Impresia generala: 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (27 voturi, media: 4.52 din 5)
Loading ... Loading ...
23,512 vizualizari

PROMOTIE! PRET REDUS CU 5%!

Destinat cu precadere profesionistilor, motoferastraul Husqvarna 357 XP are fiabilitate mare si este capabil sa execute o gama variata de lucrari forestiere, de intretinere sau de taiere, in conditii deosebite de eficienta si securitate, reducand substantial efortul facut de operator.

Caracteristici:

• Carter din magneziu, rigid si rezistent, asigura o fiabilitate crescuta intregului ansamblu.

• Air Injection – sistem suplimentar de curatare a aerului prin centrifugare, cu rolul de a mari eficienta si speranta de viata a filtrului de aer.

• Carburator cu amortizoare de vibratii reduce nivelul vibratiilor in corpul motoferastraului.

• LowVib – sistem de atenuare a vibratiilor din manere, care usureaza utilizarea motoferastraului, asigura cresterea preciziei de taiere si nu oboseste utilizatorul.

• XP – Motor de inalta performanta.

• Filtru de aer cu fixare rapida si sigura care scade simtitor durata necesara inlocuirii sau verificarii acestuia.

• Tensionator al lantului, montat in exterior, lateral, pe corpul motoferastraului pentru a facilita accesul.

• Valva de decompresie Smart Start care micsoreaza efortul la pornirea motoferastraului, reducand substantial tensiunea in firul demaror.

• Stop-soc control combinat, previne si reduce inecarea motorului.

• Pompa de ulei cu debit variabil, care se poate regla in functie de nevoile mediului de lucru, cat si a sarcinilor de efectuat.

• Frana de lant eficienta, activata inertial care scade simtitor timpul de oprire a lantului.

• Ambielaj din trei piese, cu rezistenta mare, asigura o functionare corecta pe o perioada mare de timp.

• Design ergonomic al manerului care este montat inclinat fata de axa longitudinala a motoferastraului. Acoperit cu material sintetic care asigura o prindere eficienta si sigura a manerului, intr-o pozitie comoda pentru utilizator.

Date tehnice:

Motorul
Cilindree 56.5 cm³
Putere 4.4 CP/3.2 kW
Turatia maxima recomandata 14 000 rpm
Volum rezervor combustibil 0.68 l
Volum rezervor ulei 0.38 l
Tip pompa ulei Debit variabil
Echipamentul de taiere
Pas lant 3/8″
Lungime recomandata a sinei 33-50 cm
Lungime standard a sinei 45 cm
Ergonomia
Nivel de sunet 101 dB(A)
Nivel emisii de zgomot, LWA 114 dB(A)
Vibratii, maner fata/spate 3.9 m/s² / 4.2 m/s²
Dimensiuni globale
Greutate (fara echipament taiere) 5.5 kg

produse husqvarna 2 Motofierastrau Husqvarna 357 XP REDUCERE 5%! poza text husqvarna2 Motofierastrau Husqvarna 357 XP REDUCERE 5%!

pin it button Motofierastrau Husqvarna 357 XP REDUCERE 5%!
Pret (TVA inclus): 2,659.00 Lei
Buc

Comentarii

  • Andrei pe 13 Februarie 2014 at 9:04 pm

    Buna seara! Cati segmenti are o H 357 xp? Si cemi recomandati intre h 357 xp si 576 xp?

    • Cosma pe 14 Februarie 2014 at 1:41 pm

      Buna ziua,
      H357XP-1segment
      este o diferenta mare intre cele doua modele de putere si de echipare maxima de ehipament de taiere care poate sa-l duca fiecare.
      Daca aveti diametre mari de taiat mergeti pe modelul 576XP daca aveti insa nevoie de manevrabilitate crescuta este de dorit sa optati catre 357XP.
      Totul depinde de nevoile Dvs.

  • bodeanu robert pe 27 Ianuarie 2014 at 6:16 pm

    poate sa imi spuna si mie cineva de ce se blocheaza ambreiajul la modelul 357xp?

    • Cosma pe 28 Ianuarie 2014 at 5:33 pm

      Verificati rulmentul carcasei de ambreiaj, acesta ar trebui curatat si gresat.

    • bodeanu robert pe 29 Ianuarie 2014 at 9:33 am

      am verificat dar se blocheaza din cauza melcului de la pompa de ulei l_am schimbat dar degeaba

      • Cosma pe 30 Ianuarie 2014 at 3:39 pm

        Buna ziua,
        se poate daca ambreiajul a suferit vreo interventie(schimbat arcuri)piesele componente ale acestuia sa fie montate gresit sau intreg ansamblul sa fie montat invers adica cu inscriptionarea de pe el in interior(se monteaza cu inscriptionarea catre exterior).

    • bodeanu robert pe 29 Ianuarie 2014 at 9:40 am

      carcasa ambreajului iese din santurile melcului si se blocheaza. poate sa fie pompa de ulei de vina?

      • Cosma pe 30 Ianuarie 2014 at 3:40 pm

        Buna ziua,
        se poate daca ambreiajul a suferit vreo interventie(schimbat arcuri)piesele componente ale acestuia sa fie montate gresit sau intreg ansamblul sa fie montat invers adica cu inscriptionarea de pe el in interior(se monteaza cu inscriptionarea catre exterior).

  • iulian pe 19 Septembrie 2013 at 8:00 pm

    domnu cosma imi puteti sugera ce model de drujba (365 xt sau 357xp) ar fi bun sa-mi achizitionez , as vrea sa-l folosesc la padure la doborat arbori peste 50 de cm diametru.Astept raspuns!

    • Cosma pe 20 Septembrie 2013 at 10:41 am

      Ambele sunt fiabile, insa avand in vedere ca va fi folosit in special la doborare, va recomandam modelul H365 – mai puternic, robust si gandit pentru lucrul intens in padure.

  • Andrei pe 11 Martie 2013 at 7:43 am

    Buna Ziua Dl cosma cat costa h357 xp?

  • vali pe 13 Februarie 2013 at 3:46 pm

    sal.am si eu o drusba 350 ,nu porneste am schimbat bujia ,schimbat garnitura de chioloasa k era arsa a mers o perioada de 3 luni si ultima data kand am taiat dadea sa se opreasca si oprita a fost si akuma.ce credeti k are???? unu imi spune k este compresia alti k nu mai am ce sa fac k ea.

    • toni pe 15 Februarie 2013 at 12:20 am

      compresia??? e un efect… cauza segmentu’ carburatorul e creerul.reglaj necorespunzator =esec.de la bujiee la chiuloasa asta nu o mai inteleg pentru ca sunt la capete opuse, asta inseamna ca esti utilizator de husqvarna da nu o intelegi. recomand service profi ,….dai banu si ai drujba daca nu invata….

    • toni pe 15 Februarie 2013 at 12:32 am

      i love my chainsaw!!!!!!!

    • Cosma pe 15 Februarie 2013 at 4:55 pm

      Cel mai sigur este sa mergeti la un service autorizat care va poate face o constatare, astfel veti sti exact ce probleme are si cat ar costa reparatia.

  • stefan pe 8 Ianuarie 2013 at 3:16 pm

    Domnu Cosma de cate ori se poate segmenta motorul la o hva353
    fara a schimba cilindru, multumesc anticipat

    • Cosma pe 9 Ianuarie 2013 at 10:18 am

      De cate ori permite uzura cilindrului.

  • Alexandru pe 2 Noiembrie 2012 at 10:09 am

    va salut ! am o husqvarna 357 xp ,de curind (6luni) am schimbat pistonul , segmentul si tot ce trebuie la un service din Sebes Alba, insa doar la 3 luni a trebuit sa o duc inapoi deoarece nu pornea , baietii de acolo au schimbat bujia , firele de la partea electronica si a pornit din nou si a mai mers ceva vreme . Acum nu mai porneste din nou , se ineaca si nu da nici un semn de pornire. Compresie are ,bujia functioneaza ,probabil e dereglata si asta ar putea fi cauza . Puteti sa imi dati niste sfaturi cum as putea face reglajele la carburator sau care ar putea fi o anume cauza de nu pot porni fierastraul .Daca trebuie sa o duc la service din 3 in 3 luni e o problema .

    • Cosma pe 2 Noiembrie 2012 at 4:22 pm

      Daca modulul de aprindere functioneaza si motorul are compresie, poate fi o problema de reglaje. Reglajele standard ale modelului H357 sunt: L=1 1/3, H=1 1/2. Totusi va recomandam ca aceste reglaje sa fie facute la service.

    • tanko pe 25 Noiembrie 2012 at 11:49 am

      Si eu am avut acelasi probleme dar in plus am schimbat si carterul dar dupa doua saptamini iarasi trebuia sa schimb segmentul ca nu pornea avea scantei la bujie si ceva compresie dar dupa schimbarea segmentului iarasi functioneaza

    • gigi pe 12 Februarie 2013 at 5:44 pm

      poate sa fie infundat ventilu de rezervor,face vid si nu mai porneste.Acesta are rolu de acompensa cu aer in locul benzinei consumate.

  • vali pe 23 August 2012 at 1:36 pm

    de ce se arde garnitura de chiuloasa la 350 asa repede?si cat costa 365?

    • Cosma pe 28 August 2012 at 3:51 pm

      Pe cilindru exista doua garnituri: una sub cilindru pe carter si una intre cilindru si toba de esapament. Presupun ca despre cea de la toba spuneti ca se arde. Asta se poate intampla din cauza tobei – ori este slaba ori s-a deformat – in ambele cazuri aceasta nu mai sta lipita etans pe cilindru si gazele scapa printre cilindru si toba de esapament stricand garnitura.

    • Cosma pe 28 August 2012 at 3:51 pm

      Husqvarna 365 X-Torq costa 2499 lei.

  • alin pe 13 August 2012 at 3:29 pm

    am husqvarna 262xp si am dus-o in Targu Mures la reprezentanta husqvarna ptr un reglaj pe tahometru iar baiatul de acolo mi-a reglat turatia maxima la 13500 de rotatii. pe site pe net am vazut ca turatia maxina la 262xp e 9600 rotatii. imi puteti spune care e turatia corecta?
    multumesc

    • Cosma pe 15 August 2012 at 9:48 am

      La aceste utilaje exista doua caracteristici de turatie: turatia maxima recomandata in gol si turatia maxima recomandata in sarcina. Pentru modelul H262XP turatia maxima recomandata in gol este 13-13500 rpm. Ceea ce ati gasit pe net – 9600 rpm – este turatia maxima recomandata in sarcina.

  • florin pe 1 August 2012 at 8:08 am

    domnu” cosma si de cand o sa apara noul model de 365 X-torq , o sa apara anul acesta .Dar ca pret o sa fie mai scumpa si mai puternica decat modelul 365 deja existent?Multumesc.

  • florin pe 30 Iulie 2012 at 6:52 am

    domnu” cosma ce mi-ati recomanda intre o husqvarna 365 si un 357xp ,tinand cont ca vreau sa o folosesc la padure la defrisat busteni si scurtat la metru.Multumesc!

    • Cosma pe 31 Iulie 2012 at 2:09 pm

      Diferenta este data de operatiunile pe care urmeaza sa le faceti. Pentru curatiri/sectionari recomandam H357XP deoarece este mai usor si mai rapid in taiere. Pentru doborari de arbori este mai potrivit H365 (urmeaza sa primim noul model H365 cu motor X-Torq) deoarece este mai robust, suporta o sina de pana la 70cm si are un lant mult mai agresiv decat cel de la H357XP.

  • Ciceu-Felix pe 13 Mai 2012 at 7:43 pm

    Domnule Cozma la ce pret in Euro ar veni modelul 357 xp si daca trimiteti si in afara tarii.Un prieten de-al meu doreste sa cumpere una..

    • Cosma pe 14 Mai 2012 at 9:05 pm

      Aproximativ 655 euro. Putem trimite cu Fan Courier.

      • Ciceu-Felix pe 14 Mai 2012 at 10:37 pm

        Si cu Fan curier in cat iese .Eu stau si prietenul meu in Las Palmas de Gran Canaria.In Spania.Multumesc

  • alin pe 19 Aprilie 2012 at 8:25 pm

    care este recomandarea dvs ptr sina intre husqvarna si oregon?
    care ar fi mai buna?

    • Cosma pe 20 Aprilie 2012 at 2:58 pm

      Sina Husqvarna este fabricata in Norvegia, cea Oregon este fabricata in USA. Nu este vorba de calitate, ci de “brand”. Oregon este mare producator de sine, lanturi si piese de schimb pentru motoferastraie, care pot echipa si utilajele Husqvarna.

  • alin pe 19 Aprilie 2012 at 7:45 pm

    ma intereseaza ptr modelul 262 xp, o lama Husqvarna de 45 cm, un lant si 1litru ulei amestec ptr xp, imi spuneti va rog preturile si costul curierului pana la Medias (jud Sibiu). va multumesc

    • Cosma pe 20 Aprilie 2012 at 2:44 pm

      Sina Husqvarna 18″325=140lei, lant=73lei, ulei 2timpi XP=34lei. Transportul este aproximativ 25-30 lei (nu am adresa completa ca sa pot spune exact).

  • alin pe 17 Aprilie 2012 at 9:57 pm

    benzina 98 fara plumb este recomandata ptr modelele xp? prin Medias se gaseste doar un tip de ulei de amestec husqvarna, se poate folosi la modelul 262? pe sticla nu este specificat xp. s

    • Cosma pe 18 Aprilie 2012 at 1:32 pm

      La orice model poate fi folosita benzina fara plumb 95, daca vreti sa folositi benzina 98, cu atat mai bine. In mod normal la aceste modele XP trebuie sa folositi uleiul XP, deoarece sunt motoare care functioneaza la o turatie mai mare decat celelalte.

  • alin pe 7 Aprilie 2012 at 11:40 am

    mentionez ca o folosesc la padure ptr doborat si taiat la metru.

  • alin pe 7 Aprilie 2012 at 11:38 am

    imi recomandati,va rog o lama si un lant ptr 262xp.filtru de aer se gaseste nou? va multumesc

    • Cosma pe 9 Aprilie 2012 at 12:10 pm

      Sina de ghidaj poate avea 18″ (45cm) sau 15″ (38cm), ca producatori de sine de ghidaj sunt Husqvarna sau Oregon, iar lantul are pas de .325. Daca nu este nevoie de o sina lunga, este mai bine pentru utilaj sa folositi o sina mai scurta. Filtru de aer poate fi adus la comanda.

  • Alexandru pe 30 Martie 2012 at 12:35 pm

    Salutare ! Ma intereseaza un cilindru de husqvarna 357 imi puteti da detalii despre produs si pret ? Multumesc mult !

  • matei pe 1 Februarie 2012 at 11:53 pm

    Salut,imi puteti spune si mie daca se poate schimba doar partea cu biela a ambielajului de la 357xp,multumesc

    • Cosma pe 2 Februarie 2012 at 12:09 pm

      Nu, la acest model puteti schimba doar ambielajul complet. Pretul acestuia este de 674 lei.

      • Cristian Corches pe 15 Martie 2012 at 12:20 pm

        Am vazut recomandarea unui utilizator de 357 de a folosi maxim 20-25ml ulei la litrul de benzina.Eu cred ca este putin-am un model 257 si folosesc 33ml \lsi dupa 8 ani am schimbat pistonul cilindrul avand o uzura nesemnificativa.Nu am cumparat-o noua si am taiat in jur de 200 mc in fiecare an.Unele cunostinte care foloseau un amestec mai slab au avut probleme destule de-a lungul timpului.Oare sa fie modelul de vina???(Intrbare retorica)

        • Cosma pe 15 Martie 2012 at 5:53 pm

          Recomandarea producatorului suedez pentru Romania (unde benzina este de slaba calitate) este sa se foloseasca 30 ml ulei la un litru de benzina. In cazul ferastraielor XP (ca 357) care functioneaza la o turatie de peste 13 000 rpm este cu atat mai indicat sa folositi proportia corecta, mai mult decat atat sa folositi uleiul XP (special pt aceste modele cu motoare mai turate).
          Dupa mai mult de 8 ani de utilizare si o cantitate de lenm insemnata, este normal sa apara uzuri la piesele in miscare.
          Problemele la motoarele XP apar deoarece in Romania nu sunt folosite cu uleiul corespunzator.

  • florin pe 19 Decembrie 2011 at 6:10 pm

    merci cosma, m am mai interesat si se pare ca la cilindree mici sunt mai potrivite pistoanele cu un singur piston

  • florin pe 15 Decembrie 2011 at 10:14 pm

    salut mi am luat 357 xp
    si no am aflat ca are un singur segment
    ma gindesc ca nu era mai bine cu doi
    intrucit la motoarele in doi timpi de teren
    asa sunt cu doi
    ma gindesc ca …oare nu se pierde putina compresie pe la imbinarea segmentului, daca stie cineva sa ma lamureasca…. vreau sa zic ca la turatii joase nu avea o putere mai buna?

    • Cosma pe 19 Decembrie 2011 at 1:36 pm

      Motoare cu un segment vs. motoare cu doi segmenti:
      Avantaje (1 segment)
      -turatie mai mare
      -acceleratie rapida
      -uzuri reduse ale cilindrului
      -costuri service mai mici (schimbi doar un segment)
      Dezavantaje (1 segment)
      -posibile pierderi de compresie la turatii mici

  • florin pe 10 Decembrie 2011 at 1:29 pm

    salut, sunt novice in ale ,,drujbelor,, .Mi am cumparat un 357 xp si nu stiu exact care ii procedura de intindere a lantului, poate de ce a fost lantul nou s a intins si nustiu exact dupa ce desfac cela doua surube si reglez intinderea lantului, string surubele la loc, trebuie sa string si surubul de reglaj sau nu? multumesc. a si alta intrebare i am facut rodajul in sarcina si i am bagat 30ml la litru acum nu ar trebui sa l reduc macar la 25?

    • Cosma pe 13 Decembrie 2011 at 6:19 pm

      Pentru a intinde lantul, slabiti piulitele de la sina, rotiti surubul de reglaj al lantului cat este nevoie si apoi, tinand de varful sinei in sus, strangeti piulitele la loc.

  • bracallone pe 31 Octombrie 2011 at 6:58 pm

    vreau sa stiu si eu de ce nu mai porneste un 357xp si de ce arunca lichid pe esapament?am schimbat setul motor,bujia.ce este de facut in acest caz?

    • Cosma pe 3 Noiembrie 2011 at 9:16 am

      E posibil sa functioneze inecata sau aprinderea sa nu fie reglata corect.

    • toni pe 3 Noiembrie 2011 at 9:39 am

      1.in primul rand trebuie benzina de calitate si facut amestecul 20/25 ml la litru de benzina , nu mai mult.
      2.verivicat daca bujia are scanteie (o scoti afara o cuplezi si o ti cat mai aproape de cilindru si tragi de sfoara)
      3. reglajul carburatorului L=1 H=1 pentru inceput
      Poti sa sa scoti bujia si sa pulverizi benzina preparata folosind un ambalaj de la solutie de curatat geamuri apoi incerci sa o pornesti(asa verifici daca are compresie si sistemul de alimentare ). Daca da semne sa porneasca inseamna ca e de la alimentare ceea ce nu prea cred iar daca nu inseamna ca nu ai compresie probabil segmentul nu se lipeste de peretii cilindrului in totalitate si carbulatorul baga benzina si ea iese afara prin esapament fara sa se aprinda .
      Daca ai schimbat segmentul el trebuia sa se miste lejer pe canalul pistonului stanga dreapta asta presupune curatarea canalului cu mare atentie eventual la introducere sa folosesti putin ulei verde .
      Succes!

  • borz mihai pe 12 Octombrie 2011 at 1:48 pm

    buna,produsele d-voastra sunt incluse in promotia de toamna Husqvvarna(2 lanturi + sina)?

  • naiva pe 20 Septembrie 2011 at 7:38 pm

    Va salut cu respect!
    Multumesc pentru lamuriri.
    Cu stima, Iulian Laptes.

  • naiva pe 19 Septembrie 2011 at 9:41 am

    Va salut!
    Care sunt pasii pentru inlocuirea pinionului de tractiune al lantului la xp357? Va multumesc.

    • Cosma pe 20 Septembrie 2011 at 3:57 pm

      Nu este o operatiune care se poate efetua de catre utilizator, trebuie sa ajungeti la un service. Trebuie demontate ambreiajul si carcasa de la ambreiaj, iar pt aceasta operatine sunt necesare niste dispozitive speciale. Fara acestea exista riscul sa stricati piese importante ale motoferastraului.

  • naiva pe 19 Septembrie 2011 at 9:39 am

    Va salut!
    Ce dimensiune trebuie sa aiba sina si lantul la un xp357?
    Multumesc.

    • Cosma pe 20 Septembrie 2011 at 3:50 pm

      Standard, in Romania, este livrat cu sina de 45 cm, dar se poate pune sina mai scurta de 38 cm sau 33 cm.

  • TRIFOI BOGDAN pe 16 Septembrie 2011 at 12:57 pm

    Sunteti niste meseriasi care stiti asambla o husqarna din bucati . Nu cunoasteti treburi de finete

    • alin pe 16 Septembrie 2011 at 2:25 pm

      tu intrebi, tu raspunzi, mi se pare mie sau vrei sa te lauzi singur?

  • TRIFOI BOGDAN pe 16 Septembrie 2011 at 12:51 pm

    Datorita compresiei slabe resturi de combustibil s-au acumulat in carter . Datorita compresiei si cursei pistonului impuritatile din carter au fost aruncate in toba de esapament . Dupa ce am bagat husqarna 262 in sarcina dupa 3 t aieturi in lemn de diametru de 60 cm esenta fag , drujba a fuctionat normal .

  • TRIFOI BOGDAN pe 14 Septembrie 2011 at 1:31 pm

    Am schimbat setul motor la o husqarna 262 dar nu are arderea completa imi arunca benzina pe toba de esapament

  • alin pe 9 Septembrie 2011 at 5:36 pm

    ptr modelul 262xp se mai gasesc piese de schimb? ms

    • Cosma pe 12 Septembrie 2011 at 9:28 pm

      Da, fiind un model bine vandut sunt piese pt el; oricum piesele care nu sunt in stoc pot fi aduse la comanda.

      • alin pe 13 Septembrie 2011 at 10:36 am

        multumesc,

  • Zagrean Anton pe 4 Iunie 2011 at 9:15 pm

    am rezolvat problema . nu am curatat canalul segmentului de pe piston si nu s-a asezat bine noul segment . un pic de ulei si merge brici. ceva reglaje si o sa fie ok.

  • Zagrean Anton pe 3 Iunie 2011 at 6:04 pm

    Am verificat ce ati spus, pe langa asta mi-am luat inima in dinti si am pus si un segment nou,am schimbat membranele carburator. Reglaj L=1 h=1 T=1.Si tot nu vrea. Am observat insa ceva leziuni pe cilindru si pe piston mai ales(zgarieturi) atunci am facut legatura cu fasaitul ciudat si lipsa compresiei. Valva de refulare la modelul vechi(cu furtun) am citit ca are o bila. Se poate ca aceasta sa fi fost aspirata in cilindru si distrusa provocand acele zgarieturi urate. Acum acea valava greu de gasit cred, in prima faza inainte de a trece la lucruri scumpe precum cilindrul si pistonul. Cred ca dupa experienta asta o sa-mi fac un service:))).

  • Zagrean Anton pe 2 Iunie 2011 at 1:02 pm

    As dori sa stiu unde gasesc online kit membrane carburator pentru acest model. Nu mai porneste. nu stiu ce sa mai incerc. Ce imi ramane e sa fac o inspectie la tot inainte sa fac acest schimb de membrane. Ce ma sfatuiti?

    • Cosma pe 2 Iunie 2011 at 2:56 pm

      Pt carburatorul acestui model gasiti doar setul de membrane (39 lei). Il putem trimite cu Fan Courier, dar vor aparea si costuri de transport.
      Verificati filtrele de aer si de carburant si apoi uzurile cilindrului/pistonului si ale rulmentilor/simeringurilor de la ambielaj.

Log-in
[x]