Impresia generala: 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (33 voturi, media: 4.85 din 5)
Loading ... Loading ...
22,056 vizualizari

Conceput pentru a asigura o acceleratie rapida, putere mare, siguranta si precizie deosebite, modelul 346XP este gandit pentru a fi utilizat de profesionisti si este dedicat in special operatiilor de fasonare a materialului lemnos.

Caracteristici:

• Air Injection – sistem care realizeaza curatarea centrifugala a aerului inainte de intrarea in filtrul de aer facilitandu-I acestuia sarcina si crescandu-i durata de viata.

• Filtru de aer usor demontabil pentru a scadea durata operatiei de verificare sau de schimbare a acestuia, printr-un sistem de fixare care permite extragerea si fixarea in timp util a acestuia in pozitia de functionare.

• Carter din magneziu, material rezistent , adaptat eforturilor generate de o utilizare intensa.

• Carburator cu amortizoare de vibratii care contribuie la reducerea nivelului de vibratii transmise catre corpul motoferastraului.

• Sistem antivibratii LowVib, reduce nivelul vibratiilor transmise catre manere, are rolul de a usura efortul de sustinere a motoferastraului in pozitia de taiere.

• Valva de decompresie Smart Start care faciliteaza pornirea motorului la rece, tensiunea din snurul demarorului fiind substantial redusa.

• Control combinat Stop-soc scade mult posibilitatea de inecare a motorului motoferastraului.

• Capac superior usor demontabil, fixat cu cleme, asigura interventia rapida pentru curatarea sau inlocuirea bujiei sau a filtrelor.

• Dispozitiv tensionare lant exterior, lateral, pentru acces si utilizare commode.

• Pompa de ulei cu debit reglabil pentru a asigura cantitatea necesara de ulei in functie de sarcina motoferastraului, de conditiile exterioare.

• Frana de lant activata inertial ajuta la prevenirea ranirilor prin oprirea in timp foarte scurt a lantului.

• Ambielaj compus din trei piese, forjate, deosebit de rezistente care permit multe ore de functionare.

• Pompa de carburant adecvata unei porniri usoare.

• Maner cu forma ergonomica, compact, usor de sustinut si manevrat.

 

Date tehnice:
Motorul
Cilindree 50.1 cm³
Putere 3.7 CP/2.7 kW
Turatia maxima recomandata 9600  rpm
Turatia la ralanti 2700 rpm
Volum rezervor combustibil 0.50 l
Volum rezervor ulei 0.28 l
Tip pompa ulei Debit reglabil
Debit pompa ulei 6-10 ml/min
Echipamentul de taiere
Pas lant .325″
Lungimea recomandata a sinei 33-50 cm
Lungimea standard a sinei 38 cm
Viteza lantului la turatie maxima  18.5 m/s
Ergonomia
Emisii de zgomot la urechea operatorului 106 dB(A)
Emisii zgomot 114 dB(A)
Nivel vibratii echivalent (ahv, eq) maner fata/spate 2.4 m/s² / 3.6 m/s²
Dimensiuni globale
Greutate (fara echipament de taiere) 5 kg

 

produse husqvarna 2 Motofierastrau Husqvarna 346 XP REDUCERE 5%!poza text husqvarna2 Motofierastrau Husqvarna 346 XP REDUCERE 5%!

pin it button Motofierastrau Husqvarna 346 XP REDUCERE 5%!
Pret (TVA inclus): 2,599.00 Lei
Buc

Comentarii

  • madalin pe 27 August 2014 at 12:50 pm

    Buna ziua
    Am si eu o Husqvarna 346 XP si as vrea sa stiu ce ulei de amestec este mai bun ,pana acuma am folosit ulei de amestec de la Stihl ( ulei rosu ).
    Va multumesc !!!!!

    • Cosma pe 29 August 2014 at 4:43 pm

      Producatorul recomanda uleiul Husqvarna LS+.

  • Muntean Tiberiu pe 11 August 2014 at 10:31 pm

    Buna seara. Detin H346 xp. Va rog sa ma lamuriti cu reglajul pompei de ulei care are 3 pozitii. Prima pozitie dinspre semnul minus presupune decuplarea pompei de ulei ? Sau toate pozitiile presupun ungerea lantului si a sinei de ghidaj ? Va multumesc !!!

    • Muntean Tiberiu pe 11 August 2014 at 10:53 pm

      Pompa de ulei are 3 pozitii. Adica 6,8,10 ml / minut ? Asta inseamna ca prima pozitie presupune ungerea lantului ? Lantul arunca ulei si pe prima pozitie. Asta la o verificare pe o suprafata curata deschisa la culoare

      • Cosma pe 12 August 2014 at 2:10 pm

        Buna ziua,
        in oricare din pozitiile pompei aceasta face ungerea lantului dar cu debite diferite de la 6 pana la 10ml/min.

    • Cosma pe 12 August 2014 at 2:11 pm

      Buna ziua,
      in oricare din pozitiile pompei aceasta face ungerea lantului dar cu debite diferite de la 6 pana la 10ml/min.

  • Dobrican pe 30 Aprilie 2014 at 4:08 pm

    Buna , Un set motor pentru motofierastraul 559 Husqvarna , la ce pret este ?

    • Cosma pe 6 Mai 2014 at 3:15 pm

      Modelul H559 nu exista. Daca este H395, set cilindru+piston costa 967 lei.

  • Petre pe 4 Martie 2014 at 2:20 pm

    Domnu Cosma am si eu un 346xp si tot am probleme cu ungerea lantului de noua au egzistat aceste probleme
    . uneori nu se unge si curge ulei pe sub ea am vazut ca sistemul de prindere al furtunelor pe pompa este unul destul de slab. Este fregventa aceasta problema sau am fost eu ghinionist ? :( Ce sa mai incerc sa-i fac alta pompa este destul de scumpa

    • Cosma pe 4 Martie 2014 at 3:21 pm

      Buna ziua,
      nu trebuie sa schimbati toata pompa,pot fi schimbate piesele deteriorate ale acesteia.
      Este important sa nu fie deformate cele doua furtune(sorb,evacuare),precum si placa de protectie carter.

  • dipold robert pe 17 Ianuarie 2014 at 7:46 pm

    domnule Cosma . sunt posesorul unei drujbe H 346xp.model 2008.am cerut sa mi se monteze o lama mai mare ( lungimea totala a lamei este de 55 cm ) mentionez ca pana in prezent a functionat foarte bine avand in vedere ca am taiat doar lemne de foc in gospodarie , mi s-a spus sa schimb lama cu una mai mica de 40 . dvs ce parere aveti ?

    • Cosma pe 21 Ianuarie 2014 at 10:11 am

      Schimbarea echipamentului de taiere cu unul mai scurt are urmatoarele avantaje:
      1. Scad uzurile motorului
      2. Ferastraul devine mai usor si mai manevrabil
      3. Costul echipamentului de taiere devine mai mic
      Totodata, daca doriti sa taiati diametre mai mari, veti putea folosi ehipamentul de taiere lung ocazional.

  • dipold robert pe 17 Ianuarie 2014 at 7:42 pm

    domnule Cosma,am o H346xpdin 2008.la cererea mea mi s-a schimbat lama cu una mai mare (lungimea totala a sinei este de 55 cm)sunt foarte multumit cum merge . tin sa mentionez ca am taiat lemne doar pt foc in gospodarie .mi s-a spus ca trebuie sa-i pun o lama de 40 si sproketul aferent . dvs ce parere aveti ?

  • Daniel pe 21 Noiembrie 2013 at 7:02 pm

    Va multumesc frumos pentru informatie

    Va salut cu respect

  • Daniel pe 20 Noiembrie 2013 at 11:16 am

    Care este diferenta la lant cu pas .325 fata de lant cu pas 3/8 ???
    Este mai recomandat pentru acest model 346 xp pas 3/8 tinand cont ca o folosesc doar in gospodarie ?

    va multumesc

    • Cosma pe 21 Noiembrie 2013 at 2:26 pm

      Fiecare motoferastrau este livrat standard cu o anumita echipare lant/sina ghidaj/pinion antrenare. Aceasta echipare este recomandata de producator din mai multe motive, principalul fiind puterea motorului cu care este echipat utilajul respectiv.
      Lantul cu pas 3/8 este un lant agresiv, cu dintii taietori mari care se infig zdravan in lemn in momentul taierii, de aceea el echipeaza motoferastraie profesionale, de putere mare. Nu poti pune un lant ca acesta pe un utilaj (hobby de exemplu) care nu are forta sa-l duca, pentru ca vei uza motorul mult mai rapid.
      Modelul H346XP este un utilaj profesional de curatire care este livrat cu lant .325 (adica dinti taietori mai mici). Teoretic, se poate pune lant 3/8, practic, nu v-am recomanda deoarece s-ar putea sa intampinati greutati in a va gasi sina si lant, ele fiind destul de atipice, cu atat mai mult cu cat spuneti ca doriti sa-l folositi in gospodarie.

      • Daniel pe 21 Noiembrie 2013 at 7:04 pm

        Va multumesc pentru informatie

        Va salut cu respect

  • Florin pe 3 Noiembrie 2013 at 2:57 pm

    Buna ziua.doresc sa achizitionez o drujba husqvarna.as avea de ales inte 339 xp si 346 xp.pe care o recomandati ca ar fi mai ok pentru a o folosi pentru uz gospodaresc.sunt diferente mari intre cele doua modele ca si specificatii,si consum de carburant?multumesc.

    • Cosma pe 4 Noiembrie 2013 at 11:57 am

      Va recomandam modelul H346XP datorita caracteristicilor tehnice superioare modelului H339XP (H346XP e mai puternic cu 1,2cp) si a fiabilitatii sale. Modelul H339XP nu se afla in gama de produse pentru Romania.

  • vasile pe 24 Octombrie 2013 at 5:50 pm

    Pt. ce perioada de timp se asigura piese pt. modelele care nu se mai fabrica?Modelul 346XP se mai produce?Multumesc.

    • Cosma pe 25 Octombrie 2013 at 11:32 am

      Modelul H346 se fabrica in continuare. Acum se pot comanda piese pentru utilaje care exista in piata de 15-20 ani.

  • ANDREI pe 17 Octombrie 2013 at 8:34 am

    CUM SE FACE REGULAMENTAR LA DRUJBA

    • Cosma pe 17 Octombrie 2013 at 10:35 am

      Rodajul motoarelor in doi timpi racite cu aer se face progresiv.
      In cazul motoferasstraielor, trebuie sa taiati doua rezervoare de carburant in sarcina usoara(lemne de maxim 20cm,de preferat esente moi)dupa aceasta puteti taia normal.
      Nu se lasa motoferastraul sa stea la ralantiu mai mult de 30sec.

  • Marian pe 13 Iunie 2013 at 3:18 pm

    Multumesc pentru raspuns dle. Cosma , oare motorul a avut de suferit daca am folosit motoferastraul cu clapa deschisa pe timp de vara ? Am ars vreo 5-6 rezervoare de benzina in total de cind am cumparat-o dar dupa fiecare rezervor am facut pauza de 30-40 min. si am lasat utilajul sa se raceasca.

    • Cosma pe 13 Iunie 2013 at 3:55 pm

      Nu ar trebui apara probleme la regimul de lucru pe care l-ati avut dvs. Aceste modele XP sunt gandite pentru un regim de lucru intens (8 ore/zi).

  • Marian pe 13 Iunie 2013 at 1:25 pm

    Buna ziua , am achizitionat de curind o 346XP si am citeva intrebari:

    1) In capacul superior cel de deasupra cilindrului e o clapeta alba ( de iarna) , cum trebuie sa fie pe timp de vara deschisa sau inchisa ? in manualul de utilizare scrie …”Capacul cilindrului este confectionat in asa fel incit sa poata fi modificat la folosirea in timp rece. Rasuciti clapa de iarna in asa fel incit aerul preincalzit de la cilindru sa poata patrunde in spatiul carburatorului , prevenind de
    exemplu astuparea f …” si textul se incheie brusc fara sa termine ideea. Mai apare si o figura cu capacul cilinderului cu clapa deschisa si cu o sageata orientata in sus. Din explicatiile manualului eu inteleg ca clapa
    trebuie deschisa iarna …”aerul preincalzit de la cilindru sa poata patrunde in spatiul carburatorului…” .
    Clapa e pozitionata foarte aproape de nervurile de racire de pe cilindru daca e deschisa nu intra caldura radiata de nervuri in spatiul carburatorlui? . Cind am cumparat motoferastraul vinzatorul a lasat clapa deschisa sustinind ca asa e in mod de vara. Manualul trebuia sa dea o explicatie mai usoara sau 2 figuri sa zicem A) MOD STANDARD cu
    clapa in pozitia standard si B) MOD IARNA cu clapeta pozitionata in mod iarna.Pina la urma cum e corect sa fie pozitionata clapeta in anotimpul calduros? .Eu am taiat vreo citeva rezervoare cu clapa deschisa ( 1 rezervor si apoi pauza 30 min). Mi se pare ca motoferastraul se incinge destul de tare.
    2) Am facut rodajul taind vreo 2 rezervoare de lemne mai subtiri si de esenta moale (salcie , tei ).
    Am pus 30 ml ulei Husqvarna XP la 1 L de benzina.Am folosit benzina de 98 , e vreo problema daca am folosit benzina de 98 la rodaj?
    Vreau sa folosesc numai benzina de 98 pe viitor vor fi probleme la motoferastrau in timp daca pun numai benzina de 98?
    Benzina am cumparat-o de la o statie mare nu din surse dubioase (1 canistra de 20 L).Am uns rulmentul cu ace si pinionul de virf al lamei.
    Dupa rodaj am curatat foarte bine motoferastraul, capacul de ambreiaj , sina , am spalat filtrul de aer si am curatat sita parascintei.
    3) Cam care ar fi durata de viata a acestui motoferastrau daca e folosit ocazional pt. doborit , taiat vreo 3-4 camioane de lemne pt. foc plus
    curatat ceva pomi fructiferi intr-un an ?
    4) E vreo problema daca am accelerat utilajul la maxim vreo 2-3 min. pt a face citeva taieturi intr-un lemn mai gros in perioada de rodaj?
    5) Utilajul a venit cu sina de 38 cm pas lant 325 si canal 1,5 mm. Daca folosesc sina si lant cu canal 1,3 trebuie sa schimb roata de lant?

    • Cosma pe 13 Iunie 2013 at 3:04 pm

      1. “Rasuciti clapa de iarna in asa fel incat aerul preincalzit de la cilindru sa poata patrunde in spatiul carburatorului, prevenind de exemplu astuparea f…ILTRULUI DE AER”(intr-adevar este o greseala de tipar, insa la sectiunea in limba engleza apare intreaga propozitie).
      La sfarsitul aceluiasi capitol scrie: “ATENTIE! Cand dopul de iarna este montat trebuie ca clapa de iarna sa fie deschisa!” Deci, iarna deschisa, vara inchisa.
      2. Rodajul a fost facut corect, amestecul a fost facut corect. Cu cat benzina este de mai buna calitate cu atat mai bine (recomandarea pentru Romania de a se folosi 30ml ulei la 1l benzina “se datoreaza” tocmai benzinei de slaba calitate de la noi). Ati procedat corect gresand cei doi rulmenti; deasemanea va recomandam sa depozitati utilajul fara carburant in rezervor, ba chiar sa-l porniti dupa ce goliti rezervorul pt a se goli si carburatorul si furtunele de carburant-care fiind din cauciuc se pot deteriora).
      3. In certificatul de garantie scrie: “Durata medie de utilizare a produselor este de 2 ani, in conditiile unei exploatari normale…”. Din experienta, va putem spune ca, in aceleasi conditii de utilizare normala, durata de viata este mult mai mare (5-10 ani).
      4. Nu.
      5. Nu, puteti schimba sina si lantul folosind acelasi pinion de antrenare.

      • Paul pe 23 Iunie 2013 at 3:41 pm

        cum aflu daca o drujba husqvarna 395 xp este originala ? dat fin ca vreau sa achizitionez una la mana a doua !! este cam veche si nu e are nici o eticheta doar ceva de genu made in sweden !!

        • Cosma pe 25 Iunie 2013 at 3:46 pm

          Fiecare utilaj Husqvarna are o placuta cu seria. Daca nu mai are aceasta placuta va recomandam sa mergeti la un dealer Husqvarna.

  • Fulop Bela pe 9 Iunie 2013 at 7:38 pm

    Buna ziua D-le Cosma, ce consum are un H346xp?Am citit undeva ca H346xp sunt cele mai reusite pe plan mondial,am o H372xp sunt f.multumit de ea, intrebarea e:H346xp e mai mica cu mult in comparatie cu H372xp?Am vazut ca are 5kg.Cateodata am nevoie de manevrabilitate mai mare ceea ce H372nu o are din cauza ca e mare.Carcasa la 346 e mai mica ca la 372?
    Multumesc frumos

    • Cosma pe 13 Iunie 2013 at 3:50 pm

      Ne cerem scuze pentru intarzierea cu care raspundem, din pacate mesajul dvs a ajuns la Spam. Da, este o diferenta semnificativa de gabarit intre cele doua modele: H372 este un model profesional de doborare, in timp de H346 este un model profesional de curatare/fasonare. Producatorul chiar asta recomanda-H372 pt doborare si un model mai mic precum H346 pentru curatarea trunchiurilor doborate. Deci, pentru astfel de operatiuni v-o recomandam fara probleme. Greutatea este semnificativ mai mica 5kg fata de 6.4kg la H372, lungimea standard a sinei la H346 este de 38 cm, iar daca nu e nevoie de o sina atat de lunga se poate pune una de 33cm, ceea ce o va face si mai manevrabila.

  • STEFAN pe 23 Mai 2013 at 5:46 pm

    Buna seara!!!… as dori sa achizitionez si eu un motoferastau…dar am cateva intrebari!
    *drujbele profesionale sunt si ele fabricate in china?…sau doar cele semiprofesionale?
    *preturile onlaine sunt aceleas cu cele in magazinele husqvarna?
    *cat ar acosta o expeditie pana in Focsani Vrancea si de unde pot ridica produsul si cum pot plati?
    Va multumesc!!!…..STIMA!

    • Cosma pe 24 Mai 2013 at 4:21 pm

      Doar modelele din gama hobby sunt asamblate in PRC, modelele semiprofesionale mici in SUA, iar cele profesionale in Suedia.
      Preturile on-line sunt valabile doar pe acest site, in magazin pretul de lista este altul (mai mare).
      Produsele sunt trimise cu Fan Courier cu ramburs (curierul livreaza coletul si plata se face la curier la predarea coletului). Costul transportului pana in Focsani este aproximativ 40 lei (pretul variaza in functie de: greutate, ramburs, adresa).

  • Orga Tudor pe 9 Martie 2013 at 11:59 pm

    Buna ziua am sii eu o intrebare. As putea modifica oo H346 xp ??

    • Cosma pe 11 Martie 2013 at 10:41 am

      La ce va referiti cand spuneti “modifica”?

  • Orga Tudor pe 4 Martie 2013 at 11:15 pm

    Nu va suparati as avea nevoie de oo drujba pt taiat lemn de foc pt casa.Cam ce model miati recomanda? Eu as vrea 346 xp……

    • Cosma pe 5 Martie 2013 at 4:29 pm

      Modelul H346XP este un model profesional, foarte fiabil pe care il recomandam fara ezitare. Pentru o gospodarie normala puteti alege oricare model semiprofesional incepand cu H435.

      • Orga Tudor pe 5 Martie 2013 at 11:44 pm

        Ok multumesc mult pt sfat………am vazut si modelele de care miati spus dar asa alege oo varianta mai puternica…….oo sa ma gandesc la un model dintre H346 xp h 555 h 365 x-torq multumesc

  • Florin Ursa pe 10 Februarie 2013 at 3:50 pm

    Buna ziua puteti sa mi spuneti ce vrea sa insemne ceea ce scrie despre 576 xp ,,cel mai avansat model din gama noastra,, se refera la clasa de mijloc sau la fierastraul care combina cele mai noi inovatii ? Merci

  • lucian pe 31 Ianuarie 2013 at 10:16 am

    Buna ziua as dori sa stiu ce putere are modelul H 560 XP ? si care e diferenta dintre 560xp si H 562 XP?

    • Cosma pe 4 Februarie 2013 at 10:06 am

      Ambele modele au 4.8 cp, iar diferenta dintre ele este data de echipamentul de taiere. H560 are lant cu pas .325, iar H562 are lant cu pas 3/8.

  • Sorin pe 23 Ianuarie 2013 at 1:27 am

    Asi dori si eu parerea unui specialist, intre modelul H555 si H346 ce mi-ati recomanda

    • Cosma pe 24 Ianuarie 2013 at 2:37 pm

      Recomandarea noastra este H555 – putere mai mare, sina mai lunga, motor de ultima generatie cu toate imbunatatirile aferente.

  • marian pe 13 Decembrie 2012 at 7:11 pm

    domnule cosma husqvarna 365 este profesional, si as dori sa stiu daca se mai fabrica husqvarna 357 xp

    • Cosma pe 14 Decembrie 2012 at 11:04 am

      Modelul H365 este profesional.
      H357XP nu se mai fabrica.

  • ionut pe 10 August 2012 at 9:13 pm

    rodajul la 365 trebuie facut cand o iei sa tai usor si lemne subtirele sa nu dobori si o sa vedeti ce usor si ce bine merge ascultati

  • marius pe 29 Mai 2012 at 9:02 am

    cat costa un carburator pt husgvarna 346 xp

  • marius pe 25 Mai 2012 at 9:54 pm

    domnule cozma cat costa un carburator pt husgvarna 346 va rog vreau un raspuns multumesc

  • gabi pe 18 Aprilie 2012 at 9:00 pm

    am o xp 346xp o pot spala undeva la robinet sub presiune cu apa se poate intimpla cev? caci este tare murdara in interior

    • Cosma pe 19 Aprilie 2012 at 1:10 pm

      Nu, nu este recomandat sa spalati motoferastraul cu jet de apa (poate sa intre apa in motor). Puteti scoate si spala capacele de plastic (de la ambreiaj, demaror si cel superior), utilajul il puteti sufla cu jet de aer.

  • ionut pe 26 Martie 2012 at 2:14 pm

    poate fi lipit un rezervor de motofierastrau?
    daca da cu ce?

    • Cosma pe 26 Martie 2012 at 5:09 pm

      Depinde cat de spart este. Poate fi lipit la cald cu adaos din acelasi material.

  • gateju' pe 16 Februarie 2012 at 11:27 pm

    domnule cosma sunt curios de ce trebuie facut acel rodaj drujbelor noi si ce se intampla daca rodajul nu este facut corespunzator?

    • Cosma pe 17 Februarie 2012 at 6:15 pm

      Rodajul este necesar pt ca piesele in miscare ale motorului sa se “pasuiasca” intr-un regim lejer. Daca acest rodaj se face gresit, exista riscul sa apara uzuri majore ale materialelor in zona de contact, acestea afectand parametrii de functionare. Motorul pierde din putere. Cel mai periculos lucru este sa fie lasat motoferastraul sa mearga la turatia de ralanti timp indelungat.

  • Roman Vlad pe 15 Februarie 2012 at 8:51 am

    Buna ziua!
    Am o intrebare referitoare la depozitarea motofierastraielor; am primit o gramada de recomandari – sa golesc rezervorul daca nu intentionez sa il folosesc mai mult de 3 zile/ 3 saptamani; sa adaug un aditiv in combustibil; sa umplu rezervorul inainte de depozitare
    Care e metoda pe care o recomandati?
    Se pot produce defectiuni daca las motorul sa mearga pana consuma tot combustibilul din sistem( amestec prea slab =>turatie prea mare)?
    multumesc1

    • Cosma pe 15 Februarie 2012 at 6:37 pm

      Recomandarile in ceea ce priveste depozitarea ar fi:
      - curatarea (la sina se curata canalul de ghidare al lantului si se greseaza rulmentul de rasturnare, la fel si zona in care se afla ambreiajul unde de obicei se strange rumegus).
      - golirea rezervorului de carburant (aceasta se recomanda deoarece uleiul din amestec isi pierde calitatile de ungere daca sta amestecat cu benzina mai mult de 30 de zile).
      - golirea (pe cat posibil) a carburatorului si a furtunelor de alimentare (benzina poate uza in timp membranele din carburator si furtunele din cauciuc si poate face depuneri care, ulterior, pot infunda carburatorul).
      Nu apar probleme daca dupa ce ati golit rezervorul tineti motorul pornit 1-2 min pana se termina benzina din carburator si de pe furtune, nu-l lasati un rezervor intreg.
      De asemenea nu este recomandata depozitarea in spatii umede.

  • andrei pe 13 Februarie 2012 at 3:45 pm

    as vrea sa stiu ce putere au modelele 268xp,respectiv 262xp

    • Cosma pe 15 Februarie 2012 at 4:58 pm

      H268XP 67cc 4.7cp
      H262XP 62cc 4.8cp

  • pop ciprian pe 7 Februarie 2012 at 8:25 pm

    husgvarna 346 xp din lei an euro ce pret are caci sunt in italia si nu siu nici cu lei cum ie si nici curs valutar

    • Cosma pe 8 Februarie 2012 at 5:30 pm

      H346XP costa 2559 lei, in euro este aproximativ 590.

  • marius pe 2 Februarie 2012 at 12:23 pm

    buna ce putere are husgvarna 66

  • Alin pe 25 Decembrie 2011 at 12:28 am

    Buna seara!

    As dori sa stiu ce contine setul de livrare si in special ce lungime are lama din dotarea standard.

    Multumesc.

  • tico pe 29 August 2011 at 7:13 am

    am o mica nelamurire pt motofierastraul “huqsvarna 346 xp”
    capacitatea cilindrica este de 45cc sau de 50cc deoarece in unele cazuri este dat de 45cc iarin altele de 50cc
    multumesc

    • Cosma pe 12 Septembrie 2011 at 8:11 pm

      Capacitatea cilindrica actuala a acestui model este de 50.1 cc, aceasta fiind modificata (marita) dupa anul 2007.

  • Ciceu- Felix pe 22 August 2011 at 3:24 pm

    Floricele.In primul rand uita-te peste scrisul tau si apoi da lectii altora.In al doilea rand invata tehniciile de taiere care sant cateva..
    Ce te miri asa .Un copac cu diametrul de doi metrii il tai cu o 346 xp cu lama de 45 cm.Dupa ce ii faci taietura de directionare a caderii ii aplici taietura CORTE DE NUCLEO(Taietura de nucleu) Dupa care ii aplici taietura in evantai.Invata ce sant aceste doua taieturi si apoi mai vorbim.Nu ai tu atata par cati copaci am taiat eu.Cu o lama de 45 poti taia peste dublu de marimea ei.Sa zicem 1,25 m masiurat ciotul de la un capat la celalalt.Si tare cred ca circumferinta va depasi 2 m.

    • floriceeel pe 23 August 2011 at 3:38 pm

      nu ne putem certa chiar aici.uite cum facem,eu te invatz sa scrii j u ma inveti sa tai copaci de doi “metrii” cu o 346xp

  • floriceeel pe 19 August 2011 at 11:17 pm

    REFERITOR LA CE A SPUS CICEU-FELIX cred ca o confunzi cu 395 cu toate ca ma indoiesc de ce spui.parerea mea este ca nu ai cum sa tai asemenea copaci cu 50cc.,poate 2 ”metrii” inaltime si nu eucalipti,corcodusi mai dgraba. ca o mica adaugare,in fraza ta,metri tre’ scris cu 1 singur i pt ca nu e articulat cu art hot.nu va mai uitati p youtube si invatati sa scrieti,cat despre drujbe,ai cam dat-o-n bara cu minciuna asta.e cea mai gogonata.fara suparare

  • catalin pe 14 Iulie 2011 at 4:11 pm

    cum imi dau seama daca cumpar o drjba daca este sau nu originala

    • Cosma pe 15 Iulie 2011 at 12:34 pm

      In primul rand utilajele noastre se vand in magazinele Husqvarna (deci nu prin targuri sau pe la portile oamenilor), in al doilea rand fiecare utilaj original are o placuta sau o eticheta unde sunt mentionate modelul, seria (unica), codul produsului si tara in care a fost fabricata.

  • Ciceu- Felix pe 20 Mai 2011 at 12:41 pm

    Este o drujba extraordinara .Am lucrat cu ea si am taiat eucalipti de 2 metrii diametru.Eucaliptul are lemnul dur.Sa comportat extraordinar.Cred ca pt utilizatorii din Romania in majoritate e cea mai buna.Prin mainiile mele au trecut 346 xp ,357xp si 372 xp.Super drujbe.Aceleratie fulminanta.Putere .

  • Cosma pe 5 Ianuarie 2011 at 5:19 pm

    Husqvarna 346 XP este considerat de mai multe publicatii de specialitate cel mai bun motoferastrau din lume la categoria sa.

  • ciceu felix pe 28 Februarie 2010 at 9:57 pm

    Domnule Cozma a-ti comercializat vreodata modelul 346xp Trio-Brake .
    Multumesc

    • Cosma pe 1 Martie 2010 at 2:41 pm

      Nu, pana acum nu am comercializat niciun motoferastrau cu Trio Brake. Din pacate in Romania nu se pune mare pret pe protectie. Din acest motiv am avut in service multe cazuri in care si maneta normala de frana era dezactivata.

  • bohler pe 29 Ianuarie 2010 at 5:55 pm

    as vrea sa stiu ce costa o drujba husqvarna 346 xp in romania.Bohler

  • cristian pe 24 Septembrie 2009 at 1:58 pm

    Sunt posesorul unei drujbe model 262xp din 1999 care este extrem puternica pentru cerintele mele. Sunt extrem de multumit de marca Husqvarna. Daca ar fi sa aleg inca o data m-as gandi serios si la 346XP intrucat este mai usoara.

Log-in
[x]