarele

  • mihai pe 22 Mai 2011 at 5:23 pm

    sunt f bune motofierastraie singurul defect cad carburatoarele,mie mi-a cazut dupa 2 ani si nu l-am folosit extrem de mult la alt prieten ia cazut dupa 4 ani,iam pus carburator zama si vad ca merge

    • Cosma pe 24 Mai 2011 at 2:06 pm

      Pentru a proteja carburatorul, mai bine zis, membranele din carburator, este bine sa nu stea cu benzina mai mult de o luna.

      • bela fulop pe 26 Mai 2011 at 10:32 pm

        D_nu Cosma va rog frumos vreau sa aud si parerea D-voastra :la un 365 si la un 372 ce avantaje are si ce DEZANTAJE are daca le echipez cu gheara dubla ??????
        DE exemplu se suprasolicita sau nu carcasa din dreapta sau nu,cand e recomandat si cand NU e recomandat folosirea ghearei duble??? etc ,am vazut la unii dar nu au vrut sa-mi dea detalii……..
        MS FRUMOS ANTICIPAT BELA
        CE vrea sa fie isteria asta cu carb. si cu ZAMaA asta ??eu am motoare de 2 t la diverse utilaje cum ar fi :de ex.atomizor ,,HOLDER “da asa ceva de prbl cu carb nu am auzit?!(au motoare ,,ILO”)..sigur cu alt regim de exploatare da principiul e acelasi la 2T.Mentionez ca primul meu bustean doborat era de diametru de 110cm!cu un URAL2.(Made in URRSS)intradevar am probleme la carb ,la membrane dar stim bine cum era pe vremea ,,AIA”!
        APRECIEZ|SINCERITATEA|si PROFESIONALISMUL D-VOASTRA!!!
        BELA,(MANN Tapinaru)

        • Cosma pe 27 Mai 2011 at 12:16 pm

          Avantajul ghearei duble este ca ai un punct de sprijin mai bun; dezavantajele ar fi solicitarea prezoanelor de prindere si greutate in plus.

          • bela fulop pe 28 Mai 2011 at 10:25 pm

            D-nu Cosma va multumesc frumos e clar am priceput ,m-am linistit si m-ati lamurit exact la ce am fost nelamurit .
            Respectele mele Bela.

        • Cosma pe 28 Mai 2011 at 1:01 pm

          In ceea ce priveste “isteria cu carburatoarele”… in service-ul nostru, in 6-7ani, am schimbat in total (la toate tipurile de unelte Husqvarna) aproximativ 10-15 carburatoare, insa niciunul la H365 sau H372. Mai mult decat atat, majoritatea celor uzate iremediabil (pt ca pot fi comandate piese din carburator) au trebuit schimbate deoarece utilizatorii au “intervenit” asupra lor incercand sa si le regleze sau repare singuri (de ex: deoarece motocoasa nu mai dadea randamentul initial, utilizatorul a incercat sa desfaca acasa carburatorul rupand unul dintre suruburi in corpul carburatorului, desi ar fi fost nevoie doar de un reglaj intr-un service sau se fac diverse “improvizatii” pt a putea regla carburatorul cu surubelnite normale).

      • bela fulop pe 26 Mai 2011 at 11:56 pm

        ORICE ar fi eu unu raman fidel husqvarna.Am lucrat si cu alte motoferastraie:Ural2,Dolmar ,Stihl,primele 2 proprietate personala 3 ore lucram la ele sa le pornesc ca sa lucru o ora !ASA CA ms frumos mam saturat de amatorisme.SI la miezu noptii scot huskyu meu 372xp si-pornesc dupa a treia sfoara asta daca nu la-m pornit de mult .Ca in rest porneste la prima sfoara trasa asa in scarba !
        Deci concluzia e clara sunt bune ,sigur ca si ele au cate o figura dar in comparatie cu altii sunt BUUUNEEE mai ,, tapinarilor”

        • gabriel posa pe 30 Iulie 2011 at 11:39 am

          toata stima d-le bela, si eu sunt fan husqvarna 1000%:))…in concluzie nu cred ca as putea sa tin in mana un sthil oricare ar fi el. cum am scris mai sus am inceput cu un model 55 foarte , foerte bun pt caracteristicile ei, dar acum am un 365 special si e un vis. apropo de chestia cu carburatoarele, cred ca totul tine de manipulare si sincer sa fiu daca ar fi dupa mine nu toti care detin o husqvarna o si merita, pentru ca am vazut modele ca si 365, 372 xp, 372 xpg nici de un an care aratau ingrozitor si se mai tin si mari “drujbisti”de ex: carcase sparte, probleme cu ungerea, lant ascutit pe dos, cilindru care nu se mai vedea de rumegus si noroi, etc. cum naiba sa mai functioneze la parametri normali.au si ele o limita……..dar totusi eu le-as recomanda la destepti astia un fierastrau manual, bineinteles neascutit sa vada ce bine e. toata stima si respectele mele.

    • Florin pe 24 Mai 2011 at 11:21 pm

      Tot ce se poate, al meu este Zama şi sânt mulţumit de el n-am avut deloc probleme cu el.

      • bela fulop pe 26 Mai 2011 at 9:55 pm

        DRAGA FLORIN ce inseamna Zama ?????
        ???????sunt total nelamurit !rog frumos pe cineva sa ma lamureasca !
        Intradevar D-nu Cosma are dreptate nu e indicat sa o lasi multa vreme drujba cu amestec in rezervor,am auzit si de la altii, daca nu o folosesti tot timpul.

        • Florin pe 27 Mai 2011 at 3:42 am

          Zama este tipul de carburator,(probabil firma care il produce)dar sa stii ca conteaza de unde bagi benzina nu faptul ca o tii in ea.Eu folosesc doar benzina de 98 fara plumb si n-am probleme cu ea.

          • Cosma pe 28 Mai 2011 at 12:44 pm

            Intr-adevar Zama este tipul carburatorului. Acesta echipeaza modele mai vechi, cam de prin 2000 au carburatoare Walbro.

            Desigur, conteaza foarte mult si calitatea benzinei (am intalnit cazuri in care sita carburatorului si chiar membranele au fost uzate din cauza benzinei), de accea e recomandat sa nu o lasi in carburator o perioada mai lunga.

          • bela fulop pe 28 Mai 2011 at 10:35 pm

            Draga Florin ,eu am facut amestecul cu benzina de 95 fara Pb asa cum a zis dealeru de unde am cumparat drujbele (365,372 )si nu am probleme cu ele .
            N-ui prea tare aia de 98 fara Pb?Eu amestec 1:33 si numai cu ulei hsqv de la ei
            Salutari Bela

    • bela fulop pe 26 Mai 2011 at 9:51 pm

      Mihai !NU va suparati ce inseamna carburator ZAMA?Ce inseamna ,,agata” cv de nu se poate repara?

  • BUMB ANDREI pe 31 Martie 2011 at 3:56 pm

    Va salut,am o nelamurire mi-am cumparat o Husqvarna 365 si aud diferite pareri ba e ba nu e o drujba chiar profesionala si ca ar fi semi profesionala…am avut o husqwarna 350 inainte dar e mare diferenta , 365 e mult mai tare are 4.6 cp …am facut o alegere buna???astept raspuns.
    Stima si scuze de deranj

    • Cosma pe 31 Martie 2011 at 4:39 pm

      Motoferastraul Husqvarna 365 este incadrat la gama profesionala. Poate executa lucrari de doborare si taieri in conditii grele de lucru.

      Este un model foarte fiabil chiar daca este un pic mai greu.

    • bela.fulop pe 4 Aprilie 2011 at 7:28 am

      Buna Andrei!Foarte buna alegere,lemne sa fie ,si pretul e bun.vezi comentarii si eu am o H372xp si un 365,numa sa ai conditie fizica ca 365 are de nu te poti tine de ea !

    • Florin pe 28 Aprilie 2011 at 12:41 pm

      365 o am de 8 ani,e foarte buna puternica poti lucra 8 ore cu ea linistit eu sint foarte multumit de ea sa nu-ti para rau ca ai cumparat-o .

  • bela fulop pe 3 Decembrie 2010 at 12:10 am

    SCUZe am scris Cozma in loc de Cosma

  • bela fulop pe 2 Decembrie 2010 at 11:40 pm

    D-nu Cozma respectele mele pt acest site dragut si PROFESIONAL unde afli mai multe decat de la alti 2-3 dealeri autorizati ,(care….no comment aici) nu dau nume dar din pacate asta e adevarul, este o idee grozava ,si utila pt toti utilizatori de motounelte .Daca am studiat bine piata,preturile difera de la zona la zona de la dealer la dealer ….,credetima ,firma COZMA HUSQVARNA are preturi bune .Va urez succes in continuare!

  • bela fulop pe 2 Decembrie 2010 at 11:12 pm

    D-nu Cozma sau poate sa-mi spuna cineva ,rog frumos ,exista un dispozitiv care se ataseaza pe drujba pt a marca lungimea la sectionare pt lemne de foc si ce pret ar fi ?Am cautat pe net dar nu am gasit si cunosc mai multe limbi straine, fara rezultat.Deja am inceput sa concep un asemnea dispozitv dar nu am vreme sa-l si fabric.Am auzit ca ar fi ceva cu laser?sau ceva de genu asta?pe mine mar ajuta f. mult asa ceva.

    • Cosma pe 3 Decembrie 2010 at 12:45 pm

      Nu, nici Husqvarna, nici Oregon nu au asemenea dispozitiv, ci doar ruleta forestiera (200-250 lei in functie de lungime).

  • bela fulop pe 2 Decembrie 2010 at 12:47 am

    Da asa este ,eu lucru cu un 365 si cu un 372xp adevarati Monstrii spaima lemnelor, sigur trebuie un fizic “mai adecvat ” (fara suparare)pt asemanea utilaje dar decat sa trag de un 353 6-7 ore, in 2ore cu o365 termin treaba,si e la un pret buun. Sora ei mai mare e 372xp oricine stie asta care lucra cu asa ceva ,372xp e campion mondial …raport putere si greutate etc….
    Dar nu vreau sa jignesc pe cei cu drujbe mai mici ca si ele au scopul lor bine stabilit la utilaztori .Eu sunt f.pretentios la scule bineanteles trebuie si ele ingrijite gresate curatate etc desi nu sunt un tapinar de munte …

  • Nelu pe 14 Octombrie 2010 at 2:57 pm

    la ce pret aveti la comercializare carburator pentru husqvarna 365

  • cristian pe 24 Septembrie 2009 at 1:52 pm

    Daca vrei sa ai o drujba cat de cat puternica la un pret mai mic aceasta este o alegere potrivita.

    • Nelu pe 4 Ianuarie 2010 at 3:19 pm

      Cât de cât puternică ? Hihihi . 365 este foarte puternică , iar dacă dispozitivul de tăiere e pus la punct ….e si mai puternică . Foarte foarte durabila ,,,,daca desigur hai grijă de ea si nu o foloseşti pe post de topor .
      O drujba foarte bună ,,,,dar preţul nu e chiar mic ,,,,2380 lei

      • bela fulop pe 2 Decembrie 2010 at 11:54 pm

        Asta nu inteleg multi ,dispozitivul de taiere daca e pus la punct oricare e puternica mai ales un 365,un 372xp…numa ca omu ce zice :”las ca mai mere asa”, si se chinuie pe el pe motoferestrau in loc sa verifice si sa puna la punct lantul si sina ,treaba care dureaza si pt incepatori max. o ora cu idulgenta,vorba ceea sa nu o folosesti pe post de topor!

Log-in
[x]