Impresia generala: 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (38 voturi, media: 4.34 din 5)
Loading ... Loading ...
55,050 vizualizari

Model nou, ideal pentru curatarea arborilor si taieri usoare. Usor de pornit si folosit, datorita caracteristicilor consacrate de Husqvarna: design ergonomic, tehnologie facila si motor X-TORQ puternic cu emisii reduse de noxe. Este echipat cu Smart Start.

Date tehnice:

Motorul
Cilindreea 34.4 cc
Putere 1.8 cp
Turatia maxima recomandata 9000 rpm
Volumul rezervorului de combustibil 0.3l
Volumul rezervorului de ulei 0.2l
Tipul pompei de ulei Debit fix
Echipament de taiere
Pasul lantului .325″
Lungimea recomandata a sinei 33-38 cm
Ergonomia
Nivelul de sunet 112 dB(A)
Nivelul emisiei de zgomot, LWA
113 dB(A)
Vibratiile, minerul fata/spate 3.4 m/s² / 4.5 m/s²
Dimensiuni globale
Masa exclusiv echipamentul de taiere 4.7kg

Comentarii

  • costel pe 20 Octombrie 2014 at 7:10 pm

    Cat ma costa o lama si un lant cu 32 dinti pentru husqvarna 235 lantul as preferì de ala cu dintele drept deasupra

    • Cosma pe 21 Octombrie 2014 at 12:14 pm

      Lama 15″ (38cm) = 86 lei, lant = 61 lei (cu dintele drept).

  • catalin pe 22 Septembrie 2014 at 11:43 am

    am o husgvarna 235,in urma cu o zi am taiat lemne la un momentdat sa oprit brusc,era blocat pistonul am desfacut bujia si am turnat un pic de ulei dupa care si-a dat drumul am pornit-o si am taiat mai departe,la doua zile dupa aceea m-am apucat sa tai din nou dar dupa vreo doua oare de taiat cu pauze a inceput sa se auda in motor o bataie ca de metal pe metal am oprit-o i-am scos bujia si toba ,am tras la rece de demaror sa vad ce se intimpla si intradevar se lovea pistonul de capul cilindrului care ar putea fi cauza si cum se poate remedia problema?

    • Cosma pe 22 Septembrie 2014 at 12:03 pm

      Buna ziua,
      recomandarea noastra este sa ajungeti la un service autorizat sa va constate defectiunea(nu mai incercati sa o porniti).
      La ce spuneti Dvs.probabil aveti probleme cu ambielajul sau rulmentii acestuia.

  • dinu pe 5 Aprilie 2014 at 6:31 pm

    spunetimi si mie in ce pozitie trebuie sa fie surubul de la pompa de ulei pentru lant pentru o lama de 40 cm ?

    • Cosma pe 7 Aprilie 2014 at 4:30 pm

      Modelele hobby nu au pompa de ulei cu debit reglabil, deci nu au nici surub de reglaj. La cele care au surub de reglaj, debitul pompei nu se regleaza in functie de lungimea sinei, ci de esenta lemnului, uzurile pompei sau vascozitatea uleiului de ungere.

  • marian pe 12 Martie 2014 at 7:44 pm

    am un 455 si ma tot supara pompa de ulei ba baga ba nu baga mentionez ca uleiul este de motor si e curat trecut prin sita foarte fina. am invatat sa o montez si demontez cu ochi inchisi ce e de facut. am fost si la service aceeasi problema merge intre 7-10 rezervoare si iar nu mai merge. tel meu 0766776935.

  • radu pe 17 Februarie 2014 at 4:16 pm

    Buna ziua d Cosma am si eu o denumerire am schimbat pompa de ulei la H 235E si acuna la un plin benzina rezervoru de ulei se termina mai repede ii corect si ce e de facut.

    • Cosma pe 17 Februarie 2014 at 6:41 pm

      Buna ziua,
      pompa de ulei pt. acest model este cu debit fix,nu puteti remedia problema decat cu schimbarea pompei.
      Va sfatuiesc sa pastrati pompa abia schimbata(un debit mai generos nu strica)cu rezerva ca trebuie sa fiti atent la ungerea lantului.

  • marius pe 11 Februarie 2014 at 5:22 pm

    am si eu o drujba 136 huspvarna si i-am scimbat garniturile la carburator cele de sus si cele dejos dar jos are o lamela cu un arculet care anpinge un mic pistonas de benzina si nu stiu daca este problema de acolo pentr ca nu se alimenteaza. cand am miscat unpic de lamela si a deschis pistonasul se alimenta dar prea mult ,i-am anpinso la loc si nu se mai alimenteaza

    • Cosma pe 13 Februarie 2014 at 1:11 pm

      Buna ziua,
      parghia cuiului ponto se ajusteaza(indoaie)asfel incat sa fie in aliniament cu o rigla care se sprijina pe peretii carburatorului,daca nu va descurcati apelati la un service zonal.

  • ionut pe 7 Februarie 2014 at 11:37 pm

    De care ulei sa bag in benzina la husqvarna 262 rosu sau verde ?

    • Cosma pe 10 Februarie 2014 at 10:23 am

      Buna ziua,
      ulei de amestec Husqvarna(verde)30ml ulei/1L benzina.

  • rares lacatus pe 12 Ianuarie 2014 at 1:28 pm

    cum montez si eu butonul de oprire pornire de la o husqvarna 235 va rog spunetim si mie va multumesc

    • Cosma pe 16 Ianuarie 2014 at 2:47 pm

      Butonul de pornire (parghia rosie) este tinut de un surub, ca sa il inlocuiti, indepartati capacul superior si dupa ce scoateti surubul de prindere, papucul de la cablul aprinderii si inlocuiti parghia.

  • vitalush pe 21 Decembrie 2013 at 10:16 pm

    Buna seara! Am si eu o intrebare : se poate merge la o reprezentanta/ service husqvarna pentru a regla carburatorul unei drujbe dolmar ps 5000?? Multumesc.

    • Cosma pe 24 Decembrie 2013 at 8:21 am

      Se poate intampla ca suruburile de reglaj sa fie diferite de la un producator la altul si sa nu va poata ajuta. Verificati telefonic inainte de a merge la service, ca sa nu faceti drumul degeaba.

  • sorea florin pe 2 Decembrie 2013 at 3:26 pm

    Cum se regleaza carburatorul husquvarna 235 ? Multumesc

    • Cosma pe 5 Decembrie 2013 at 11:26 am

      Buna ziua,

      conform manualului de utilizare(pag.459),pt. reglajul fin trebuie sa ajungeti la un service autorizat.

  • Marius pe 13 Noiembrie 2013 at 1:29 pm

    salut.am o drujba Farmer,putin cam veche,cred.e a unui prieten.am luato sa o folosesc,am dat 3 taieturi cu ea,apoi sa oprit si nu a mai pornit,uda bujia,dar nu porneste.cand pun bujia doar in fisa,sau cum so numi piesa ca ar trebui sa dea scanteie,nu se vede deloc scanteia.ce trebuie facut?multumesc

    • Cosma pe 13 Noiembrie 2013 at 4:47 pm

      Buna ziua,

      trebuie sa ajungeti la un service autorizat al produsului respectiv.
      Daca a-ti pus bujia(este indicat sa verificati cu o bujie noua) in fisa, apoi corpul bujiei atins de cilindru,butonul de pornire pe “on”si dupa ce trageti de snur nu da scanteie inseamna(90% din cazuri) ca modulul de aprindere este defect.Singurii furnizori pt.aceasta piesa sunt serviceurile autorizate.

  • Marius pe 6 Noiembrie 2013 at 5:58 pm

    Buna ziua, am si o drujba Husqvarna 137 si am o problema: arunca ulei cam slab si daca o pornesc fara sa o foșosesc si o turez 1 min. se incinge lama si lantu rau? de ce?

    • Cosma pe 7 Noiembrie 2013 at 9:35 am

      Buna ziua,
      pompa de ulei este uzata,debitul de ulei nu mai este suficient pt.ungerea lantului(chiar si in gol).Trebuie schimbata pompa!

  • florean pe 23 Iulie 2013 at 11:14 am

    ce ziceti ii buna husqvarna 353?

    • Cosma pe 23 Iulie 2013 at 3:27 pm

      Modelul H353 este un semiprofesional foarte reusit cu carter din metal.

    • Cosma pe 23 Iulie 2013 at 3:27 pm

      Modelul H353 este un semiprofesional foarte reusit cu carter din metal.

  • Adrian pe 3 Mai 2013 at 8:03 am

    Am o drujba husqvarna 236 porneste dar dupa ce dau sa accelerez de cateva ori se opreste. Am verificat filtru aer, amestec benzina, furtunase benzina

    • Cosma pe 7 Mai 2013 at 2:56 pm

      Verificati filtrul de carburant (este in rezervorul de benzina, daca e altfel decat alb trebuie schimbat), daca tot nu merge trebuie dus la service petru a verifica reglajele de carburator.

  • florin pe 3 Mai 2013 at 7:43 am

    Salutare tuturor,
    Nu stiu daca postez bine ;dar asta e ……HELP….
    Am si eu motocoasa si am probleme cu ea ….adica
    Porneste exact cum trebuie,dar daca o bag in sarcina se opreste elicea,adica nu taie iarba ……dar motorul nu se opreste dar nici el nu functioneaza ca inainte……..la relanti e OK dar cand il turez parca merge intr-o bujie …ca dacia

    Am inlocuit bujia,am demontat carburatorul,,….curat impecabil..cablu acceleratie e ok…..dar nu se tureaza motorul cum trebuie
    Ma poate ajuta cineva cu o idee ,solutie, orice e bine venit……

    • Cosma pe 7 Mai 2013 at 2:54 pm

      Verificati sita de la toba de esapament (se poate infunda).

  • Dan pe 6 Februarie 2013 at 2:27 pm

    Cum se numesc cele doua piese de plastic care se introduc pe peretii cilindrului la 235 si cat costa ?Multumesc.

    • Cosma pe 7 Februarie 2013 at 12:31 pm

      Cele doua piese se numesc “protectii termice” si costa 18 lei/buc.

  • lita vasile pe 18 Ianuarie 2013 at 9:26 pm

    as dori sa stiu daca aveti piese de schimb pentru Partner 400 (carburator,ambielaj.segmenti).multumesc

    • Cosma pe 19 Ianuarie 2013 at 1:50 pm

      Da, avem piese pentru acest model, dar pentru a va putea spune preturi si termene de livrare am nevoie de codul de produs si de anul de fabricatie ale ferastraului.

  • vasile pe 28 Decembrie 2012 at 7:53 pm

    de ce se infunda orificiul de ungere de la sina si nu se produce ungerea corecta pompa scoate ulei modelul este husqvarna 136 va multumesq.

    • Cosma pe 2 Ianuarie 2013 at 2:54 pm

      In acea zona este aruncat mult rumegus, deci este normal ca acesta sa ajunga si pe sina. Toata zona ambreiajului trebuie curatata dupa fiecare utilizare, la fel trebuie curatat canalul de glisare a lantului si orificiile de ungere ale sinei.

  • vasile pe 28 Decembrie 2012 at 7:09 pm

    de ce se infunda orificiul de la sina si nu se produce ungerea corecta ,pompa scoate ulei modelul este husqvarna 136. va multumesc.

  • mile pe 27 Decembrie 2012 at 2:59 pm

    mar interesa o bobina inductie model 235 cod 530-039143 cit costa..

  • Dan pe 23 Decembrie 2012 at 9:07 pm

    Am si eu una235 si cind o bag in lemn si o turez se opeste pur si sinplu moare in lemn ce sa fac multumesc.

    • Cosma pe 27 Decembrie 2012 at 2:54 pm

      Verificati filtrele (de aer si de carburant) sa fie curate. Daca tot nu functioneaza corect trebuie sa mergeti la service pt a verifica reglajele de carburator.

  • costel pe 20 Decembrie 2012 at 9:45 am

    buna am o intrebare. am o drujba partener 351 am luato de 2 ani a mers acum am problema ca se implanta in lemn,am curatat carburatorul filtru si tot asa la relantiu toarce perfect.Stiti sa imi spuneti ce are?

    • Cosma pe 22 Decembrie 2012 at 12:32 pm

      Pare sa fie o problema de reglaj al carburatorului. Va recomand sa mergeti la un service autorizat pentru o constatare.
      In gol se tureaza normal?

  • gabi pe 28 Noiembrie 2012 at 5:02 pm

    salut!am o panarama de drujba ce nu vrea sa se alimenteze.am incercat si am pus benzina in capu pistonului da sa porneasca deci e clar ca nu se alimenteaza ,am curatat carburatoru lam spalat bine si tot nu vrea ,benzina din rezervor daca trag pe furtunu de alimentare vine,e posibil zic sa fie din carburator dar as vrea sa stiu mai exact de unde este,precuzez ca am reglato corect o tura jumate si o tura si trei sferturi.multumesc!

    • Cosma pe 4 Decembrie 2012 at 2:43 pm

      Verificati membranele din carburator – pot fi uzate/deformate sau e posibil sa fie mizerie in corpul carburatorului.

  • marian pe 24 Noiembrie 2012 at 7:31 pm

    cat costa aceasta drujba as vrea sa stiu, va multumesc!!!

  • Radoi pe 1 Noiembrie 2012 at 8:33 pm

    am o husqvarna 40 ci are cilindrul zgariat cum o pot repara stie cineva ? multumesc

    • Cosma pe 2 Noiembrie 2012 at 3:51 pm

      In functie de gravitatea zgarieturilor puteti inlocui: cilindru complet, doar piston sau doar segment.

      • Radoi pe 2 Noiembrie 2012 at 9:22 pm

        am inlocuit segmentul si nu are putere la taiere

      • Radoi pe 2 Noiembrie 2012 at 9:42 pm

        si cilindru de unde pot lua ?

        • Cosma pe 6 Noiembrie 2012 at 10:37 am

          Il puteti comanda la noi sau la orice magazin Husqvarna.

          • Radoi pe 7 Noiembrie 2012 at 2:28 pm

            si ce pret are cilindrul?

          • Cosma pe 13 Noiembrie 2012 at 10:19 am

            Cilindrul complet costa 1017 lei, dar ar trebui verificate simeringurile.

          • Radoi pe 13 Noiembrie 2012 at 3:02 pm

            unde sunt semeringurile ?

          • Cosma pe 15 Noiembrie 2012 at 1:21 pm

            Simeringurile se afla in carter (langa fiecare rulment de la ambielaj).

          • Radoi pe 13 Noiembrie 2012 at 4:00 pm

            de la semeringuri este problema ? multumesc

          • Cosma pe 20 Noiembrie 2012 at 1:36 pm

            Se poate ca acestea sa fie uzate si sa nu mai etanseze corect.

  • ionut boran pe 17 Octombrie 2012 at 8:44 am

    buna ziua.am am un 440e si dupa 2 luni s-a defectat pompa de ule…i-am schimbat pompa,melc ….tot degeaba….in gol baga dar cand bag in sarcina nu mai baga ulei…..nu cred ca e normal ca la un rezervor de ulei sa tai trei rezervoare de benzina……ma gandesc ca poate e conducta aia din cauciuc.ajutati-ma va rog

    • Cosma pe 17 Octombrie 2012 at 4:39 pm

      Da, este posibil sa fie infundata conducta de ulei (sorbul), consumul normal este de un plin de ulei la un plin de carburant.

      • Cosma pe 18 Octombrie 2012 at 3:04 pm

        Conducta de ulei costa 33 lei, nu e stoc momentan, dar poate fi adusa la comanda.

  • cris pe 16 Octombrie 2012 at 11:53 am

    Am si eu o intrebare:
    ce tip de motofierastrau(si ce lungime de lama) se utilizeaza pentru lemnul de esenta tare,si care este mai recomandabil pentru lemnul de esenta moale
    (daca are vreo importanta lungimea lamei,bineinteles)
    Multumesc

    • Cosma pe 17 Octombrie 2012 at 1:40 pm

      Pornind de la ideea ca toate motoferastraiele pot taia lemn, in alegerea corecta a modelului de motoferastrau este importanta cantitatea de lemn care urmeaza a fi taiata cu utilajul respectiv si domeniul de utilizare care poate fi – casnic (taieri ocazionale intr-o gospodarie), normal (taieri de trunchiuri si doborari ocazionale) sau profesional (taieri/doborari zilnice). De asemenea, lungimea lamei se alege in functie de necesitati (ce diametru vor avea bustenii care urmeaza a fi taiati); la utilajele hobby aceasta este intre 33-35 cm, la cele semiprofesionale 38 cm, iar la profesionale 45 cm. In ceea ce priveste lantul, acesta poate fi pentru esenta moale sau esenta tare. In general acestea sunt “potrivite” de producator in functie de categoria din care face parte utilajul.

  • Cris pe 15 Septembrie 2012 at 7:14 pm

    Buna ziua!

    am un 235 si mi se pare ca taie are greu lemnul. adica…cu ea turata la maxim cand da de greu nu mai invarte lantul. ce sa fie stricat? trebuie ceva reglat?

    multumesc!

    • Cosma pe 17 Septembrie 2012 at 8:12 pm

      Daca motorul ramane turat, iar lantul nu se mai invarte poate fi o problema de ambreiaj sau pinion de antrenare; daca o data cu lantul se opreste si motorul, atunci este o problema de carburatie.

  • nitu mihai pe 30 August 2012 at 5:36 pm

    am un partner p4-20xt porneste foarte greu si se opreste , am curatat carburatorul si face la fel , are scanteie, daca pun benzina in capul pistonului porneste foarte usor , bujia este schimbata , ce pot face

    • Cosma pe 31 August 2012 at 1:10 pm

      Pare a fi o problema de alimentare si ar trebui verificata sita din carburator, filtrul de carburant si cel de aer.

  • Buna ziua.Am o drujba Oleo Mac si cam are o problema.Porneste merge ce merge si moare motoru nu mai are nici turatie ea fiind accelerata la maxim.O fi vreo problema din alimentare???Daca stiti va rog sa imi raspundeti ..Si apropo filtrul de benzina unde este pozitionat???

    • Cosma pe 15 August 2012 at 9:30 am

      Este posibil sa fie o problema de alimentare. Filtrul de carburant este primul care trebuie verificat. Acesta se afla in rezervorul de carburant. Daca nu a fost schimbat o perioada indelungata ar trebui curatat (daca este lavabil) sau inlocuit. De asemenea verificati/curatati si filtrul de aer. In cazul in care problemele se mentin, trebuie verificat carburatorul.

  • Nicu pe 30 Iulie 2012 at 3:57 pm

    Aceasta drujba 235 este profesionala sau semiprofesionala?

    • Cosma pe 31 Iulie 2012 at 12:39 pm

      H235 face parte din categoria hobby, insa acest model nu se mai fabrica, a fost inlocuit cu H236 (tot hobby).

  • seba pe 12 Iulie 2012 at 8:04 pm

    buna , am si eu o intrebare la husqvarna 235 lama nu mai are gaurica aia mica prin care trece uleiul. din ce cauza ?

    • Cosma pe 13 Iulie 2012 at 1:07 pm

      Probabail este alt model de sina care isi face ungerea prin cele doua gauri mari.

  • Adrian pe 3 Iunie 2012 at 5:46 pm

    Buna ziua
    Am si eu o drujba H 235 x-torque.A mers bine dar dintr-o data porneste iar cand vreau sa o turez moare motorul.Daca reusesc sa o turez ,are cateo data intreruperi,face un zgomot ciudat ca si cand s-ar ineca,iar daca incerc sa tai cu ea nu are nici o putere. Am curatat filtru de aer dar degeaba.Am vazut ca sub reglajul de relantiu are inca 2 reglaje H si L dar nu imi pod da seama cu ce scula as putea sa invart de cele 2 suruburi sau ce sunt acolo.Eu banuiesc ca este ceva din a amestec in carburator ca ar avea putin aer si se ineaca.Precizez ca drujba este aproape noua,am taiat foarte putin cu ea de nici esapamentul nu are urme de inegrire.
    Multumesc

    • Cosma pe 7 Iunie 2012 at 11:06 am

      Verificati si filtrul de carburant (se afla in rezervor, il puteti agata cu o sarma – daca este maroniu trebuie schimbat) si sita de la toba (se desface acea piulita de la toba si sub placuta este o sita, daca e infundata trebuie curatata). Daca dupa aceste operatiuni tot nu functioneaza corect, mergeti la un service autorizat pt reglaje, nu umblati dvs. Cu atat mai mult cu cat spuneti ca este noua, deci probabil se mai afla si in perioada de garantie cand nu este indicat sa interveniti dvs asupra utilajului.

      • Adrian pe 7 Iunie 2012 at 10:12 pm

        buna

        am rezolvat problema.site de la esapament nu mai avea nici o gaura.Era plina de calamina.Am curatato si functioneaza perfect.Mai trebuie sa imi cumpar doar un lant nou.

        Multumesc

  • serghy pe 29 Mai 2012 at 8:02 am

    buna,la ce pret aveti volanta pt husqvarna 235

  • mirel pe 20 Aprilie 2012 at 12:05 pm

    Buna ziua.Am o husqvarna 235 x-torx si am fost cu ea la reprezentanta pentru reglat carburator.Ok merge foarte frumos dar nu au probat-o in sarcina si cand am inceput sa lucrez cu ea nu prea are putere in sarcina.Sa fie tot reglaj din carburator sau are alte probleme?Ce reglaj este standard la carburator?Va multumesc anticipat.

    • Cosma pe 24 Aprilie 2012 at 4:37 pm

      Daca lantul este ascutit corect si utilajl nu are uzuri la motor poate fi vorba de reglajul de carburator. Standard este L=1.5, H=1.5 dupa care intervine reglajul fin (in functie de uzuri).

      • mirel pe 25 Aprilie 2012 at 9:17 am

        multumesc pentru raspuns

  • serghy pe 15 Aprilie 2012 at 8:00 pm

    ms mult pt raspuns dar prietene sa nu fim nebuni:imi spui k un set motor costa aproape 500 lei cand un 235 nou costa750 lei poi nu are rost sa bag banii istea pt k e uzata deja si sina d ghidaj,lantu.in total as ajunge mai bine sa iau una noua asaemanatoare si am si piese d schimb. oricum ms pt raspuns

    • Cosma pe 17 Aprilie 2012 at 1:15 pm

      Tocmai de aceea recomandam constatarea utilajului in service, pt a fi evaluat corect si astfel sa poti lua decizie corecta, daca mai merita investitia.

  • serghei pe 1 Aprilie 2012 at 12:36 pm

    am avut recent o problema cu 235,s-a spart 1 rulment zgariind pistonul si cilindrul putin,am schimbat amandoi rulmenti,segmentul.am montato la loc dar ;nu se mai tureaza asa ca la inceput,nu mai are putere,care ar fi cauza si cat de costisitoare?

    • Cosma pe 3 Aprilie 2012 at 12:06 pm

      Raspunsul la problema se afla in ceea ce ati spus chiar dvs: pistonul si cilindrul erau zgariate. Probabil ca, desi ati inlocuit segmentul problema nu s-a rezolvat, adica zgarieturile erau prea adanci pentru ca problema sa fie rezolva doar cu segmentul. Nevazand despre ce este vorba este greu sa va spunem ce piese trebuie inlocuite pentru ca utilajul sa functioneze in parametri normali. Va putem spune preturile pt piston (173 lei) si cilindru-contine si pistonul-(488 lei).

  • marian pe 16 Martie 2012 at 8:51 am

    am o drujba oleo-mac,am segmentato cateodata da sa porneasca si se opreste scanteie are am umblat si la reglaje de la mic la mare ,cand e mic nu da benzina cum se trece de un anumit punct da prea multa si ineaca bujia . are legatura cu carburatorul? mai precis cuiul pontou.va multumesc.

    • Cosma pe 19 Martie 2012 at 5:39 pm

      Ar trebui sa mergeti la un service pt a verifica reglajele de carburator si carburatorul.

  • leon pe 16 Martie 2012 at 8:00 am

    am o drujba husqvarna 350 si are urmatoarea problema-in timp ce sta in relantiu adica dupa ce o scot din bustean se opreste. de multe oriporneste imediat dar uneori porneste mai greu. detin acest motoferastrau de 3 ani si nu prea l-am folosit . nu am schimbat lama niciodata avind vopseaua aproape ca si din fabrica. ce poate sa aiba?

    • Cosma pe 19 Martie 2012 at 5:37 pm

      Ar trebui verificate reglajele carburatorului.

  • Manoiu George pe 14 Martie 2012 at 2:54 pm

    am si eu o problema cu drujba.cand o pornesc si o accelerez incepe sa se inece si se opreste imediat de accelerez.mi-a spus cineva ca e ceva de la ulei care intra in benzina.am dasfacuto dar nam gasit nimic .nu am stiut unde sa umblu.Ma poate ajuta cineva?

    • Cosma pe 15 Martie 2012 at 4:17 pm

      Verificati filtrele: de aer (sub capacul superior-se spala), de benzina (in rezervorul de benzina-daca e maroniu se schimba). Daca filtrele sunt curate, trebuie curatat si reglat carburatorul.

      • Manoiu George pe 19 Martie 2012 at 5:42 pm

        mi-a spus cineva ca poate sa fie spart rezervorul de ulei si sa intre in benzina si de accea se inneaca cand accelerez.Este posibil?

        • Cosma pe 20 Martie 2012 at 12:41 pm

          Nu este posibil, cele doua rezervoare nu au perete comun.

          • Manoiu George pe 20 Martie 2012 at 9:43 pm

            pai si atuncea de ce se inneaca cand o accelerez.am desfacuto si nu iam gasit nimic suspect.

  • Laur pe 12 Martie 2012 at 4:02 pm

    Salut.Am un Dolmar vechi de vreo 20 de ani.a fost segmentat curand.totul e ok dar am umblat la reglaje si nu sta in relantiu ,se opreste .stii cumva cum sa-i reglez H,L si Relantiul?

    • Cosma pe 15 Martie 2012 at 5:58 pm

      Ar trebui sa ajungeti la un service unde se pot face reglajele corespunzatoare. La Husqvarna reglajele de baza variaza intre L 1,5-2,5 si H 1,5-2,5, dupa care se face reglajul fin cu un turometru.

  • catalin pe 3 Februarie 2012 at 10:45 am

    am o h 236 si scoate ulei pe la esapament. folosesc benzina 98 fara plumb si 25-30 ml ului amestec la 1L. care sa fie probl?

    • Cosma pe 4 Februarie 2012 at 12:10 pm

      Proportia de ulei este corecta (recomandat 30 ml ulei/litru benzina). Poate fi motorul inecat sau carburatorul dereglat.

  • lisniuc pe 8 Decembrie 2011 at 11:57 am

    am un 235e si nu mai vrea sa porneasca neam.s-a oprit am crezut ca nu are benzina dar era pe jumatate l-am umplut dar nu o mai ia .am verificat :scanteie este,benzina este,filtru curat este.am demontat carburatorul este curat dar tot nu baga benzina bujia este uscata.m-as duce la reprezentanta dar mecanicul ala nu prea e sanatos(botosani).ce sa-i mai fac ca tare mai am nevoie de ea?

    • Cosma pe 8 Decembrie 2011 at 5:33 pm

      Incercati sa puneti putin amestec (benzina+ulei) pe piston, prin orificiul de la bujie, montati bujia la loc si incercati sa-l porniti. Daca vrea sa porneasca si se opreste imediat-are o problema de alimentare si trebuie verificat sistemul de alimentare cu carburant (filtru, furtune, carburator).

      • catalin pe 6 Mai 2012 at 9:36 pm

        D-le Cosma ce se intampla daca pun ulei de amestec Sthil in Husqvarna

        • Cosma pe 7 Mai 2012 at 1:38 pm

          Ar trebui sa folositi uleiul recomandat de producator (din cate stim Stihl-ul este mai putin turat decat Husqvarna, deci va trebuie un ulei de turatie mare).

          • ababei gabriel pe 5 Martie 2014 at 10:36 am

            vreau sa stiu si eu care este surubul de benzina la carburator l sau h

          • Cosma pe 5 Martie 2014 at 2:46 pm

            Buna ziua,
            ambele “suruburi” regleaza debitul de benzina.

      • florean pe 23 Iulie 2013 at 11:29 am

        ii reusit modelu husqvarna 353 ce stiti despre el?

      • Marcel pe 25 August 2013 at 6:13 pm

        Salut am si eu un motoferastrau cand o pornesc merge la relanti 1-2 minute dupa ce accelerez sa tai lemne tai 5 minute si se opreste incerc sa o pornesc dar degeaba nu mai porneste , imi porneste doar daca tin acceleratia apasata …. imi puteti spune ce sa’i fac am modelu 236

        • Cosma pe 29 August 2013 at 1:53 pm

          Mergeti la un service autorizat pt o reglare a carburatorului.

    • cristi pe 25 August 2012 at 2:15 pm

      dai bujia jos punei o jumate de siringa de benzina in capu pistonului punei bujia si dai sa porneste daca porneste inseamna ca nu se alimenteaza

    • ionut pe 9 Decembrie 2012 at 8:15 pm

      se pare ca iai gresit amestecu si sa blokat pistonu dute k ea la reprezentanta

    • MYHALYSS pe 5 Ianuarie 2013 at 9:17 pm

      VEZI CA DACA NUUTI MAI BAGA BENZINA ….1,DIN FILTRU DIM REZERVOR …..2SA NU FIE CUM AM AVUT SI EU ACEIASI BELEA ESTE ANFUNDAT FURTUNU DAR SA TE UITI SI LA SEGMENTI OK

  • silviu pe 24 Noiembrie 2011 at 3:27 pm

    buna ziua.stiti cumva cat costa cilindru si pistonul pentru h235 x-torq?va multumesc.

    • Cosma pe 25 Noiembrie 2011 at 4:36 pm

      Pretul cilindrului pentru Husqvarna 235 este de 440.00 RON TVA inclus (contine si piston cu segmenti si bolt).

  • vasi pe 23 Noiembrie 2011 at 7:08 pm

    va salut! am si eu un 235 care nu mai face ungerea lamei corect. cum pot depista care este cauza? va multumesc!

    • Cosma pe 25 Noiembrie 2011 at 4:04 pm

      Intrventia asupra pompei de ulei la H235 necesita utilizarea unor dispozitive speciale, de aceea va recomand sa mergeti la un atelier de reparatii Husqvarna, pentru a evita defectarea pistonului.
      Singurul lucru pe care il puteti face este sa verificati ca nu cumva gaurile de ungere ale sinei sa fie infundate.

  • Catalin pe 14 Noiembrie 2011 at 7:00 pm

    Am si eu o husvarna 255 si am o problema:o pornesc si cand vreau sa tai cu ea nu se invarte lantul se invarte in gol.ce a-s putea face?

    • Cosma pe 24 Noiembrie 2011 at 3:07 pm

      ESTE FOARTE POSIBIL SA SE FI UZAT PINIONUL DE ANTRENARE AL LANTULUI. AR TREBUI VERIFICAT SI INLOCUIT.

  • mihaila ionut pe 13 Noiembrie 2011 at 8:29 pm

    salutare! am si o intrebare! cat costa o pompa de ulei pentru o 235?

  • ionut pe 12 Noiembrie 2011 at 8:56 am

    am un 235 si sa spart pompita aceeia de benzina de unde se face amorsarea,am schimbat-o dar acum nu mai porneste. prima data a pornit dar cand sa o acelerez se oprea acum nu mai porneste deloc.am inversat futunasele de la benzina can erau puse cum trebuie cand apasam pe pompita se apasa greu,dadea sa porneasca dar se oprea,ca
    nd e invers nu porneste,am curatat filtrul de benzina si am scimbat si bujia. va multumesc

    • Cosma pe 16 Noiembrie 2011 at 4:48 pm

      Cand pompita de amorsare este tare, furtunele sunt montate gresit. Daca furtunele sunt montate corect si tot nu porneste, atunci este o alta problema decat cea a pompitei de amorsare.

  • marius pe 2 Noiembrie 2011 at 10:45 am

    Buna ziua, am o drujba Huskvarna T 136, achizitionata acum 3 ani.La un moment dat nu mai putea fi oprita de la buton. Am dus-o la reprezentanta unde mi-a schimbat filtrul de carburant, indemnandu-ma sa o opresc prin actionarea socului, intrucat cablajul poate fi defect si schimbarea lui (3 fire ) costa 150 lei. A mers, dar in scurt timp drujba nu a mai pornit. Am dus-o din nou la reprezentanta. Mi-a spus, de aceasta data, ca trebuie schimbata bobina de inductie. Pret: 250 lei !!. Am renuntat si m-am deplasat la un service autorizat. S-a curatat carburatorul, dupa care drujba a pornit si s-a oprit de la buton (sic).Am luat-o bucuros acasa si am incercat sa tai cu ea. Dupa numai trei lemne s-a oprit in sarcina si nu a mai pornit de loc. Am revenit la service. Acum imi spun ca trebuie schimbat carburatorul (cu o saptamana inainte imi spuneau ca ar putea fi si probleme de compresie). Sunt, pana acum, urmatoarele diagnostice: defect cablaj, defecta bobina, defect carburatorul, lipsa compresie. Ce ar putea fi oare? Va multumesc.

    • Cosma pe 2 Noiembrie 2011 at 12:38 pm

      Buna ziua,

      Primul defect, imposibilitatea opririi de la buton este cauzata de intreruperea firelor sau defectarea butonului de oprire. Oprirea prin inecare nu este chiar cea mai buna solutie, dar este utilizata frecvent in cazul acesta. Bine ar fi sa se remedieze defectul si sa se opreasca de la buton. Modulul de aprindere se defecteaza rar, deci nu cred ca aprinderea ar fi de vina. Este greu de dat un diagnostic fara a vedea produsul in cauza. Uzurile pistonului se pot vedea demontand toba si privind prin orificiul de evacuare (se poate vedea pistonul). carburatorul nu se defecteaza decat daca se intervine in el cu scule neadecvate. Este foarte posibil sa fie doar o problema de reglaj, dar, repet, ar trebui sa putem bedea ferastraul pentru a sti exact.

  • Moraru Mihai pe 19 Octombrie 2011 at 8:17 pm

    Buna ziua,
    Am si eu un 235 si taie stramb. Daca nu inclin eu putin, in dreapta, nu mai taie deloc. Eu cred ca e lama de ghidare dar nu stiu ce sa-i fac. Trebuie schimbata?
    Va multumesc

    • Cosma pe 21 Octombrie 2011 at 12:06 pm

      Da, poate fi sina de ghidaj uzata neuniform sau poate fi uzura combinata si la sina si la la lant. Ce puteti face dvs este sa curatati cu o pila lata marginea sinei (de-a lungul canalului de ghidare poate aparea o margine care agata). Daca se mentine problema, trebuie inlocuita sina. Ca o recomandare: cam la 5 ore de functionare intoarceti sina sa se uzeze uniform.

    • costel pe 18 Noiembrie 2011 at 10:29 pm

      asa este schimba lama
      lamti are joc in ea
      sau
      …..sai lungesti viata inca unpic poti sa micsorezi canalul de culisare a lantuluicu un ciocanelpe o nicovala
      dai numai pe partea mai suptirea lamei
      lama care o ai nu e de firma si se uzeaza pe o parte ….acolo unde uleiu de ungere ajunge mai putin
      mai putindati si debitu de ulei mai are la ungere

    • dan pe 6 Februarie 2014 at 8:44 pm

      cumpara alta lama ,ca sa aiba vanzare husqvarna,si ala cu ciocanu esti tare comic,domnule moraru trebuie bine ascutit altu ,iar daca pintenu din fata lantului e mai inalt se ea din el ,sunt niste dispozitive speciale,daca vreti sa verificati lama pune un lant nou , si o sa vezi ca ala merge drept,dar poate fi si lama daca aceata arata foarte rau,dar personal nu cred.

  • silviu pe 12 Octombrie 2011 at 3:15 pm

    buna ziua am o h 235 nu mai porneste si cand reusesc sa o pornesc scoate un zgomot o trancaneala.cateodata se blocheaza si sfoara.stiti cam care ar fi defectiunea?multumesc

    • Cosma pe 13 Octombrie 2011 at 11:26 am

      Ar trebui sa o duceti la un service pt a-i verifica motorul, este posibil sa fie ceva slabit sau chiar spart.

  • Gabi pe 11 Octombrie 2011 at 2:51 pm

    Ma sfatuiti sa cumpar din dedeman o drujba partner p 351 xt ,o sa o folosesc pentru gospodarie si putin la padure..

    • Cosma pe 13 Octombrie 2011 at 10:21 am

      In general in supermarket-uri gasiti numai produsele hobby. Modelul mentionat de dvs este un model mic, recomandat la taieri ocazionale, nicidecum pt padure.

  • medy pe 7 Octombrie 2011 at 8:48 pm

    Am o husqvarna 55 si arunca benzina din carburator catre filtrul de aer si merge inecata apoi se opreste.Care sa fie problema?

    • Cosma pe 8 Octombrie 2011 at 10:41 am

      Cel mai probabil carburatorul este dereglat, amestecul are prea multa benzina. Ar trebui reglat carburatorul.

    • costel pe 18 Noiembrie 2011 at 10:39 pm

      da e simplu….desfaci filtru/ pornesti drujba ai acele suruburi pe carburator notate cu
      …h….si……l
      reglezi pina nu mai arunca benzina din
      carburator afara
      atentie se va mari si turatia motorului dai si relantiu mai mic dupa reglaj

  • gavraeugen pe 1 Octombrie 2011 at 8:39 pm

    am o husvarna 262xp injection ,mi s-a fisurat furtunasul de alimentare cu benzina , cunm se poate inlocui fara sa-l duc la servis? multumesc anticipat.

    • Cosma pe 4 Octombrie 2011 at 3:45 pm

      Nu este chiar simplu de inlocuit furtunul de carburant, trebuie demontat rezervorul de carburant, de aceea ar fi mai bine sa ajungeti la un service autorizat.

  • Cristian pe 23 Septembrie 2011 at 6:14 am

    Buna ziua,
    Am un motoferastrau Husqvarna 235 si vreau sa stiu cat costa o pompa de ulei ptr acest model

    • Cosma pe 23 Septembrie 2011 at 8:23 am

      Buna ziua,

      Pompa de ulei pentru Husqvarna 235 costa 60.00 lei TVA inclus.

      Cosmin

      • Cristian pe 26 Septembrie 2011 at 9:01 am

        Multumesc ptr. raspunsul prompt.
        Mai am o intrebare, poate aceasta pompa de ulei ptr Husqvarna 235 sa coste cu 50 lei mai mult (adica 110 cu TVA) la o alta reprezentanta Husqvarna?

        • Cosma pe 28 Septembrie 2011 at 11:06 am

          Preturile variaza (fiind firme diferite adaosul variaza, iar daca sunt reprezentante din tara se adauga si costurile de transport).

  • vulpoi77 pe 18 Septembrie 2011 at 6:22 pm

    Buna ziua, am si eu o problema, am un 235 x-torq cand o pornesc, se ambaleaza si dupa aceea se opreste motorul. Care poate fi cauza. Eu sunt familiarizat mai mult cu stihl-ul, am o cositoare fs 300 de 6 ani si nu am avut nici o problema, la fel si cu motoferastraul stihl. Acest 235 il am de aproape un an, va rog sa ma ajutati.

    • Cosma pe 13 Octombrie 2011 at 8:42 am

      Poate fi o problema de etansare (garnituri, furtune fisurate).

  • iulian pe 16 Septembrie 2011 at 8:42 pm

    am achizitionat o drujba 235 xtorq pe fabuloasa suma de 30 ron , avea 1 rulment spart si segmentul blocat pe piston , am schimbat rulmenti amandoi , segment camasa f puutzin zgariata , am pornito dar nu sta la relantiu shi nu mai are reglajul de la carburator ala cu 3 gauri cre intra in carburator shi carcasa , stiti de unde se poate achizitiona ase ceva ? va multumesc

    • Cosma pe 20 Septembrie 2011 at 3:41 pm

      Puteti comanda piese la orice magazin Husqvarna.

  • sorin pe 8 Septembrie 2011 at 9:35 pm

    am si io un 357 am o problema la rece imi porneste si cand incepe sa se incalzeasca se opreste si porneste greu dupa ce sfaturi imi dati?

    • Cosma pe 12 Septembrie 2011 at 9:24 pm

      In general aceste simptome apar daca motorul nu este etans (simeringuri, garnituri, sistem de admisie).

  • Cozmin pe 8 Septembrie 2011 at 10:59 am

    Buna ziua. Am o H55 si nu mai porneste, imi uda bujia, care ar fi cauza si ce ar trebui facut? Multumesc.

    • Cosma pe 12 Septembrie 2011 at 9:09 pm

      Pot fi mai multe cauze: bujie defecta (fara scanteie), modul aprindere defect (fara scanteie), carburator dereglat (prea multa benzina in cilindru) sau lipsa de compresie (piston/segment uzat).
      Avand in vedere posibilele cauze multiple, cel mai sigur este sa ajungeti la un service autorizat pentru o constatare concreta.

  • Nistor Alin pe 24 August 2011 at 2:24 pm

    Buna ziua. Am o Husqvarna142 si pompa de ulei nu mai unge lantul cum trebuie iar acesta se incinge foarte tare la fel si lama.Ce trebuie sa fac si cat costa pompa de ulei la modelul 142? Va multumesc.

    • Cosma pe 26 August 2011 at 1:48 pm

      Pompa de ulei pt acest model costa 60 lei.
      Ar trebui verificata pompa dvs daca este infundata sau blocata. In orice caz nu ar trebui sa folositi utilajul fara ungere pt ca se vor strica lama si lantul.

  • Chitosca ioan pe 5 August 2011 at 6:12 pm

    buna ziua..Am o drujba Husqvarna model 235! si am ceva probleme…. porneste, e totul ok…dar cand incep sa tai cu ea…cand da de greu nu mai are forta si tinde sa se opreasca..i-am marit avansul sau cum se cheama….si cand e pornita si nu o accelerez lantul parca se invarte foarte usor…care e problema oare? multumesc anticipat

    • Cosma pe 9 August 2011 at 12:06 pm

      Pot fi mai multe cauze: reglajul carburatorului sau alte probleme la motor. Recomandarea noastra este sa mergeti la un service autorizat (aveti lista lor pe spatele certificatului de garantie).

  • virgil pe 3 August 2011 at 2:09 pm

    daca am mers aproape o ora doar cu benzina fara plumb, fara sa-i pun ulei pentru amestec ( pentru ca am uitat), este posibil sa-i fi distrus motorul ? Am o husqvarna 240. De gripat nu s-a gripat dar nu stiu care vor fi consecintele. Este inca in perioada de rodaj. Si mai am o intrebare- in timpul mersului este normal sa curga ulei de lant pe langa capac? Va multumesc

    • Cosma pe 4 August 2011 at 5:13 pm

      Da, este posibil sa-i fi distrus motorul pt ca ungerea se face cu uleiul din amestec, iar daca acesta nu exista cilindrul, pistonul, segmentul si rulmetii de la ambielaj se pot gripa sau zgaria.
      Daca nu s-a gripat, probabil veti observa ca “la cald” nu va mai avea putere (adica va porni, dar din cauza lipsei de compresie nu va mai avea forta dupa ce se va incalzi motorul).
      Da, este normal sa fie picaturi de ulei (uleiul aruncat pe lant ajunge in carcasa de la ambreiaj de unde se scurge).

      PS: Cum ati facut rodajul?

    • piratul pe 5 August 2011 at 11:44 am

      dap.ai busit pistonul segmentul.posibil cilindrul.desfal.si uitate.dap treaba cu uleiul ai o normalitate.dar nu si n turatie.

    • piratul pe 5 August 2011 at 11:50 am

      precis.motorul sa ancins si sa blocat.cilindru se poate repara.dak zgarieturile nus prea proeminente.dar piston segment adio. :))

  • virgil pe 3 August 2011 at 12:08 pm

    daca am uitat sa pun ulei amestec benzina ce s-a putut intampla?

    • Cosma pe 4 August 2011 at 5:02 pm

      Depinde cat a functionat, in mod normal se zgarie cilindrul si pistonul (uleiul din amestec face ungerea intre cilindru si piston).

  • tudor pe 8 Mai 2011 at 3:38 pm

    Buna ziua,am cumparat in 2009 din praktiker ploiesti un 235e.Are tendinta sa moara in sarcina.Am mers cu ea la reprezentanta la ploiesti ,au reglat-o baietii,si duma o caruta de lemne taiata nu a mai vrut sa porneaca, s-a innecat.Tot in reprezentata am schimbat bujia , desii este folosita in regim hobby(adica tiatul lemnelor de foci in gospodarie).S-a mai reglat odata in reprezentanta si a mancat foarte repede un rezervor de benzina. S-a reglat iar in reprezentanta si s-a facut proba in lemn.A mers bine.Dupa 3 zile am ajuns cu ea la tara a pornit relativ usor insa nu se mai tureaza cum trebuie, iar in lemn are tendinbta sa moara.Ce pot face ca m-a disperat. multumesc.

    • Cosma pe 10 Mai 2011 at 3:56 pm

      Din spusele dvs, daca motoferastraul nu are probleme de compresie sau uzuri ale rulmentilor de ambielaj, problemele se rezuma la alimentarea cu benzina (sita carburator si filtru carburant curate) sau la reglajul carburatorului.

  • moise pe 11 Martie 2011 at 4:12 pm

    Buna ziua.
    Am un motofierastrau Husqvarna 235 ,achizitionat anul trecut(2010),cu care nu am curatat mai mult de 20 de pomi.Are benzina (in amestec),ulei ungere lant ,i-am luat si o bujie noua ,dar de pornit nu mai porneste.Care poate fi problema?
    Multumesc anticipat…

    • Cosma pe 14 Martie 2011 at 11:16 am

      Cauzele pot fi multiple (de la motor inecat pana la uzuri ale rulmentilor), ar trebui sa ajungeti la un service, acolo va pot spune cel mai bine despre ce e vorba.

      • ion pe 7 Aprilie 2011 at 8:39 pm

        am si e u o problema cu o drujba am cumparato de un an si am fost la noi in buzau la reprezentanta am garantie al ea si imi sune ca nu este buna ca am luat alt lant dar totul este cumparat de la reprezentanta si nu vor sa mio reparre in cazul asta ce pot face??

        • Cosma pe 8 Aprilie 2011 at 10:20 am

          Solutia ar fi sa va adresati altei reprezentante.

      • ary pe 16 Octombrie 2011 at 9:29 pm

        am si eu un spirator de frunze marca mac cbv345 si nu stiu ce tip de benzina merge si ce ulei se pune in benzina

        • Cosma pe 21 Octombrie 2011 at 12:25 pm

          Se va folosi benzina fara plumb 95 si ulei de amestec din reteaua Husqvarna. Proportia este de 30 ml ulei/1l benzina.

  • ion adrian georgian pe 9 Martie 2011 at 6:27 pm

    de ce se alimenteaza greu drujba dupa ce se termina benzina?am un 235

    • Cosma pe 11 Martie 2011 at 3:47 pm

      Verificati filtrele – cel de aer – daca este murdar se spala, iar cel de benzina – daca este maroniu se inlocuieste.
      Verificati si furtunul de alimentare sa nu fie strangulat. Se afla sub capacul superior (este un furtun transparent care poate fi prins cu capacul cand umblati la filtrul de aer).

  • toma st. pe 14 Februarie 2011 at 3:09 pm

    Va multumesc pt. promptitudinea raspunsului dv si pt. claritatea lui. Sper sa-mi rezolv problema.

  • toma st. pe 13 Februarie 2011 at 7:53 pm

    Am o husqvarna 235 motor X-TORQ. De un timp ma confrunt cu urmatoarea problema: porneste dar nu se tureaza cit trbuie. Care sa fie problema ? Aveti un raspuns si pt. mine, va rog ? Multumesc.

    • Cosma pe 14 Februarie 2011 at 12:56 pm

      Verificati filtrele – cel de aer – daca este murdar se spala, iar cel de benzina – daca este maroniu se inlocuieste.
      Daca dupa curatarea filtrelor problema se pastreazatrebuie verificat carburatorul intr-un service autorizat.

      Ar trebui verificata si sita parascantei a tobei de esapament. Aceasta se afla sub capacul de la toba (desfaceti piulita care tine capacul si gasiti sita dedesupt, daca este infundata se curata si pune la loc).

    • leonghoticus pe 18 Februarie 2011 at 8:40 pm

      a tzi declansat blocarea tragetzi innapoi manerul de blokare rapida si va merge daca porneste nu are probleme de carburatzie

  • Stefan pe 26 Ianuarie 2011 at 9:40 am

    Buna dimineata, Domnule Cosma, ati notat ca suruburile de la toba trebuie sa fie foarte bine stranse. Este critic? De ce? Multumesc Stefan

    • Cosma pe 26 Ianuarie 2011 at 10:50 am

      Nu, incercam sa nu criticam… :)
      Toba de esapament trebuie verificata periodic (lucru mentionat si in manualul de utilizare) deoarece suruburile de sustinere se pot slabi de la vibratii sau sita pascantei se poate infunda.
      Daca toba se slabeste, pierde gaze, iar daca sita parascantei se infunda, unealta se supraincalzeste. Ambele situatii pot duce la griparea motorului sau topirea carterului.

      • alexandru pe 3 Februarie 2011 at 12:47 pm

        am drujba 445 si cand tai in sarcina mare imi trage lantul lama in partea dreapta pana mi se inchide in lemn si se blocheaza.Care ar putea fi cauza pentru ca lama nu este stramba deloc dar mi se inchide singura in lemn.Sa fie din cauza la lant astept o sugestie.

        • Alex pe 8 Februarie 2011 at 5:12 pm

          Ascute lantul corespunzator si mai verifica daca pe lateralul lamei nu s-au facut buze !

        • lungoci pe 11 Februarie 2011 at 6:43 pm

          verifica gradul de uzura la lama

        • leonghoticus pe 18 Februarie 2011 at 8:43 pm

          cu un polizor ajustezi lama uzata pe partea innalta la taiere nu se apasa pe motor rumegusul trebuie sa sara feliat in urma

  • codarcea cristian pe 22 Ianuarie 2011 at 5:14 pm

    in practiker este o drujba husgvarna240e scrie pe ea made in usa este la fel cu 240 e de la voi?

    • Cosma pe 25 Ianuarie 2011 at 5:05 pm

      Da, produsele din supermarket erau achizitionate de la acelasi importator. Spun “erau” pt ca de anul trecut brand-ul Husqvarna a fost retras din supermarketuri, urmand ca produsele Husqvarna sa fie vandute doar in reteaua de dealeri. Probabil mai gasiti in supermarketurile care au avut stocuri mai mari.

  • alexandru pe 22 Ianuarie 2011 at 11:00 am

    am gresit cand am scris bujia toba de esapament nu pot sa o desfac cum as putea sa fac aceasta operatie pentru a o curata

    • Cosma pe 25 Ianuarie 2011 at 4:30 pm

      In toba sunt doua gauri, in interiorul acestora se afla suruburile care prind toba de cilindru, acestea se desurubeaza cu un imbus de 5mm.

      Atentie! Trebuie sa strangeti corect toba la montaj, nu trebuie ca suruburile acesteia sa fie slabe.

      In mod normal toba nu se curata, ci doar aparatoarea parascantei (sita de la toba). Aceasta se poate infunda si trebuie curatata, dar poate fi scoasa fara a demonta toba.

  • alexandru pe 20 Ianuarie 2011 at 4:16 pm

    am drujba 445 si nu stiu cum sai desfac bujia.Ce sa fac?

    • Cosma pe 20 Ianuarie 2011 at 4:54 pm

      Bujia se desface cu cheia pe care ati primit-o odata cu motoferastraul (hexagonul mare). De obicei bujia este foarte stransa, daca nu o puteti desface cu cheia dvs va trebui sa ajungeti la un atelier de reparatii.

  • Popian Stefan pe 8 Decembrie 2010 at 2:44 pm

    Buna ziua, Am un motofierastrau 262XP . In ultimul timp bujia este neagra, scoate cam mult fum, si uneori in sarcina maxima are o tendinta de inecare. In rest e OK. Poate fi vorba de un amestec prea bogat? Se poate regla?
    Multumesc
    Stefan

    • Cosma pe 9 Decembrie 2010 at 2:38 pm

      Da, poate fi vorba de un amestec prea bogat si se poate rezolva din reglaje, in acelasi timp trebuie schimbata bujia si respectata proportia corecta de ulei (30ml/ulei la 1l/benzina).

  • piratul pe 10 Octombrie 2010 at 2:19 pm

    am taiat cu multe drujbe.dar k 262 nu exista.dak lantul este ascutit randament maxim.doboara orice pom ;)

  • cosma pe 27 Iulie 2010 at 8:25 am

    Recomandarea ar fi un motoferastrau semiprofesional (435E, 440E). Cu cat aveti un motoferstrau mai puternic, cu atat radamentul va fi mai bun.

  • sintean lucian pe 15 Martie 2010 at 2:58 pm

    care este diferenta dintre husqvarna 136 si 235

    • Cosma pe 15 Martie 2010 at 4:01 pm

      136: 2,2 cp, sina 33 cm, motor 2 timpi clasic
      235: 1,8 cp, sina 38 cm, motor 2 timpi x-torq

  • Petrache Cornel pe 7 Martie 2010 at 7:56 pm

    vreau sa cumpar si eu o drujba cu lama de pina la 40 cm,de preferinta husqvarna,dar am vazut foarte multe contrafacute,si nu stiu de unde sa achizitionez una autentica fara piese din plastic,care se degradeaza foarte usor.ce sfat ati putea sa mi dati,mentionez ca drujba o folosesc la taiatul lemnelor in gospodarie,curatatul pomilor si citeodata la taiatul materialului lemnos pentru confectionarea acoperisurilor.(nu case mari si foarte rar lucrez acoperisuri)
    multumesc anticipat ptr sfaturi.

    • Cosma pe 8 Martie 2010 at 12:40 pm

      Din ce imi spuneti inteleg ca aveti nevoie de un ferastrau din gama Hobby.
      Va recomand unul dintre cele 3 modele 235, 235e, 240.
      Ca sa fiti sigur ca nu luati una contrafacuta cumparati din reprezentanta si solicitati certificat de garantie.
      Nu am cum sa va spun o parere despre Solo pt. ca este un produs pe care nu il cunosc atat de bine.

  • Ungureanu Mihai pe 4 Martie 2010 at 7:56 pm

    Va multumesc f mult pt sfat…

  • Salagean Andrei pe 2 Martie 2010 at 1:42 pm

    Buna ziua, am cumparat o drujba partner P351 XT 14, din Baumax, Tg. Mures. Cei din magazin mi-au spus ca este facuta in USA sau Italia, dar dupa ce am desfacut-o am vazut ca pe ea scrie Made in China. In cartea tehnica apare ca este doar asamblata in China, cu piese de origine SUA si Italia. Pe drujba unde este trecuta seria de fabricatie si anul, mai apare scris si Husqvarna, Sweden, ma gandesc eu ca nu trec ei o firma de renume pe orice chinezarie.

    Astept un raspuns, va multumesc.

    • Cosma pe 3 Martie 2010 at 5:39 pm

      Intr-adevar anumite modele Partner sunt asamblate in China, dar cu controlul calitatii si piesele asigurate de Husqvarna.
      Garantia si reparatiile pot fi facute la orice distrbuitor autorizat Husqvarna (aveti lista pe spatele certificatului de garantie)

    • costel pe 18 Noiembrie 2011 at 11:08 pm

      da asa este partner e italian
      am si eo una
      e originala
      sint bune
      mi sa stricat pistonu si am comandat altu nou
      surpriza …….pe cutie scria made in chain merge bine nimic de zis dar alte piese nu
      schimb decit original

  • Ungureanu Mihai pe 28 Februarie 2010 at 7:55 pm

    as avea si eu o intrebare,gasesc cumva magazine husqvarna care comercializeaza drujbe second hand?m-ar interesa o husqvarna 262 xp….va multumesc pt intelegere si ma gasiti la mihaiungureanu20@yahoo.com

    • Cosma pe 1 Martie 2010 at 1:21 pm

      Din pacate nu va pot ajuta, de aceea v-am publicat adresa de mail, poate va raspunde cineva care poate. Noi nu comercializam produse second hand. Intradevar, modelul 262XP a fost foarte reusit, insa el nu se mai produce de foarte mult timp. Din acest motiv daca gasiti un produs second hand faceti-i o constatare la un service pentru a sti exact ce cumparati (pot fi foarte uzate cele second si pentru a putea fi folosite trebuie sa investiti o suma destul de mare).

  • adrian pe 28 Februarie 2010 at 6:29 pm

    Va rog sa-mi spuneti care e diferenta dintre modelele 235 si 235e.
    Am nevoie de un motofierastrau pentru uz casnic (pt lemnul de foc). Va rog sa-mi spuneti daca aveti in oferta altceva mai potrivit decat unul din cele doua modele amintite. Inteleg ca 235 se livreaza cu lama de 40 cm. Ce altceva mai e inclus in kitul de livrare? Se poate ridica direct de la sediul dvs? Multumesc!

    • Cosma pe 1 Martie 2010 at 1:35 pm

      Diferenta dintre cele doua modele este ca 235E are un sistem de intindere a lantului cu acces usor (nu mai ai nevoie de cheie pt a desface piulitele de la sina) si arc Easy-start (care face ca tensiunea in fir, la pornire sa fie mai mica). In afara de cele doua modele mentionate, in categoria Hobby se incadreaza si 240E care are aceleasi avantaje ca 235E si o putere mai mare (2cp). La toate cele trei modele lungimea sinei este de 38cm. Aceste modele beneficiaza de reducere de pret, deci nu li se aplica nici o alta promotie. In pachet primiti protectia pt lant si cheia pt diverse operatiuni. Da, pot fi achizitionate direct din magazinele noastre: Bd Iului Maniu 109 sau Sos Alexandriei 107A.

  • PURICE DUMITRU pe 10 Februarie 2010 at 3:18 pm

    CÂT COSTA SERVICIUL DE CURIERAT

    • Cosma pe 10 Februarie 2010 at 3:42 pm

      O putem trimite cu Fan Courier, taxele de livrare si ramburs sunt de aproximativ 20 lei. Pot varia in functie de distanta de la domiciliul dvs pana la cel mai apropiat sediu Fan.
      Va rugam transmiteti-ne pe mail la office@cosma-husqvarna.ro adresa completa si numele destinatarului in cazul in care va hotarati.

  • PURICE DUMITRU pe 10 Februarie 2010 at 3:09 pm

    Am o drujga Husqvarna 235 si s-a defectat pompa de ulei am cautat in Botosani la reprezentanta si nu are unde as pupte sa gasesc si cum pot sa o procur , caut din decembrie .multumesc

    • Cosma pe 10 Februarie 2010 at 3:16 pm

      Noi o avem in stoc (costa 55 lei) si v-o putem trimite prin curier cu plata ramburs.

  • cosma pe 1 Februarie 2010 at 11:02 am

    Trebuie sa ajungeti la un service pentru a fi verificata pompa si pentru a se constata cauza defectiunii. Doar dupa ce a fost demontata piesa se poate constata cauza.

  • auras pe 31 Ianuarie 2010 at 3:29 pm

    am o drujga Husqvarna 235 si m-ar interesa daca as putea folosi o lama de 50cm,avand in vedere ca o folosesc la lemn de brad sau plop(foarte rar salcam) in gospodarie,pt uz personal.
    gasesc la dvs. lama 50cm si lant?
    si daca da la ce pret si cum se livreaza?

    Va multumesc

    • Cosma pe 1 Februarie 2010 at 11:21 am

      La acest model producatorul recomanda o lungime a sinei intre 33 si 40 cm, deci puteti folosi o sina de max 40 cm (cea cu care este echipata standard).

  • vasile pe 19 Ianuarie 2010 at 2:05 pm

    buna ziua! am si eu o intrebare ,am amestecat din greseala benzina cu ulei si sa blocat pompa de ulei ,se poate remedia,si cum procedez ,la husqvarna 235? la dumneavoastra ce piese intra in garantie la husqvarna 235. Va multumesc!

    • ciceu felix pe 28 Februarie 2010 at 1:08 am

      Spala cu benzina amestecata cu uleiul de amestec ,rezervorul in care ai pus uleiul de ungere a lantlui.Spalal bine.Apoi golestel si pune din nou amestec benzina amestecata cu uleiulpt amestec.

      In rezervorul pt uleiu lde ungere nu e nic io problema.Pui uleiul de ungere si atat

  • valy pe 12 Ianuarie 2010 at 6:40 pm

    buna ziua ! vreau sa intreb daca este posibil sa pun o alta pompa de ulei cu debit reglabil pentru husqvarna 235 ? si ce modeluri sar potrivi si la ce preturi aveti?

    • Cosma pe 19 Ianuarie 2010 at 2:04 pm

      La motoferastraul Husqvarna 235 nu se poate monta pompa de ulei cu debit reglabil.

      O pompa pentru 235 costa 55.00 RON TVA inclus

  • Nelu pe 4 Ianuarie 2010 at 3:11 pm

    Vin de la un amic ce si-a cumpărat o drujba 235 e ,,,a făcut o greşeală ,,,a pus benzina in rezervorul de ulei si uleiul de lanţ in rezervorul de benzina . Acum nu mai porneşte . Ce sa putut defecta ? Carburatorul ?

  • sorin grigoras pe 23 Noiembrie 2009 at 3:03 pm

    buna ziua, am cumparat un 235 de la dedeman botosani.mi s-a defectat(uzat)rotita de plastic(exterioara) de la sistemul de intindere a lantului.la reprezentanta din bt nu au asa ceva, la magazinul care comercializeaza produse husqvarna, aceeasi situatie, nu gasesc nici lama pt.235, cum pot proceda?
    Va rog daca exista o solutie.cine aprovizioneaza reprezentantele?acestea isi cam bat joc de oameni. multumesc!

    • Cosma pe 24 Noiembrie 2009 at 11:01 am

      Puteti achizitiona aceste repere de la noi si vi le vom expedia contracost prin Fan Courier.

      Rotita de la intinzator costa 12.00 RON TVA inclus, iar sina de ghidaj costa 95.00 (producator Husqvarna) sau 90.00 (producator Oregon Canada).

      Noi le avem in stoc si le putem expedia imediat.

  • Panait Sebastian pe 8 Noiembrie 2009 at 4:12 pm

    buna ziua ,as dori sa stiu pretul acestei drujbe daca mil puteti trimite pe mail va rog

  • vasile pe 1 Noiembrie 2009 at 4:12 pm

    VREAU SA STIU DACA SE POATE REGLA POMPA DE ULEI SI CUM PROCEDEZ ?

    • Cosma pe 2 Noiembrie 2009 at 10:00 am

      LA MODELUL 235 POMPA DE ULEI ESTE CU DEBIT FIX.
      NU POATE FI REGLATA.

  • Adrian pe 8 Iulie 2009 at 9:02 pm

    Buna ziua.
    M-ar interesa acest motofierastrau.
    Daca imi puteti trimite pe mail pretul acestui produs.
    Va multumesc.

    • Cosma pe 27 Octombrie 2009 at 2:31 pm

      In perioada 15.09.2009-15.12.2009 pretul acestui model este de 749.00 RON TVA inclus

    • Ionutz pe 29 Noiembrie 2011 at 10:59 am

      Cat costa un h 253? Va multumesc

      • Cosma pe 4 Decembrie 2011 at 11:48 am

        Acest model nu se mai fabrica (de aceea nu apare pretul). Este inlocuit de modelul H236.

Log-in
[x]