Impresia generala: 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (24 voturi, media: 4.63 din 5)
Loading ... Loading ...
18,630 vizualizari

DATELE TEHNICE ALE ACESTUI MODEL LE GASITI PE: http://www.cosma-husqvarna.ro/motofierastrau-husqvarna-365/

 

Comentarii

  • rosculet alexandru pe 25 Iulie 2014 at 1:03 pm

    rezervorul de ulei poate fi inlocuit la o husqvarna 365 sp ??

    • Cosma pe 25 Iulie 2014 at 3:06 pm

      Rezervorul de ulei este parte a carterului, deci se poate inlocui doar aceasta piesa ca este de fapt corpul motoferstraului.

  • costel pe 10 Martie 2014 at 8:50 pm

    Sa traiti Domule Cosma.Am vazut pe net la piese de schimb Husqvarna,un cilindru cu piston de H 365 X-TORQ la un pret de 1400 lei.Si am mai vazut ca pistonul are 2 segmenti , voiam sa stiu daca asa este.Si vreu sa stiu un pret la un ambielaj cu rulmenti de H 136 (si cu semeringuri)..Va multumesc.

    • Cosma pe 11 Martie 2014 at 11:29 am

      Husqvarna 365X-Torq are un singur segment, iar pretul setului cilindru+piston este de 1150 lei (TVA inclus).
      Ambielaj H136 = 488 lei, rulment cu simering = 52 lei.

    • Cosma pe 11 Martie 2014 at 2:42 pm

      Buna ziua,
      s-a facut o gresala, Husqvarna 365X-torq are 2segmenti iar Husqvarna 365(modelul vechi) are un singur segment,tote celelalte date din raspuns sunt corecte.

  • Gergely Gotthard pe 6 Martie 2014 at 9:10 pm

    Bună seara domnu Cosma – mulţumesc pentru răspunsul dat…am o altă întrebare referitor la, unde găsesc husqvarna 365 x-torq în zona sf. gheorghe (braşov)? – mulţumesc mult pentru răspuns.

    • Cosma pe 7 Martie 2014 at 9:19 am

      Buna ziua,
      vi-l pot trimite eu sau de la oricare dealer local Husqvarna.
      V-am trimis pe email o lista a acestora.

  • costel pe 28 Februarie 2014 at 11:21 am

    Sa traiti..Am o H136 defecta..Cind o pornesc se tureaza si se opreste..Iam dat debit de benzina mai mai mare si are relantiul neregulat si daca o accelerez deciteva ori se opreste ca si cind nu ar avea bezina {adica nu se alimenteaza cum trebuie}..Care ar fi motivul {rulmenti si semerigurile}neavind admisie sa nu prieasca benzina cum trebuie sau {membranele de la carburator}..Carburatorul l-am verificat nu are sita infudata cu mizerie este curat..Compresia tine pentru ca se cunoaste la sfora ,dar pe admisie nu stiu cum se verifica..Va multumesc.

    • Cosma pe 3 Martie 2014 at 12:44 pm

      Buna ziua,
      cel mai bine este sa ajungeti la un service zonal sa va faca o constatare completa.
      Ambele cauze enumerate de Dvs.(si multe altele)pot face sa nu porneasca motoferastraul.

  • Marius pe 12 Februarie 2014 at 8:10 pm

    Sa traiti domnul Cosma!la husqvarna 365 x-torq furtunul de alimentare si cel de aerisire al rezervorului se subtiaza din frecare cu locasiul pe care ies pt a ajunge la carburator.ce masura se poate lua,exista un alt tip de furtun mai special sa reziste la acea frecare sau este un defect ce nu se poate indeparta?cu multumiri anticipate,marius

    • Cosma pe 13 Februarie 2014 at 2:57 pm

      Buna ziua,
      nu exista mai multe calitati pt.piesele de schimb furnizate de producator,este o situatie care nu ne-a mai fost semnalata in service.
      Verificati ca nu cumva amortizoarele motoferastraului sa fie slabite sau rupte, aceasta ducand la o pozitie incorecta a furtunelor mentionate.

  • costel pe 3 Februarie 2014 at 8:37 pm

    Sa traiti Domnule Cosma .La H 365 X-TORQ cind rezervorul se consuma trei sferturi se oreste motorul ca si cind nu ar mai avea benzina de loc{adica rezervorul gol) , in rest porneste si merge normal.Stiti ca cu ceva timp in urma am gasit mizerie la sita carburatorului, se poate sa fie carburatorul murdar si in interior sau membranele.Care ar fi motivul .Va multumesc.

    • Cosma pe 6 Februarie 2014 at 10:57 am

      Primul lucru pe care ar trebui sa il verificati este daca furtunul de carburant permite filtrului de benzina sa stea pe fundul rezervorului, al 2 lea ar fi sa verificati daca nu cumva ventilul de aerisire al rezervorului este infundat. Murdaria din carburator se manifesta in functionare indiferent de nivelul carburantului din rezervor.

  • Codrin pe 21 Ianuarie 2014 at 5:16 pm

    Buna seara. Am achizitionat o drujba Husqvarna 346 xp si am observat ca curge ulei sub ea atunci cand nu e motorul in fuctiune , picura de sub carcasa de la ambreaj. Imi puteti spune va rog cum sa rezolv problema?

    • Cosma pe 21 Ianuarie 2014 at 5:58 pm

      Buna seara,
      debitul pompei de ungere este mai puternic decat poate prelua lantul pe sina,excesul de ulei este aruncat in zona mentionata de Dvs.si curge in repaos.
      O pata de ulei de mici dimensiuni sub motoferastrau este normala,puteti insa sa mai ajustati debitul pompei.

  • costel pe 16 Ianuarie 2014 at 7:37 pm

    Sa traiti . Se potrivesc setul de membrane{sau diafragme} de la oH 365XP la o H365X-TORQ..Va multumesc.

    • Cosma pe 21 Ianuarie 2014 at 11:08 am

      Carburatoarele pot fi diferite la acelasi model de motoferastrau. De exemplu, la modelele XP au fost doua echipari de carburatoare-Zama (cele mai vechi) sau Walbro. Chiar tipuri diferite de carburatoare Zama sau Walbro. Solutia este sa verificati modelul carburatorului; pe fiecare carburator este scris producatorul si modelul (de ex: Walbro RWJ-4A sau Zama C3M-EL2C).

  • Marius pe 8 Ianuarie 2014 at 2:06 pm

    Buna ziua tuturor. Am achizitionat decurand un motofierastrau Husqvarna 365 X-Torq. Nu am experienta in domeniu, insa dupa primul rezervor de benzina folosit am sesizat o functionare usor neregulata a motorului in turatii medii si uneori la relanti. Mentionez ca am taiat doar lemne subtiri avand in vedere ca motorul necesita rodaj. Semnele par sa fie de amestec sarac. Credeti ca necesita un dozaj mai mare de benzina din carburator ? Astept parerile si sugestiile dvs.

    • Cosma pe 11 Ianuarie 2014 at 7:52 pm

      In general toate motoarele in doi timpi monocilindru functioneaza neregulat la ralati. Puteti mari putin turatia de ralanti, insuruband surubul T maxim un sfert de tura. Daca in continuare vi se pare ceva anormal,va recomandam sa mergeti la service.

      • Marius pe 14 Ianuarie 2014 at 5:23 pm

        Buna seara. Nu am crescut turatia la ralanti deoarece este reglata chiar la limita de antrenare a lantului; Neregularitatea turatiei la ralanti consta in faptul ca merge corect timp de aprox 20sec, apoi pare ca vrea sa se opreasca timp de 1secunda dupa care revine la normal. In rest, utilajul functioneaza perfect. Am taiat deja lemne intre 20 si 35Cm in diametru , sper sa nu fie prea mari pt perioada de rodaj. Va multumesc pt raspuns !

        • Cosma pe 16 Ianuarie 2014 at 2:34 pm

          Diametrele taiate de dvs nu constituie o sarcina prea mare petru acest model, nici chiar in perioada de rodaj. La taiere utilajul functioneaza la turatii medii spre inalte, iar fluctuatiile de turatie la ralanti pot deveni o problema daca utilajul se opreste cand este lasat la ralanti. Perioada optima de functionare la ralanti nu ar trebui sa depaseasca 30 de secunde.

          • Marius pe 16 Ianuarie 2014 at 4:59 pm

            Ok. Mii de multumiri pentu amabilitate si sfaturile oferite!

Log-in
[x]